Vodafoneziggo
Bekijk alle 3.104 reviews
Goede werkomgeving
Het is kwart voor 8 in de ochtend, je komt op de werkvloer en pakt nog even een bakkie koffie. De computer staat aan en hoeft alleen maar in te loggen en de programma's op te starten. Wanneer dit eenmaal is gedaan is het zover. Je zet jouw status op beschikbaar.

De telefoontjes, chatjes en emails blijven binnenkomen. Internet, televisie en telefoon werkt allemaal niet en aan jou de taak om dit op te lossen.

Hiervoor moet je kijken wat er is gebeurt en wat er nog kan gebeuren en dit geef je aan bij de klant. Wanneer dit gebeurt (helaas zijn er koppige mensen, niet jouw schuld!) kun je verder met de volgende klant.

Dit is de werkdag. Hectisch en vaak tegenstrijd van de klant die jij juist probeert te helpen. Vaak komen er ook leuke klanten waardoor je de gesprekstijden soms kunt vergeten.
je gaat vanzelf weg willen.
De eerste weken zijn leuk, vervolgens kom je in een team waar waarschijnlijk de helft onder de 21 is dus rustig werken zit er niet in.
De afspraken met teamleiders worden niet serieus in behandeling genomen of afgewimpeld. Als je ziek bent is er volgens hun via de telefoon niks aan de hand en word er verwacht dat je maar gewoon komt.

Je word vooral gepushed op sales ookal is het een technische afdeling.
Stressvolle werkomgeving
Veel stress, geen gezellige mensen. Daarnaast een zo laag mogelijk salaris
Winstmarges aandeelhouders staan voorop
Vanaf de start van internet heb ik de opbouw meegemaakt, vanaf het koppelen van lokale kabelnetwerken tot een geavanceerd telecombedrijf.
Het doel was voor iedereen duidelijk: de klant staat voorop in de kwaliteitsbeleving en betrouwbaarheid van het kabelnetwerk voor televisie, telefoon en internet.

Met de overname door achtereenvolgens Liberty Global en Vodafone verschoof de doelstelling naar de geldstroom richting aandeelhouders. Kostenbesparingen stonden voorop met als gevolg dat het complete netwerkbeheer werd overgeheveld naar Roemenië. Nieuwe reorganisaties staan al in de planning voor nog meer korte termijn kostenbesparingen.
groot kantoor
groot kantoor, veel mensen en kantoortuinen. Af en toe heel gezellig, soms lastig je werk te doen en je goed te concentreren. Mensen zijn open en toegankelijk, op alle niveau's.
Open and clear
Super company to work for. Open setting and clear on what the goals are. Teams are close and work agile based on market domain. Large programs with impact
Gezellige werksfeer en leuke collega's
Leuk en gezellig bedrijf. Blijft trainingen geven om zijn werknemers up to date te houden. Alleen salaris mag wel iets meer zijn.
Goede werkomgeving, mindere bedrijfscultuur
Sinds de fusie van Vodafone met Ziggo, dat zich afgelopen jaar voltrokken heeft, is de werksfeer veranderd. De focus van de technische helpdesk is niet meer, zoals eerder, het oplossen van problemen waar de klanten mee komen, maar vooral het pushen van de verkoopcijfers (van zowel Ziggo- als Vodafoneproducten).
productieve, data driven maar ook menselijke omgeving
Leuk, uitdagend werk veel variatie qua type klanten, oplossingen en mogelijkheden, echter doorgroei en ambities waarmaken daarin is geen ondersteuning.

op moment van succesvol zijn kan men de dupe worden van eigen succes.
Het is zeker een leuk en gezellig bedrijf om voor te werken.
Genoeg kans om te leren en je zelf te ontplooien.

Wel moet je stress en druk bestendig zijn, wil je op hoog niveau mee willen draaien.Het kan namelijk best druk zijn op een normale werkdag.
Prima baantje!
Het is handig om stressbestendig te zijn bij dit baantje. Je moet namelijk meerdere taken uitvoeren en veel verschillende targets behalen. Verder een heel leuk baantje met leuke collega’s en gezellige informele sfeer! Doorgroeimogelijkheden en een prima salaris.
Erg leuke tijd gehad!
Bijna 10 jaar voor VodafoneZiggo gewerkt en kan zeggen dat het een leuke tijd is geweest.
Afscheid had iets leuker gemogen i.v.m. administratie die niet duidelijk omschreven stond. Desondanks kom ik er nog graag in sommige winkels om collega's weer even te zien.

Fijn bedrijf die erg gemoeit is met de ontwikkeling en welzijn van haar medewerkers.
Eeuwige fuseringen
2.5 jaar gewerkt en de hele periode onder meerdere samenvoegingen. Zowel UPC als Vodafone. Hierdoor is er altijd spanning over of je volgende week nog wel een baan hebt of dat je afdeling überhaupt blijft bestaan.

Het is een grote werkgever waarbij en dus geen korte lijnen zijn. Werksfeer is prima, leuke collega's en redelijk goed salaris.
Prima werkgever
Als bijbaan is het lastig. Er wordt soms veel van je verwacht terwijl je daarnaast nog studeert.
fijne werkomgeving
leuke collega's waar mee je kan lachen,
ik vindt alleen dat je te weinig info krijg voor de dingen wat ze van je verwachten.

je krijgt weinig uitleg over producten of aanbiedingen wat ze willen dat je verkoopt
Dynamische organisatie die samen werkt aan een betere toekomst op gebied van communicatie technologien. Veel mogelijkheden of heel veel verschillende vlakken.
Productieve en gezellige werkomgeving
Het is een productieve en gezellige werkomgeving.
Er zijn verschillende culturen binnen het bedrijf. Het moeilijkste daarvan is om iedereen op een lijn te krijgen.
Mooi bedrijf om voor te werken, maar wel behoorlijk veranderd afgelopen jaren
Het is een schitterende omgeving om jezelf te ontplooien in een grote (inter)nationale omgeving. Wel is er de afgelopen 10 jaar veel veranderd als je bent gestart bij Casema of Ziggo en of dat ten positieve is, dat is maar net hoe je er naar wilt kijken.

In de basis is Vodafone Ziggo een fijn bedrijf om aan de slag te gaan en zou ik het van harte aanraden.
Het werk erg leuk, de arbeidsvoorwaarden wat minder
Om een voorbeeld te noemen: reistijd aan begin van dag naar klant toe en van laatste klant naar huis werden niet betaald. Ook niet als die klant zich een uur van huis bevond. Bij vragen hierover ging men 'op slot' en je kreeg te horen dat je niet moest zeuren. Lees op internet je rechten die je hebt ten aanzien van vanuit huis naar werk op locatie in opdracht van je werkgever en trek je conclusie..
Gereedschap, kleding en auto waren wel dik voor elkaar, je krijgt alles wat je nodig hebt om je werk uit te voeren. Ik werkte via een uitzendbureau voor Centric; een van de partners voor levering van monteurs voor Ziggo
werk alleen
te weinig salaris. Kreeg een andere baan met meer uren.
Slechte teamleiders
Aardig wat leuke collega’s alleen wel veel kliekjes vorming. Daardoor veel vriendjespolitiek en moet je erg oppassen wat je zegt. Teamleiders zijn er waardeloos en hebben geen empathisch vermogen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.