Vodafoneziggo Reviews

91 beoordelingen gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Een dynamisch mooi bedrijf met een ontzettend mooi product
Customer Process Analyst (huidige medewerker) –  Amsterdam30 augustus 2017
Ik heb jaren met heel veel plezier bij dit bedrijf gewerkt. Ik ben toe aan een vervolgstap in mijn carrriere, Momenteel voorzie ik geen kansen deze stap binnen VodafoneZiggo te zetten.
Channel Manager
Channel Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 augustus 2017
I worked at Vodafone HQ (Currently VodafoneZiggo) for two years as a Channel Manager for the sub- brand hollandsnieuwe. It was my job to develop new strategies for online channels. I think my strength here was being able to understand the different goals and KPI’S as well as the language of different departments (Marketing/Sales, IT, Data specialists, Second parties as Advertising Agencies). In my experience, this is a real pitfall in different big organizations and ind collaborations between creative agencies and corporates. I really enjoy bringing different specialist together, forming new teams and create something new that profits all parties.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Weinig begeleiding
Gezellig sfeer, maar productiviteit
Sales Agent (huidige medewerker) –  Tilburg20 augustus 2017
Leuke werkdag begint doordat je gemotiveerd bent om je target te halen door enthousiast te zijn om maatwerk te leven aan de telefoon. Tevreden klanten zullen uit 1 gesprek meer willen kunnen en daarbij is empathie heel belangrijk.
Pluspunten
gezellig sfeer, open voor nieuwe ideeën
Minpunten
collegae 9 tot 5 mentaliteit
Werk-Privé Balans
Een onderneming die net zo dynamisch is als de markt waarin ze actief is
Operations Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 augustus 2017
In mijn beleving bestaat er geen typische dag op het werk bij VodafoneZiggo. Voor mij was elke dag afwisselend en heb er met veel plezier gewerkt.
De onderneming heeft mij de mogelijkheid geboden om kansen te creëren en successen te behalen.
Door de fusies in de afgelopen jaren is er naar mijn idee geen sprake van een duidelijke bedrijfscultuur, VodafoneZiggo is deze nu aan het neerzetten. Ik heb in mijn loopbaan veel managers zien komen en gaan en heb van elke manager wat mee kunnen nemen. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen er goed tegen kan als plannen worden gewijzigd. Ik heb altijd veel vrijheid gehad om mijn baan zo goed mogelijk in te vullen, samen met de medewerkers in mijn team. Voor mij is dat dan wel het leukste aan de baan bij VodafoneZiggo.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, geen dag is hetzelfde, je eigen invloed hebben, veel vrijheid
Minpunten
De grote dynamiek waarin gewerkt wordt kan stressvol zijn.
Werk-Privé Balans
Uitdagende organisatie met groot toekomstperspectief
Sales (huidige medewerker) –  Heerhugowaard10 augustus 2017
Mogelijkheid tot eigen inbreng, meedenken, open bedrijfscultuur, erg sales gericht, leuke collega's
Pluspunten
Minpunten
Veel onregelmatigheid
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Fijn, jong bedrijf met veel innovatie!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Den Bosch27 juli 2017
Vodafoneziggo is een mooi bedrijf met leuke kansen! Er zijn leuke incentives en er wordt zeker gekeken naar ontwikkeling en doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Leuke incentives
Werk-Privé Balans
Altijd de kans gehad van alles te mogen doen
CSO senior agent (huidige medewerker) –  Groningen en Leeuwarden21 juli 2017
Begonnen in Den Haag en later naar Noorden gegaan. Meerdere fusies gekend. Op moment vind ik het bedrijf groot worden en zoek ik naar kleiner teams met meer uitdaging.
veel vrijheid voor initiatieven
Sr. Telecom Engineer / Solution Specialist (voormalige medewerker) –  Den Haag21 juni 2017
leuk bedrijf om voor te werken. geeft je alle ruimte om je creativiteit te ontplooien.
Pluspunten
Benefitshop
Xerox een top bedrijf
teamleider ben ik gestart (voormalige medewerker) –  Tilburg31 mei 2017
erg leuke job, de klantenservice van ziggo biedt veel uitdagingen en een zeer geweldig team om in te werken
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
geen prettige ervaring
Storings-monteur. (voormalige medewerker) –  Rotterdam19 mei 2017
Afspraken werden niet nageleefd. Belofte worden nier waargemaakt. Prive leven gaat er onderleiden.
Pluspunten
Genoeg werk
Minpunten
Teveel tussen personen.
Nvt
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Almere16 mei 2017
Als Assistent manager ben ik het eerste aanspreek punt voor klanten en werknemers. Mijn team bestaat uit 8 man personeel, ik hecht veel waarde aan werken in een hecht en gemotiveerd team. Mijn belangrijkste taak is het team ondersteunen in hun ontwikkeling en het monitoren van de sales resultaten. Als Multishop assistent heb ik veel vrijheid om mijn eigen ideeën en plannen in te brengen. Naast mijn standaard taken in de winkel ben ik stage begeleider van MBO leerlingen.
Prima werkgever
Shopmanager (huidige medewerker) –  Gelderland4 mei 2017
Een goede werkgever, maar op dit moment zijn er weinig mogelijkheden om door te groeien.
Werk-Privé Balans
Goede werkgever die zorgt voor zijn werknemers
Inbound contact center agent (voormalige medewerker) –  Leeuwarden23 april 2017
Fijn bedrijf om voor te werken. Goede sfeer, goede voorzieningen en het verdiende ook goed.
Pluspunten
Werksfeer, voorzieningen, loon
Minpunten
Werkdruk op basis van verkoop
Werk-Privé Balans
goede sfeer en werk/privé balans
Senior Program Specialist Knowledge & Learning (huidige medewerker) –  Utrecht14 april 2017
Een interessant bedrijf waar momenteel veel gebeurt. De fusie van twee grote bedrijven dat veel impact heeft op de business. Daardoor veel mogelijkheden in projecten. Aan de andere kant zorgt het voor veel onrust bij de mensen door de onzekerheid wat het allemaal met zich meebrengt.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
gezellig werk omgeving
Sales Assistant (voormalige medewerker) –  arhnem7 april 2017
geachte heer , mevrouw.

