Review over ViVa! Zorggroep van een medewerker

Bekijk alle reviews over ViVa! Zorggroep

Viva! Zorggroep fijne werkgever
Gastheer (huidige medewerker) –  Velsen1 april 2018
Werk nu al tijdje voor Viva! Echter moet ik zeggen dat het een fijne werkplek is. Viva! Is erg goed voor het personeel en cliënten. Wel moet er meer geluisterd worden naar de inbreng van het vakbekwaam personeelsleden bij eventuele veranderingen op de werkvloer, zowel client als werkgerichtheid.

Communicatie blijft ook altijd een min puntje maar dat is bij veel bedrijven een puntje. Viva! Zeker aanrader om te komen werken.
Pluspunten
Goede HR
Minpunten
Communicatie

Andere reviews over ViVa! Zorggroep van medewerkers

Werkomgeving waarin vernieuwender gewerkt moet gaan worden. Werkvloer personeel motiveren
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Velsen-Noord16 februari 2020
Grote ontwikkelingen binnen een vrij stug bedrijf. Er gaat heel veel gebeuren en daar wil ik graag onderdeel van zijn, vernieuwen, kansen krijgen, mogelijkheden zien in het personeel, motiverend. Communicatie en verbinden!
De groep waarin ik werk is super sociaal en begaan met elkaar. Het management staat op grote afstand, maar er wordt duidelijk aan gewerkt om alles zichtbaarder te maken.
Prima werkgever
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Heemskerk17 december 2019
In de thuiszorg werk je veel zelfstandig. prima collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie