VNOM Reviews

Top bedrijf
Monteur (huidige medewerker) –  Lekkerkerk14 januari 2019
VNOM is een heel goed bedrijf met een prettige werksfeer. Erg variërend werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden tot chef monteur.
Pluspunten
Minpunten
Lange dagen
Goed geregeld!
Allround monteur (huidige medewerker) –  Rotterdam26 september 2018
Begin dit jaar via VNOM aan een nieuwe baan begonnen. Alles ging heel snel en ik werd ook goed geholpen in het proces. Ik kreeg werkkleding en schoenen toen ik mijn contract kwam tekenen. Werk nog steeds bij dezelfde bedrijf.
Elektromonteur
Elektromonteur (huidige medewerker) –  Leiden27 augustus 2018
Ik werk nu sinds 2016 via VNOM als Elektromonteur. Bevalt mij heel goed. Betalen altijd op tijd, krijg ook meer dan als ik direct in dienst ga. Daarnaast heb ik ook een auto van de zaak waar ik ook privé in kan rijden. Relaxte gasten ook op kantoor. Daarnaast zoeken ze regelmatig contact met me.
Pluspunten
Goed salaris en ik heb altijd vrijdagmiddag vrij
Minpunten
De maandagochtend
Slecht uitzendbureau
Elektromonteur (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 augustus 2018
Ik heb een hele tijd gewerkt voor deze organisatie. Helaas bieden ze niks meer dan een uitzendcontract. Ik kreeg geen auto en ook geen gereedschap. Vnom laat je met je eigen gereedschap naar klussen gaan. Hier staat ook geen vergoeding voor.Salaris is slecht. Ze promoten alles heel leuk maar in de praktijk is het echt anders.
Pluspunten
had werk
Minpunten
slechte secundaire voorwaarden
Officiële reactie van VNOM
27 augustus 2018

Wat jammer dat jij een slechte ervaring met ons hebt. Heb jij terwijl jij via ons aan het werk was ook aangegeven dat je het niet eens was met de baan die jou toen is aangeboden? Wij proberen namelijk altijd een passende baan te vinden, waar jij zo veel mogelijk kunt uithalen.

Mocht je ervoor openstaan om met ons in gesprek te gaan, dan kun je bellen naar 010-2239621 of mailen naar marketing@vnom.nl. Ik hoop dat je het naar je zin hebt bij jouw huidige baan.