ik heb gewerk bij ziggo als een deur en deur adviseurs verkoop.
Pluspunten
zelfstandig werkzaamhedem
Minpunten
geen reiskosten vergoeding
Werk-Privé Balans
heel divers klantvragen over allerlei zaken
Retentiemedewerker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard3 april 2017
de telefoon gaat de hele dag door, vragen van klanten over uiteenlopende zaken, oplossen van klachten, inplannen van storing monteur of installatie monteur.
Het behouden van klanten die willen overstappen naar andere provider, het verkopen van Vodafone mobiel het in orde maken van een krediet voor een mobiel toestel.
Klant verhalen over alles wat met het leven te maken heeft maakt de dag leuk, gezellige collega"s waarmee je veel lol kunt hebben, koffie die je de gehele dag door mag pakken.
Veel geleerd over communicatie, luisteren en doorvragen en aardig blijven tegen klanten die ronduit onbeschoft kunnen zijn.
Een baan die mentaal heel veel van je vergt, zolang de collega"s gezellig zijn is dit prima te doen, je collega"s heb je echt nodig.
Pluspunten
korting op diensten van Ziggo
Minpunten
werken in de avonden en weekeinde is verplicht
Te groot geworden
Kpi Analyst (huidige medewerker) –  Rijswijk/Amsterdam29 maart 2017
Na alle reorganisaties, fusies en overnames is ziggo voor mij te groot geworden.
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Working day
Agent (huidige medewerker) –  Maastricht17 maart 2017
Je werkt met leuke collega's en je leerd veel in de eerste weken dat je er werkt!
Dat je er zelf over verbaasd bent hoe snel je alles geleerd hebt. Leidingevende zijn allemaal even vriendelijk en hoef je echt niet bang voor te zijn. Ze staan wel op hu strepen betreft het behalen van doelen zoals he hoort.
een uitdagende baan je helpt mensen van jong tot oud!
heel leuk!
Pluspunten
promotie op sales
Minpunten
tot 10 uur savonds werken
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Dynamisch
Director Finance Operations (huidige medewerker) –  Utrecht27 februari 2017
Afgelopen 2-3 jaren hebben in het teken van fusies gestaan als gevolg waarvan er veel dynamiek is, echter ook veel onzekerheid. Culturele verschillen tussen de verschillende fusie-entiteiten speelt ook een rol. Desondanks kun je zeggen dat de sfeer over het algemeen goed is en zeker dat er hard wordt gewerkt.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Onzekerheid
jonge en ondernemend bedrijf
Command Center Employee (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 februari 2017
jong en leuke afdeling binnen Ziggo B2B waar ook de mogelijkheid werd geboden tot ontwikkeling. Geen dag was hetzelfde door de vele ad hoc werkzaamheden.
Pluspunten
jong en multicultureel
Minpunten
geen goede controle op aansturing

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over Vodafoneziggo gesorteerd op locatie