Vodafoneziggo Reviews

122 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.450 reviews
Servicemonteur (voormalige medewerker) –  .24 mei 2018
Ik was ingehuurd via uitzendbureau. Het werk was erg eenzijdig
Customer Care (voormalige medewerker) –  Eindhoven3 mei 2018
Het was in eindhoven altijd heel gezellig, leuke collega's / teamleiders .

nadat ziggo samen is gegaan met upc en vodafone
merkte je wel degelijk verschil en was de manier van werken en omgaan met werknemers van Ziggo fijner dan de nieuwe cultuur.
Pluspunten
benfit budget, team uitjes, ontbijtjes, leuke collega's / teamleiders
Minpunten
lange wachtrijen.
medewerker 2e-lijns operations (huidige medewerker) –  Amsterdam2 mei 2018
Ziggo is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. De afdeling waarbij ik werkzaam ben is incident gedreven. De bedrijfscultuur in no-nonsense. Een dag bestaat uit het oppakken en oplossen van tickets. Dit betreffen verstoringen op applicatie niveau.
Mooi bedrijf met leuke collegas
Retentie medewerker / Floorwalker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard24 april 2018
Veel kennis opgedaan en veel geleerd Ziggo is top!!
Pluspunten
Alles werd goed verzorgd tot in de puntjes
Wel oke
Savedesk (B2C) Specialist (huidige medewerker) –  Maastricht11 april 2018
Het werk hier is echt targets behalen, hoe je dit doet maakt niet uit.

Best jammer dat er niet zo zeer gekeken wordt naar de vaardigheden die je hebt maar naar wie je kent om door te groeien
Reorganisaties.
Build Supervisor Projectleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 april 2018
Ziggo heeft algemeen door de jaren teveel gereorganiseerd waardoor kwalitatief personeel verdwenen is, onvoldoende grip op uitvoerende aannemers.
Minpunten
Hoge werkdruk
Moderne werkgever
Manager shared service centre (huidige medewerker) –  Maastricht2 april 2018
Vodafoneziggo is een bedrijf dat waarde hecht aan de manier waarop mensen samenwerken en faciliteert en investeert ook duidelijk in deze samenwerking. Daarnaast stel zij de klantcentraal in elke beslissing die genomen wordt.
Customer Service Representative (huidige medewerker) –  Eindhoven17 maart 2018
Iedere dag een nieuwe uitdaging om verschillende vragen van klanten te beantwoorden en/of problemen met diensten op te lossen.

het geeft je een goed gevoel als een klant tevreden en happy het gesprek beëindigt.

met collega's een hele leuke werksfeer en ook kan je elkaar helpen met de kennis die ieder individueel heeft.
Pluspunten
goede werksfeer
Goede werkgever
Retentiedesk medewerker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard9 maart 2018
Ik heb het erg naar mijn zin bij Ziggo.
Als je je inzet laat zien, wordt dit zeer zeker beloond.
Je hebt veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
De rede dat ik op zoek ben naar een nieuwe baan is dat het filiaal gaat sluiten.
Pluspunten
Vrijheid, beloning, waardering
Het is een heel fijn bedrijf om voor te werken
Customer service medewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven8 maart 2018
In 2010 ben ik begonnen bij het toenmalige Ziggo in Eindhoven. De eerste tijd heb ik daar vooral administratieve werkzaamheden verricht. bestaande uit vragen over betalingen, aanmaken van crediteringen, plaatsen van bestellingen voor klanten. Ook heb ik e-mails en cases van klanten afgehandeld waarin gevraagd werd wijzigen voor hen uit te voeren tot het oplossen van klachten. Van augustus 2015 tot eind 2017 heb ik mogen werken op de afdeling Service Venue, dit was een afdeling die net een stapje extra mocht doen voor de klant. Deze afdeling is per januari 2018 gewijzigd naar Total Recall, mensen die vaak terug bellen waarbij je dan de uitdaging hebt om het probleem daadwerkelijk op te lossen voor de klant.
Verder heb ik hele lieve en meedenkende collega`s om het bovenstaande waar te maken. Als we elkaar nodig hebben dan zijn we er ook voor elkaar.
Na de overname door het moederbedrijf Liberty and Global, het moederbedrijf van UPC en de Joint Venture met Vodafone is VodafoneZiggo van nu een Top bedrijf om voor te werken. Een bedrijf waar niet alleen de klant centraal staat maar ook haar medewerkers
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Teamleader Customer Care (huidige medewerker) –  Rotterdam8 maart 2018
Een top bedrijf waar ik met heel veel plezier heb gewerkt.
Goede werkgever, maar niet voor de lange termijn.
Assistent filiaalmanager (huidige medewerker) –  Maastricht2 maart 2018
Bij vodafoneziggo werk ik met veel plezier, echter wat je wel merkt is dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn, dat is jammer.
Customer Service VodafoneZiggo
Allround customer care employee (huidige medewerker) –  Eindhoven5 februari 2018
Leuk, snel veranderend bedrijf. Helaas door de fusie niet kunnen doorgroeien. Altijd goede beoordelingen gekregen. Alle afdelingen binnen het bedrijf doorlopen en altijd met plezier gewerkt.
Pluspunten
Goede secundaire voorwaarden.
Minpunten
Door fusies nooit door kunnen groeien.
Goede werkomgeving.
Retentie medewerker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard23 januari 2018
werkzaamheden binnen vodafoneziggo zijn erg leuk. echter is het intern onderling communicatie niet goed geregeld. verder zijn de werkplekken leuk en hangt er een fijne sfeer
Complete customer care
Supervisor/ medewerker Klantenservice (voormalige medewerker) –  Maastricht22 januari 2018
Hier krijg je volledig inzicht in alles wat een professioneel bedrijf doet om haar klanten tevreden te houden. Toon je diezelfde toewijding dan krijg je hier volop ontwikkelingsmogelijkheden.
Pluspunten
Minpunten
Weinig kans op een vast contract
Uitdager van het eerste uur
Trainer (voormalige medewerker) –  Heerlen4 januari 2018
Inmiddels 20 jaar na dato kan ik in alle eerlijkheid niet beoordelen hoe Vodafone vandaag de dag is als werkgever.
In 1998 was het echter een geweldig bedrijf om te werken, we stonden aan de wieg van de mobiele telefonie met alle uitdagingen die daarbij kwamen kijken. De eerste uitdager van toen nog monopolist KPN, de voortdurende strijd om nieuwe diensten als eerste te introduceren, de bouw van het netwerk, de opkomst van de overige telecom aanbieders, het wegvallen van een aantal van hen, het volwassen worden van de markt.. Vodafone heeft het allemaal meegemaakt.
Wat kenmerkend was in de periode dat ik er werkte was het gevoel van "wij tegen de rest van de wereld" en de adrenaline kick als er weer een punt werd gescoord ten koste van onze grootste concurrent. Een prachtige tijd om meegemaakt te hebben!
Pluspunten
Energieke sfeer, collegiaal
Minpunten
Groeistuipen
Een gezellige werkplek met een familie gevoel
Klantadviseur (voormalige medewerker) –  Zwolle16 november 2017
De telefoon gaat de hele dag:
Je staat klanten te woord, helpen als een klant een probleem heeft.
Nadat het probleem verholpen is, probeer je het gesprek om te buigen tot een upgrade of upsale.
Ik heb geleerd om gesprekken te analyseren, gesprekken leiden en een formeler manier van communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.
Het ombuigen is het moeilijkst! (Maar ik kreeg wel steeds een goed gevoel wanneer dit lukt).
De collega's om je heen geven je het familie gevoel en daarnaast werden er zo hier en daar borrels georganiseerd.
Het allerleukst is natuurlijk de strijd tussen collega's die zeer gedreven zijn icl. mezelf.
Er alles aan doen om te verkopen maar ook tegelijkertijd ook zo klantvriendelijk te zijn tegen de klant.

Dus elke dag is anders, elke dag was verrassend.
Pluspunten
Sales incentives, leuke sfeer'thuis gevoel''
Minpunten
Salaris, bonus
Leuke collega's maar wel een belfabriek
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)10 november 2017
Ik ben begonnen als zakelijk adviseur maar het cultuur is sinds de samensmelting van UPC veranderd. Nu is hier ook Vodafone bij betrokken en dat maakt het tot een callcenter. Order intake is wat anders als advies geven aan bedrijven en dat mis ik.
De afdeling ( collega's) is super! Altijd wordt er gelachen en we zijn erg betrokken als er iets met een collega aan de hand is. Team leider is ook niks ms mee, er zijn er wel te veel op 1 afdeling. Je hebt veel rangen standen, te veel. 5 TL's en 5 seniors en nog een manager. Wel heel veel geleerd afgelopen 4 1/2 jaar en leuke mensen leren kennen. Maar om verder te gaan in een belfabriek? nee dank je!
Pluspunten
leuke collega's goede werksfeer.
Minpunten
Geen coaching op niveau, weinig oog voor talent
Korte samenvatting
Klantenservice (huidige medewerker) –  Heerhugowaard10 november 2017
Goede sfeer, leuke collega's. Voldoende middelen om klanten van dienst te zijn.
Pluspunten
RAK
Minpunten
Parkeren
Leuk bedrijf leuke collega's
Informant (voormalige medewerker) –  tilburg10 november 2017
Het werk was leuk en de collega's ook, alleen het echt door groeien of de uitdagingen kreeg je bijna niet. Ik ben een persoon die uit gedaagd moet worden
Pluspunten
Leuke personeels feesten en tractaties op het werk
Minpunten
doorgroei mogelijk heden
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.