Vodafoneziggo Reviews

175 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.720 reviews
Betrouwbaar
Accountmanager (voormalige medewerker) –  Zoetermeer11 maart 2019
Een goede werkgever die oog heeft voor details en veel luistert naar de medewerker
Geen werk in het westen.
Expert Customer Services (huidige medewerker) –  Rotterdam Centrum1 maart 2019
Jammer dat we als groep boventallig zijn verklaard vanwege verhuizing naar het oosten van het land.
Pluspunten
salaris
Minpunten
sluiting van afdeling
goede werkomgeving, leuke collegas, vernieuwend, tijd voor humor
SERVICE MONITORING SPECIALIST (huidige medewerker) –  Amsterdam Sloterdijk27 februari 2019
buiten je vaste taken heb je de vrijheid om te doen wat jou goed lijkt voor klant en bedrijf.
ik ben door interne opleidingen te volgen een alround icter geworden.
het management is transparant open en eerlijk( communicatie kan iets beter)
het leukste van de baan zijn de gemotiveerde collegas waar je mee samen werkt
Pluspunten
goede sociale voorzieningen, salaris
Minpunten
vele reorganisaties
goede samenwerking
Network Planner (voormalige medewerker) –  Rijswijk21 februari 2019
een goede samenwerking tussen fUPC en Ziggo medewerkers, door Outsourcing reductie van medwerkers
Pluspunten
flexibele werktijden en goede directe collega's
Minpunten
outsourcing werk
Persoonlijke aandacht in een corporate omgeving
Distributor manager Indirect Sales EBU (voormalige medewerker) –  Nederland15 februari 2019
Vodafone Ziggo is een bedrijf dat een zeer prettige werksfeer creeert en zeer ongedwongen.

Het zorgt goed voor het personeel.
Leuke stage
Engineer (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard29 januari 2019
Een groot bedrijf, met veel verschillende werk sectoren.
Goede werkgever
Retentie outbound (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard21 januari 2019
Helaas is vestiging Heerhugowaard gesloten door de joint venture met Vodafone, waardoor ik en vele collega’s hun baan verloren.
Qua betaling, arbeidsvoorwaarden , enz. Is alles werkelijk top geregeld bij dit bedrijf.
Ik was werkzaam op afdeling retentie wat in principe klanrbehoud betekent. Echter was deze functie veel breder. We kregen ook cases binnen van klanten met problemen via email en we belden ook pro actief klanten op om de klanttevredenheid te verbeteren door problemen op te lossen of een mooi aanbod te doen.
Problemen konden op gebied van facturen/betalingen, abonnementen,van technische aard, wifi, enz zijn. En wij hadden vrijwel alle vrijheid om die klant tevreden te stellen.
Er was ook veel vrijheid binnen de functie wanneer je liet zien gedisciplineerd te kunnen werken, eigen initiatief toonde op de juiste manier en je resultaten goed waren.
Daarnaast waren er targets voor het behouden van klanten die je wel moest behalen en kwamen er later sales bij van Vodafone wat de druk wel verhoogde.
De werksfeer was super, een hecht team van betrokken collega’s. Ik heb er veel geleerd over communicatie, mensen, hoe en waarom mensen reageren op een bepaalde manier.
Over teamspirit en verschillende culturen. Daardoor heb ik ook mijzelf weer beter leren kennen en ontwikkelen.
Kortom een zeer waardevolle werkervaring bij een heel fijne en goede werkgever.
Pluspunten
Financieel alles goed geregeld en alles altijd op tijd. Met heel goede voorwaarden.
Minpunten
Ik kan ze niet bedenken.
informal workplace with young workers
RETENTION SPECIALIST (huidige medewerker) –  Gemeente Rotterdam20 januari 2019
Learn to balance retaining customers' with making sales. This has been a difficult task, since it is to retain a customer for VodafoneZiggo but then to make sure that the company does not easily try to leave again when retaining by adding mobile phone to the subscriptions they currently have with us.