Met vriendelijke groet,

Team van VNOM

Uitstekend uitzendbureau!
Koelmonteur (huidige medewerker) –  Dordrecht15 augustus 2018
Ik werk nu als Koelmonteur bij een erg mooi bedrijf in de regio Rotterdam/Dordrecht. Dankzij VNOM zit ik nu echt op me plek en hebben ze de juiste match gemaakt. Het zijn wel lange werkdagen, maar de tijd gaat snel als je het naar je zin hebt. Als ik problemen heb dan kan ik zowel bij VNOM als bij het bedrijf terecht. Ze schakelen samen erg goed.
Pluspunten
Begeleiding, salaris
Minpunten
Lange werkdagen
Dankbaar
Monteur (huidige medewerker) –  Rotterdam14 augustus 2018
ik ben heel dankbaar voor de hulp. werk nu jaar als monteur en ben nog erg blij en zit goed op plek. heb divers werk en krijg goed hulp van vnom. ik echt dankbaar voor vinden van werk.
Pluspunten
hulp vinden werk
Echt heel profi bedrijf! Leuk
Timmerman Allround (huidige medewerker) –  Zuid-Holland9 augustus 2018
Na de recessie baan kwijtgeraakt en bij VNOM hebben ze mij goed geholpen als ZZP'er als ik dan geen werk had. heel fijn!
Pluspunten
Leuke gezellige mensen
Minpunten
Hebbe ze niet
Geweldige mensen
Servicemonteur (huidige medewerker) –  Vlaardingen8 augustus 2018
die mensen zijn zo geweldig. heb al contact had met verschillende mensen bij Vnom en altijd goed geholpen. werk nu als servicemonteur. begonnen als leerling en daarna doorgroeid. heb nog erg naar me zin. ik beveel Vnom echt aan
Pluspunten
goed helpen
Bedankt!
Werkvoorbereider/calculator (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 augustus 2018
Ik ben VNOM erg dankbaar voor de hulp die ze mij hebben geboden. Na heel lang gewerkt te hebben als ZZP'er ben ik wegens privé redenen in loondienst gegaan. Ze hebben mij toen goed geholpen aan een baan, ondanks mijn leeftijd. Ik werk nu nog steeds met veel plezier bij hetzelfde bedrijf. Voor altijd dankbaar!
Mooie periode gehad
Timmerman (voormalige medewerker) –  Den Haag7 augustus 2018
Mooie tijd gehad bij VNOM. 2 jaar met plezier via VNOM gewerkt als Timmerman in Den Haag. Nu al een tijdje zzp'er en werk nog af en toe voor VNOM bij projecten. Ik vind het gaaf dat ze ook werk bieden voor zzp'ers. Ze worden steeds groter, maar de service is nog net zo goed!
Pluspunten
Service
Minpunten
Niks
Al 1 jaar werkzaam
Installatiemonteur (huidige medewerker) –  Zwijndrecht7 augustus 2018
Ik werk nu bijna een jaar via VNOM bij een mooi bedrijf in Zwijndrecht. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en werk aan verschillende projecten in de nieuwbouw en renovatie van utilitaire gebouwen. De projecten zijn voornamelijk in de regio zuid holland, noord holland, utrecht en zeeland.
Pluspunten
Helpen bij problemen
Van automonteur naar kraanmonteur
Kraanmonteur (huidige medewerker) –  Barendrecht22 juni 2018
Na jarenlang gewerkt te hebben als automonteur was ik opzoek naar iets anders. Via internet kwam ik VNOM tegen en zag ik dat ze heel veel vacatures hadden. Ik heb toen een open sollicitatie gedaan en na een gesprek zijn we samen gaan kijken wat het beste bij me past. Ik ben nu aan ht werk als kraanmonteur. Ik vnd het nog steeds erg leuk en ben super blij
Pluspunten
denken mee, begeleiding
Passie voor het vak
Elektromonteur (huidige medewerker) –  Gouda19 juni 2018
Ik heb lang gewerkt bij mijn vorige werk, maar ik voelde de waardering niet. Toen ik naar werk aan het zoeken was kwam ik Vnom tegen en vond ik het in het begin lastig. Ik wilde liever direct bij een bedrijf werken dan via een bureau. Maar ze hebben met het tegendeel bewezen en ik werk nu al een paar jaar via Vnom en heb nergens spijt van. Ik vind het vooral fijn dat als er wat is ik altijd kan bellen en ze me hierbij goed helpen.
Pluspunten
Begeleiding, salaris, snelheid
Minpunten
Veel uren werken
Junior Content Marketeer
Junior Content Marketeer (huidige medewerker) –  Rotterdam15 juni 2018
Ik werk met veel plezier bij VNOM als Junior Content Marketeer. De sfeer is altijd super gezellig en er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Verzorgde lunch, begeleiding, personeelsuitjes
Minpunten
Lange dagen
Na een halfjaar doorgegroeid
Medewerker materiaalbeheer (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel15 juni 2018
Via VNOM ben ik geholpen aan een baan op de customer service afdeling van een groot bedrijf in de techniek. Binnen de afdeling al kleine stapjes gemaakt, maar sinds kort doorgegroeid naar materiaalbeheerder. Erg gaaf dat ik bij een bedrijf werk waar naar mijn groei wordt gekeken. Bedankt VNOM!
Pluspunten
Begeleiding, salaris
Geen dag is het zelfde.
Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam13 juni 2018
Afwisselende baan met veel iutdaging. Intern is het een jonge club met leuke bedrijfscultuur. Is een informele sfeer.
Leukste van mijn werk vind ik dat iedere dag anders is en dat ik hier intern door kan groeien.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
hard werken
Goed inwerktraject!
Servicemedewerker CV-ketels (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel23 april 2018
In november in aanraking gekomen met VNOM voor een functie als klantenservice medewerker voor een gerenommeerd CV-ketelspecialist in Nederland. Na een gedegen inwerktraject gestart als volwaardig servicemedewerker. Tussentijds via VNOM ook erg goede begeleiding gehad en ze kwamen regelmatig langs om te kijken hoe het ging. Ik werk er nog steeds met veel plezier.
Pluspunten
Goed inwerktraject
Erg naar mijn zin!
Constructiebankwerker (huidige medewerker) –  Montfoort3 april 2018
Ik werk nu ongeveer 6 maanden via VNOM als Constructiebankwerker bij een super bedrijf. Er heerst een open cultuur en de sfeer is erg gezellig. Ook krijg ik de kans om door te groeien en krijg ik steeds meer verantwoordelijkheid. De begeleiding vanuit VNOM is erg goed. Ze hebben me een paar keer gebeld over hoe het ging en ik ben zelfs gisteren nog gebeld. Echt een goed bureau!
Pluspunten
Begeleiding
Minpunten
Heb ik niet
Monteur in hart en nieren
Sprinklermonteur (huidige medewerker) –  Rotterdam21 maart 2018
Ruim 5 jaar een eigen bedrijf gehad als ZZP Installatiemonteur, maar vanwege de crisis weer in loondienst gegaan. Gelukkig kon ik bij één van mijn klanten aan de slag en daar heb ik ook 5 jaar met plezier gewerkt. Na een mooie periode werd het tijd voor iets nieuws. Via Indeed kwam ik terecht bij VNOM. In het begin was ik sceptisch, maar het is echt een Rotterdamse partij met geen woorden maar daden. En dat is gelukt! Ik werk nog steeds met plezier. Ik hou wel van die mentaliteit niet lullen maar poetsen.
Pluspunten
Eindejaarsborrel
Minpunten
Bereikbaarheid in pauzes
Prettige werksfeer en goede toekomst
Dieselmonteur (huidige medewerker) –  Dordrecht21 maart 2018
Eerst heb ik in 2016 mijn opleiding technicus engineering niveau 4 gehaald. Gelijk bij mijn stagebedrijf gestart als startende monteur. Ik had het erg naar mijn zin, maar wegens gezondheid een paar maanden eruit geweest. Daarna kwam ik via via in contact met VNOM en kon ik na meerdere gesprekken aan de slag bij een mooi bedrijf in Dordrecht. Ik werk hier nog met plezier en er zijn goede doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VNOM. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8