Review over ViVa! Zorggroep van een medewerker

Bekijk alle reviews over ViVa! Zorggroep

De kleinschaligheid maakt het werk persoonlijk en plezierig
Activiteiten begeleidster (voormalige medewerker) –  Akersloot, N. Holland14 september 2013
De dagen op het werk zijn over het algemeen nogal hectisch en afwisselend. Viva! bood mij de gelegenheid om een aantal cursussen te volgen.
Ik werk in een fijn team waarin we elkaar zoveel mogelijk ondersteunen.
De directie is vrij onzichtbaar, besluiten worden zonder overleg genomen zodat je wel eens voor verrassingen komt te staan.
Het leukste van dit werk is het persoonlijke contact met de bewoners, het lastigste de werkdruk
Pluspunten
de collega's
Minpunten
Dat er zo weinig tijd is voor de bewoners

Andere reviews over ViVa! Zorggroep van medewerkers

Werkomgeving waarin vernieuwender gewerkt moet gaan worden. Werkvloer personeel motiveren
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Velsen-Noord16 februari 2020
Grote ontwikkelingen binnen een vrij stug bedrijf. Er gaat heel veel gebeuren en daar wil ik graag onderdeel van zijn, vernieuwen, kansen krijgen, mogelijkheden zien in het personeel, motiverend. Communicatie en verbinden!
De groep waarin ik werk is super sociaal en begaan met elkaar. Het management staat op grote afstand, maar er wordt duidelijk aan gewerkt om alles zichtbaarder te maken.
Prima werkgever
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Heemskerk17 december 2019
In de thuiszorg werk je veel zelfstandig. prima collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie