Review over ViVa! Zorggroep van een werknemer

Bekijk alle reviews over ViVa! Zorggroep

Een fijne organisatie met oog voor de afhankelijke zorgvrager
leerling Verzorgende IG niveau 3 (huidige medewerker) –  Heemskerk15 juli 2014
Ik ben heel blij dat ik bij deze organisatie de kans heb gekregen om mijzelf om te scholen voor een baan als verzorgende IG. Hier wordt aangegeven dat ze juist blij zijn als je wat ouder bent want levenservaring komt heel goed van pas bij de verzorging van de oudere medemens.

Andere reviews over ViVa! Zorggroep van werknemers

thuishulp
Thuiszorghulp (voormalige medewerker) –  Beverwijk27 mei 2019
als thuishulp kom ik te werken bij allerlei verschillende mensen, die een extra handje kunnen gebruiken. Ik vond het erg leuk om te doen en erg leerzaam om steeds weer een andere cliënt te moeten helpen. Zo kwam ik niet alleen bij mensen die ik graag hielp, maar ook bij mensen die door beperkingen niet anders konden. Het was erg leerzaam hier mee om te leren gaan.
Pluspunten
Fijn salaris met bonussen
Minpunten
Soms warrig geregeld
Negatieve samenwerking
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Beverwijk17 januari 2019
Totaal wordt je hier niet gewaardeerd. Tevens moet je altijd beschikbaar zijn en kan je nooit iets goed doen. Wat begon als een leuke gezellige organisatie is het nu een stuurloos schip.

Na een ziekenhuisopname nooit iets gehoord. Toen ik belde na een half jaar dat ik wou werken vonden ze dat maar vreemd en was er geen plaats meer. Sindsdien van hot maar her gestuurd totdat ik zelf aan de bel trok en ontslag als enige uitweg zag.
Pluspunten
Leuke bewoners
Minpunten
Onregelmatige tijden werken soms wel 2x per dag

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie