VluchtelingenWerk Nederland Reviews

92 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 93 reviews
Veilige werkomgeving met aardige en gezellige collega's.
STAGIAIR VLUCHTELINGENWERK (voormalige medewerker) –  Hoofddorp15 augustus 2018
Veilige werkomgeving met aardige en gezellige collega's, die het niet erg vinden om je een handje te helpen.
Goed
Teamleider Maatschappelijke begeleiding (voormalige medewerker) –  Purmerend30 juli 2018
Goed en gezellig werksfeer. Collegiaal. Werk in teamverband maar ook zelfstandig.
Fijne werkatmosfeer
Jobcoach (voormalige medewerker) –  Haarlem30 juli 2018
Gedreven collega's fijne werkplek en veel vrijheid in de invulling.
Pluspunten
Veel vrijheid qua invulling
Minpunten
Weinig werk
Gezellig
Tolk en maatschappelijk medewerker (voormalige medewerker) –  Schagen11 juli 2018
Een leuke plaats om van te leren en je leert veel van over vluchtelingen
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Duiven Gelderland4 juli 2018
Vanuit het vrijwilligerswerk wat ik nu doe op de locatie in Duiven werk met VVS en Odoo. Ook heb ik contact met medewerkers, cliënten en externe partijen. Ik heb mij wegwijs gemaakt in de wereld van Vluchtelingenwerk.Deze worden gewaardeerd door de collega’s van de locatie Duiven.
gezellige en leerzame omgeving
spreekuur medewerker (vrijwilligerswerk) (voormalige medewerker) –  Waalwijk1 juli 2018
Het is heel fijn om met nieuwkomers in Nederland te werken en hun op weg te helpen hier in Nederland. Ik heb veel geleerd tijdens dit werk.
Pluspunten
leerzame baan
Minpunten
ver reizen voor mij
Leuke organisatie
Teamleider (voormalige medewerker) –  Zuid-Holland26 juni 2018
VluchtelingenWerk is een mooie organisatie die helaas momenteel in een krimp terecht is gekomen. Het werken bij deze organisatie heb ik als heel dankbaar ervaren.
Pluspunten
Fijne collega's.
Minpunten
Het werk is nooit af.
maatschappelijk begeleider (voormalige medewerker) –  Westland14 juni 2018
Leuke samenwerking met collega's. Cursus om te leren omgaan met statushouders, andere culturen.
Pluspunten
Leuke collegas
Fijne mensen
vrijwilligerswerk (huidige medewerker) –  Den Helder28 maart 2018
Cursus mogelijkheden die uiteindelijk niets toevoegen op je CV. Wel een mogelijkheid om iets te doen voor mensen om je heen.
Vluchtelingen ondersteunen
Begeleider Vluchtelingenwerk (vrijwilligerswerk) (huidige medewerker) –  Nijmegen25 februari 2018
Vluchtelingenwerk leert vluchtelingen tot integreren aan de maatschapij en de problemen van hun oplossen.
leerzame gezellige werkomgeving
Juridisch Medewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht19 februari 2018
Bij Vluchtelingenwerk nederland doe ik vrijwilligerswerk op het juridisch gebied, waarbij ik enorm veel nieuwe dingen leer.
Teamleider (voormalige medewerker) –  Deventer19 februari 2018
Werk -Privé balans moeilijk te combineren. Veel werkzaamheden die niet in de gestelde uren haalbaar zijn. Geen doorgroeimogelijkheden. Gezellige collega's die zich volledig inzetten voor het bedrijf. Vrij veel vrijheid ivm de hoofdtaken.

Hoofdtaken:
1) aansturen van vrijwilligers en stagiair(e)s volgens vastgesteld beleid
2) bijdragen leveren aan initiëren, ontwikkelen en innoveren van VWON producten en diensten
3) bijdragen leveren aan maatschappelijk ondernemen & lokaal positioneren VWON
belangenbehartiging doelgroep
4) bijdrage leveren aan integrale aanpak t.a.v. lopende projecten ( inburgering, arbeidsparticipatie)
5) de werkzaamheden van de leidinggevende aan vrijwilligers richten zich op de producten Coaching vestiging, informatie en adviespunt toelating en verblijf, begeleiding asielprocedure & gezinsherenigingsprocedures, begeleiding uitgeprocedeerde asielzoekers – en Publieksvoorlichting
Pluspunten
Vrijheid ivm de hoofdtaken
Minpunten
Balans Werk-privé
Een leuke " baan "
Medewerkster ( vrijwilliger ) (huidige medewerker) –  Zaltbommel31 januari 2018
Ik vindt het fijn en dankbaar werk het opvangen van Vluchtelingen die in onze gemeente komen wonen.