Pluspunten
Developing more on communication
Minpunten
Different time table every day
Bedrijf met potentie
Manager (voormalige medewerker) –  Nederland14 januari 2019
Heel veel verschillende culturen na heel veel reorganisaties welke niet allemaal in het voordeel zijn van het bedrijf. Basis van het bedrijf heeft erg veel potentie om zich staande te houden in deze moeilijke markt.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Fijne werksfeer met fijne collega's
Administratie , Financieel en technische agent CS (voormalige medewerker) –  Eindhoven19 december 2018
Omdat ik vanaf mijn 19e al bij Ziggo werkte ben ik echt gegroeid zowel in mijn houding als mijn denkwijze. Ik heb heel veel geleerd over ideale klantcontact en het samenwerken met andere collega's. Telefonisch klantcontact heb ik heel lang vol gehouden maar op een gegeven moment werd dat het moeilijkste van de baan. Niet zozeer de klanten waren daar de oorzaak van maar de veranderingen binnen het bedrijf en de aanpassingen van werkwijze waren het lastigst. Wat ik heel leuk vond was juist het samenwerken met andere collega's waar ik al jaren mee werkte.
Pluspunten
Avondeten
Minpunten
Targets
Hierarchisch bedrijf
Business Analist (voormalige medewerker) –  Utrecht29 november 2018
Doen wat de baas zegt, weinig mogelijkheden tot zelfontwikkeling. Geen aandacht voor de mens, veel politiek.
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden
Projectmanager (voormalige medewerker) –  Utrecht19 november 2018
Als je van breed houdt, zit je bij Ziggo goed. Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en 'je ei' kwijt te kunnen. Je moet echter wel kunnen tegen hectiek, bureaucratie en inefficientie
Pluspunten
Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
Minpunten
Groot
Innovatief, dynamisch bedrijf
Process improvement (voormalige medewerker) –  Utrecht Binnenstad19 november 2018
Werkdruk boven gemiddeld, mogelijkheid voor ontwikkeling, in company trainingen.
Meestal goede teamspirit.
Laatste jaren veel fusies met integraties, dit drukt op de werksfeer.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel reizen
Sales/team manager (voormalige medewerker) –  Ede15 november 2018
Prima bedrijf om voor te werken, niks bijzonders te melden.
gezellige werksfeer
Helpesk / Sales excecutive (voormalige medewerker) –  Almere6 november 2018
Goede collegas die een prettige werksfeer brengen, en die je te hulp staan wanneer het nodig is. management is ook prima, al zag ik ze niet zo vaak.
Pluspunten
gezelligheid
Minpunten
weinig salaris
Hobbie en werk gecombineerd
Technical Support Representative (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard4 november 2018
typische dag op het werk was het opstarten van diverse systemen en het focussen op customer satisfaction.
Wat ik heb geleerd is het analyseren van problemen en op kwaliteit en efficiëntie oplossen.
Management was op dat moment niet goed.
Ik hou van het bedrijfscultuur tussen afwisseling van klanten en collega's en de samenwerking hiermee.
Het moeilijkste van de baan was het bijhouden van je Targets.
Het leukste van de baan was het werken met het oplossen van netwerkproblemen en andere technische IT problemen op eerstelijns.
Pluspunten
Gratis ziggo abonnement
Minpunten
geen vast kontrakt
Modern bedrijf gericht op "media activiteiten" in de breedste zin (hardware en content), uitstekende carrière mogelijkheden.
Contract Performance Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam Westpoort1 november 2018
VodafoneZiggo is een modern dynamisch bedrijf gericht op "media activiteiten" in de breedste zin van het woord (hardware en content). Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Management staat open voor nieuwe ideeën en geeft je de kans deze te verwezenlijken.
Minpunten
Te veel opeenvolgende reorganisaties.
Gezellige en leerzame werkomgeving
Technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard25 oktober 2018
Het helpen van klanten bij de helpdesk van Ziggo op administratief en technisch gebied (inbound) was niet eenvoudig en niet altijd aangenaam, maar dat is logisch.
Ik heb hierbij veel geleerd hoe om te gaan met klanten door de telefoon en administratief.
Het management van Ziggo regelt de uitvoering op de werkvloer.
De bedrijfscultuur veranderde nogal eens met de jaren, en met de diverse fusies die we hebben mee gemaakt.
Pluspunten
Goed salaris/bedrijfskorting/flexibele werktijden/feestjes
Minpunten
lang van tevoren verlof aanvragen en rooster wijzigen.
very nice place to work
Manager Marketing digital, communicatie, sales (voormalige medewerker) –  Amsterdam Centrum8 oktober 2018
prettige gedreven en professionele werkomgeving, snel veranderende markt
goede werkgever met prima salaris
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 oktober 2018
Door de vele fusies vanaf het Casema tijdperk is het bedrijf erg groot en onpersoonlijk geworden.
Afscheid moeten nemen van veel collega's
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
werkdruk, targets halen
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.