Vodafoneziggo
Bekijk alle 3.145 reviews
ziggo biedt veel e-leurning trajecten die goed is voor de werk, om snel te kunnen starten,
Pluspunten
de target eind van de maand, aandacht voor de prestatie van de werknemers
Minpunten
veel hoge eisen.
Leuke sfeer jammer dat er geen rekening wordt gehouden met studenten.
De bonussen op basis van conversie maken dat de medewerkers er alles aan doen zo min mogelijk telefoontjes af te handelen. Waardoor het lange onzin gesprekken worden en zelfs de leidinggevenden eraan meewerken om het aantal gesprekken zo laag mogelijk te houden. Wanneer je dus wel wilt door werken en mensen snel te woord wilt staan word je hierop aangekeken
Geleerd dat dit bedrijf een sterke CAO heeft waardoor je na boventalligheid niet met lege handen de deur uitgaat.
Veel geleerd, goede kansen om nieuwe mensen te ontmoeten, reis mogelijkheden waren uitstekend
Competitief, je krijgt een gebied waar je verantwoordelijk voor bent
De werk sfeer was gezellig, cooperatief en heel proffesioneel. Er mag best eens een fout gebeuren maar wel als deze zo snel mogelijk weer opgelost wordt.
Fijne en behulpzame collega's. Je wordt meteen in het team opgenomen. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Manager van de afdeling waar ik werkte laat medewerkers die de boel verzieken hun gang gaan. Dit brengt de continuïteit in gevaar omdat meerdere medewerkers, na elkaar, ontslag hebben genomen. Hierdoor moeten steeds nieuwe mensen ingeleerd worden.
Pluspunten
Collegialiteit, sfeer op de afdeling.
Minpunten
Manager handhaaft niet bij misdragen van medewerkers.
De eerste weken zijn leuk, vervolgens kom je in een team waar waarschijnlijk de helft onder de 21 is dus rustig werken zit er niet in.
De afspraken met teamleiders worden niet serieus in behandeling genomen of afgewimpeld. Als je ziek bent is er volgens hun via de telefoon niks aan de hand en word er verwacht dat je maar gewoon komt.

Je word vooral gepushed op sales ookal is het een technische afdeling.
Het is kwart voor 8 in de ochtend, je komt op de werkvloer en pakt nog even een bakkie koffie. De computer staat aan en hoeft alleen maar in te loggen en de programma's op te starten. Wanneer dit eenmaal is gedaan is het zover. Je zet jouw status op beschikbaar.

De telefoontjes, chatjes en emails blijven binnenkomen. Internet, televisie en telefoon werkt allemaal niet en aan jou de taak om dit op te lossen.

Hiervoor moet je kijken wat er is gebeurt en wat er nog kan gebeuren en dit geef je aan bij de klant. Wanneer dit gebeurt (helaas zijn er koppige mensen, niet jouw schuld!) kun je verder met de volgende klant.

Dit is de werkdag. Hectisch en vaak tegenstrijd van de klant die jij juist probeert te helpen. Vaak komen er ook leuke klanten waardoor je de gesprekstijden soms kunt vergeten.
Veel stress, geen gezellige mensen. Daarnaast een zo laag mogelijk salaris
Vanaf de start van internet heb ik de opbouw meegemaakt, vanaf het koppelen van lokale kabelnetwerken tot een geavanceerd telecombedrijf.
Het doel was voor iedereen duidelijk: de klant staat voorop in de kwaliteitsbeleving en betrouwbaarheid van het kabelnetwerk voor televisie, telefoon en internet.

Met de overname door achtereenvolgens Liberty Global en Vodafone verschoof de doelstelling naar de geldstroom richting aandeelhouders. Kostenbesparingen stonden voorop met als gevolg dat het complete netwerkbeheer werd overgeheveld naar Roemenië. Nieuwe reorganisaties staan al in de planning voor nog meer korte termijn kostenbesparingen.
groot kantoor, veel mensen en kantoortuinen. Af en toe heel gezellig, soms lastig je werk te doen en je goed te concentreren. Mensen zijn open en toegankelijk, op alle niveau's.
Super company to work for. Open setting and clear on what the goals are. Teams are close and work agile based on market domain. Large programs with impact
Leuk en gezellig bedrijf. Blijft trainingen geven om zijn werknemers up to date te houden. Alleen salaris mag wel iets meer zijn.
Sinds de fusie van Vodafone met Ziggo, dat zich afgelopen jaar voltrokken heeft, is de werksfeer veranderd. De focus van de technische helpdesk is niet meer, zoals eerder, het oplossen van problemen waar de klanten mee komen, maar vooral het pushen van de verkoopcijfers (van zowel Ziggo- als Vodafoneproducten).
Leuk, uitdagend werk veel variatie qua type klanten, oplossingen en mogelijkheden, echter doorgroei en ambities waarmaken daarin is geen ondersteuning.

op moment van succesvol zijn kan men de dupe worden van eigen succes.
Het is zeker een leuk en gezellig bedrijf om voor te werken.
Genoeg kans om te leren en je zelf te ontplooien.

Wel moet je stress en druk bestendig zijn, wil je op hoog niveau mee willen draaien.Het kan namelijk best druk zijn op een normale werkdag.
Het is handig om stressbestendig te zijn bij dit baantje. Je moet namelijk meerdere taken uitvoeren en veel verschillende targets behalen. Verder een heel leuk baantje met leuke collega’s en gezellige informele sfeer! Doorgroeimogelijkheden en een prima salaris.
Bijna 10 jaar voor VodafoneZiggo gewerkt en kan zeggen dat het een leuke tijd is geweest.
Afscheid had iets leuker gemogen i.v.m. administratie die niet duidelijk omschreven stond. Desondanks kom ik er nog graag in sommige winkels om collega's weer even te zien.

Fijn bedrijf die erg gemoeit is met de ontwikkeling en welzijn van haar medewerkers.
2.5 jaar gewerkt en de hele periode onder meerdere samenvoegingen. Zowel UPC als Vodafone. Hierdoor is er altijd spanning over of je volgende week nog wel een baan hebt of dat je afdeling überhaupt blijft bestaan.

Het is een grote werkgever waarbij en dus geen korte lijnen zijn. Werksfeer is prima, leuke collega's en redelijk goed salaris.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vodafoneziggo. Onze community staat klaar om te antwoorden.