Bovendien leer ik ook veel van de mensen.
Ik probeer mensen toch weer een beetje levensvreugde te geven door ze te helpen in hun nieuwe omgeving.
Ze moeten weer een heel nieuw bestaan zien op te bouwen en dat is niet niks.
Ik probeer ze daar mee te helpen en dat vindt ik over het algemeen heel fijn om te doen.
Goede werkgever
Financieel administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 december 2017
Heb er fijn gewerkt.
Heb goeie ervaringen als financieel administratief medewerker opgedaan, heb me hierdoor verder kunnen ontwikkelen.
Pluspunten
collegiaal en begripvolle bestuursvorm
Gezellige en leuke werkomgeving
Tolk/vertaler (voormalige medewerker) –  Den Haag12 december 2017
een geweldige organisatie die heel veel vluchtelingen helpt om hun leven te verbeteren.
bizondere mensen bizondere werk
Receptioniste/Telefoniste (voormalige medewerker) –  Hellevoetsluis1 december 2017
top mensen met wie heb ik mogen werken , ontzettend leuke collega's die alles op alles opzetten om mensen te helpen die ze helemaal niet kenen
Mooie organisatie die zich inzet voor de opvang en begeleiding van vluchtelingen.
Vrijwilligster Buddyproject (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Elke week kijk ik er weer naar uit om op bezoek te gaan bij mijn buddy en haar gezin. De thee met zelfgemaakte koekjes staan altijd al voor me klaar en vaak wordt er ook nog eens een heerlijke Syrische maaltijd voor me bereid. Een en al gastvrijheid!
Na al het lekkers is het tijd om aan de slag te gaan. Het eten op tafel maakt plaats voor het huiswerk van de Nederlandse les. Samen maken we de opdrachten en oefenen we het lezen, schrijven en spreken. Wat is mijn buddy trots als ze begrijpt wat ik zeg in het Nederlands en wat ben ik trots als ze weer wat nieuws heeft geleerd!
Niet alleen oefenen we het Nederlands vanuit de boeken, regelmatig maken we ook een uitstapje in Rotterdam om op deze manier nieuwe woorden te leren en om tegelijkertijd de stad beter te leren kennen. Ik ben erg blij dat ik als vrijwilliger aan de slag ben gegaan bij Vluchtelingenwerk en dat ik elke keer weer met voldoening naar huis ga.
Pluspunten
Flexibele tijden
Minpunten
Vanwege taalbarriëre soms lastige communicatie tussen mijn buddy, mij en de organisatie.
Een gezellige en leerzame werkomgeving
Vrijwilliger (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2017
Mijn werkzaamheden waren het assisteren bij een inburgeringsklas
Pluspunten
Werken met met mensen van verschillende culturen en achtergronden
Minpunten
Klastijden vallen binnen werktijden
Mensen met passie en hart voor de clienten
Maatschappelijk begeleider (voormalige medewerker) –  Huizen26 oktober 2017
Ik heb een geweldige tijd gehad bij vluchtelingenwerk in Huizen. Een ontzettend leuk team met fijne begeleiding. Veel geleerd door de open cultuur. Soms heel hard werken en overuren draaien. Vandaar de wat mindere werk-prive balans. Ook zijn de doorgroeimogelijkheid niet al te best. Los van dit een fantastische plek om te leren en werken.
Pluspunten
Team, doelgroep, sfeer
Minpunten
doorgroeimogelijkheden
Leuke sociale werkomgeving
Maatschappelijk begeleider (vrijwilliger) (huidige medewerker) –  Haarlem21 oktober 2017
Leuke sociale werkomgeving, waarbij geen dag hetzelfde is. Je leert elke dag weer bij. Ruim aanbod aan cursussen en trainingen die goed verzorgd worden.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VluchtelingenWerk Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,3