Vodafoneziggo Reviews

164 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.637 reviews
Hierarchisch bedrijf
Business Analist (voormalige medewerker) –  Utrecht29 november 2018
Doen wat de baas zegt, weinig mogelijkheden tot zelfontwikkeling. Geen aandacht voor de mens, veel politiek.
Innovatief, dynamisch bedrijf
Process improvement (voormalige medewerker) –  Utrecht Binnenstad19 november 2018
Werkdruk boven gemiddeld, mogelijkheid voor ontwikkeling, in company trainingen.
Meestal goede teamspirit.
Laatste jaren veel fusies met integraties, dit drukt op de werksfeer.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel reizen
Sales/team manager (voormalige medewerker) –  Ede15 november 2018
Prima bedrijf om voor te werken, niks bijzonders te melden.
gezellige werksfeer
Helpesk / Sales excecutive (voormalige medewerker) –  Almere6 november 2018
Goede collegas die een prettige werksfeer brengen, en die je te hulp staan wanneer het nodig is. management is ook prima, al zag ik ze niet zo vaak.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
weinig salaris
Hobbie en werk gecombineerd
Technical Support Representative (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard4 november 2018
typische dag op het werk was het opstarten van diverse systemen en het focussen op customer satisfaction.
Wat ik heb geleerd is het analyseren van problemen en op kwaliteit en efficiëntie oplossen.
Management was op dat moment niet goed.
Ik hou van het bedrijfscultuur tussen afwisseling van klanten en collega's en de samenwerking hiermee.
Het moeilijkste van de baan was het bijhouden van je Targets.
Het leukste van de baan was het werken met het oplossen van netwerkproblemen en andere technische IT problemen op eerstelijns.
Pluspunten
Gratis ziggo abonnement
Minpunten
geen vast kontrakt
Modern bedrijf gericht op "media activiteiten" in de breedste zin (hardware en content), uitstekende carrière mogelijkheden.
Contract Performance Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam Westpoort1 november 2018
VodafoneZiggo is een modern dynamisch bedrijf gericht op "media activiteiten" in de breedste zin van het woord (hardware en content). Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Management staat open voor nieuwe ideeën en geeft je de kans deze te verwezenlijken.
Minpunten
Te veel opeenvolgende reorganisaties.
Gezellige en leerzame werkomgeving
Technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard25 oktober 2018
Het helpen van klanten bij de helpdesk van Ziggo op administratief en technisch gebied (inbound) was niet eenvoudig en niet altijd aangenaam, maar dat is logisch.
Ik heb hierbij veel geleerd hoe om te gaan met klanten door de telefoon en administratief.
Het management van Ziggo regelt de uitvoering op de werkvloer.
De bedrijfscultuur veranderde nogal eens met de jaren, en met de diverse fusies die we hebben mee gemaakt.
Pluspunten
Goed salaris/bedrijfskorting/flexibele werktijden/feestjes
Minpunten
lang van tevoren verlof aanvragen en rooster wijzigen.
very nice place to work
Manager Marketing digital, communicatie, sales (voormalige medewerker) –  Amsterdam Centrum8 oktober 2018
prettige gedreven en professionele werkomgeving, snel veranderende markt
goede werkgever met prima salaris
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 oktober 2018
Door de vele fusies vanaf het Casema tijdperk is het bedrijf erg groot en onpersoonlijk geworden.
Afscheid moeten nemen van veel collega's
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
werkdruk, targets halen
Slechtste werkgever ooit!!!
Network Engineer (voormalige medewerker) –  Zuid-Holland5 oktober 2018
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo een slechte werkgever als dit meegemaakt.
Heel rotterdam-weena zit vol met mensen die hun eigen moeder zouden willen verkopen om hogerop te komen.
Zelfs het management is 1 corrupte bende.
Elk jaar het zelfde verhaal ophangen over je doelstellingen en hoe je volgend jaar beter gaat worden en ondertussen naaien Ze je zo hard een oor aan.
Je maakt ook op geen mogelijkheid promotie.
Hiervoor moet je vriendjes zijn met een groep monteurs, anders wordt je gewoonweg genegeerd. En de gene waarvan verondersteld worden je bazen te zijn, zijn alleen maar met zichzelf bezig en hoe hun eigen zakken te vullen.
Elke meeting wordt weer gezegd dat ze er voor hun monteurs zijn maar ondertussen spannen ze samen met de regiomanager die ook een paar bakstenen uit zijn muur mist. Hij gelooft klakkeloos wat de managers hem zeggen zonder ook maar te luisteren naar de monteurs.
De in home monteurs krijgen elke x slechte cijfers en worden verplicht klanten kosten te rekenen voor ondeugdelijke producten. Doen ze dit niet volgt een gesprek op de zaak waarin je met de grond gelijk wordt gemaakt en met maffia praktijken wordt bedreigd.
Gaat het niet beter sturen ze je gewoon met smoesjes de laan uit en laten ze hun waakhondjes je volgen en fotos maken van je bus bij klanten thuis. Klanten nabellen of je er nog bent enz.
Dit allemaal onder het mom van je helpt je collegas niet als je zo snel thuis bent.
Deze zelfde collegas (USMS - ander woord voor luilakken die in hun bus zitten op de parkeerplaats bij de mc donalds en zogenaamd “het netwerk in de gten houden”
  meer... ) lopen de kantjes er vanaf en zij hoeven ook geen gesprekken aan omdat zij daar niet voor naar de zaak hoeven komen.
De sfeer is totaal omgeslagen sinds de nieuwe regio manager er is. Deze man denkt echt god te zijn en alles en iedereen maar naar zijn hand te kunnen zetten. Hij dreigt constant met ontslagen en samen met zn HR partner in crime proberen ze zo monteurs eruit te werken.
Deze hele manier van leiding geven klopt voor geen meter en zal pas veranderen als deze managers en medewerkers vertrekken.
Ze kunnen nieuwe junior monteur blijven aannemen maar zolang ze vriendjespolitiek zo blijven toepassen gaat niemand erop vooruit!
Deze mensen zijn een gezwel wat vodafoneziggo langzaam kapot maakt.
Bedenk je heel goed voor je er begint.
Zoek liever verder en kijk bij KPN waar ze weten hoe ze hun medewerkers behandelen.
Minpunten
Slechte leiding, geen kans om vooruit te komen, vriendjespolitiek, eigen belang
Trieste werkgever ooit
Network Engineer (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 oktober 2018
Geen doorgroeimogelijkheden ze houden je aan het lijntje. Ze beloven doorgroeimogelijkheden maar dan moet je ontzetten goed kunnen likken. Vriendjes politiek is bij elke bedrijf wel te zien , maar bij vodafone/ziggo was het op een andere niveau. Als jij van likken houd en gelooft in valse doorgroeimogelijkheden dan moet je vooral solliciteren en hier gaan werken.
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Managers
Beleid
Monteur (voormalige medewerker) –  Zuid-Holland4 oktober 2018
Vodafoneziggo is kweekvijver van vriendjes politiek. Zodra je het vriendje van bent krijg je alle mogelijkheden er wordt totaal niet gekeken naar kennis en vaardigheden.

Alles draait op basis van vriendjes politiek en voortrekken monteurs weten ondertussen hoe ze de teamleider en manager kunnen inpakken om promotie te maken.. doelstellingen zijn totaal onrealistische.
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Target zijn totaal ongeloofwaardig
Hoge stress, schijt druipt naar beneden.
Installatiemonteur (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 september 2018
Alle problemen worden van management gegooid op de monteurs. Zelfs wordt er emotioneel gemanipuleerd om bonnen overnemen van andere monteurs. Oog voor wat voor toestanden de monteurs allemaal wel niet meemaken bij de klant is er niet.
Pluspunten
Minpunten
Veel overuren, verplicht.
Erg leuk gewerkt bij Ziggo, geen dag was hetzelfde
gastvrouw (voormalige medewerker) –  receptie16 september 2018
Meerdere fusies mee gemaakt en helaas zijn wij nu boventallig verklaard, dit gebeurd vaak in grote bedrijven. Met heel veel plezier gewerkt bij dit bedrijf.
Productieve werkomgeving waarbij klantcontact centraal staat
Customer Care medewerker (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard10 september 2018
Veel afwisselende gesprekken met klanten elke dag weer. Tijdens de tijd hier heb ik mezelf wel leren neer te zetten als een sterker persoon. Moeilijkste is niet te veel in je emotie mee te gaan met klanten en leukste is dat je echt in contact met de klanten bent.
Pluspunten
Salaris altijd op tijd
Minpunten
Lange dagen met wisselende diensten
Fijne en goede werkomgeving
Allround klantenservice medewerkster zakelijk (voormalige medewerker) –  Groningen2 september 2018
Goed bedrijf om te werken! En een hele fijne werksfeer.
Pluspunten
Gratis avonteten
Productieve werkomgeving
Commercieel klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg30 augustus 2018
Het leuke aan het werk is dat er veel extraatjes worden gegeven.
Pluspunten
Veel uitjes
Minpunten
laag salaris
Supervisor callcenter (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum27 augustus 2018
Na 10 jaar bij Ziggo gewerkt te hebben heb ik veel ervaring opgedaan. In deze 10 jaar is de mogelijkheid om door te groeien heel erg lastig. Er wordt in deze bedrijf niet naar kennis en vaardigheden gekeken, maar je wordt aangenomen door vriendjes politiek. Ook al voldoe je niet aan de eisen.
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Bedrijf die meer aan winst denkt dan aan zijn medewerkers
Te groot geworden na fusie. Vodafone heeft t overgenomen.
Advisor (huidige medewerker) –  Amsterdam13 augustus 2018
Jaren met veel plezier voor UPC/ZIGGO gewerkt in een van de winkels.
Nu in een Vodafone winkel waar een heel andere bedrijfsvoering en sfeer heerst.
Waar je meer een nummer ben. En er weinig teamgevoel is. En slechte communicatie. Vodafone lijkt Ziggo echt overgenomen te hebben. Van het fijne beleid en leuke sfeer bij Ziggo weinig meer terug te vinden.
Erg jammer. Niet erg positief voor Ziggo.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Weinig onderling respect, hoge werkdruk, vaak geen pauze
Niet zeer inspirerende omgeving
Senior Accountmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 augustus 2018
HQ in Amsterdam is een mooi kantoor maar niet zeer inspirerend.
Verder een heel leuke bedrijfscultuur maar doorgroeien is zo goed als onmogelijk
Pluspunten
Gratis abonnement met wereldweide dekking, leuke klanten
Minpunten
te onrealistische targets, geen doorgroeimogelijkheden
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.