Review over ViVa! Zorggroep van een werknemer

Bekijk alle reviews over ViVa! Zorggroep

Fijne werkplek, veel werkervaring opgedaan
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  Heemskerk, NH10 maart 2015
Het begeleiden en ondersteunen van cliënten met dementie en hun mantelzorger. Zinvolle dagbesteding verzorgen voor de cliënt. De cliënt motiveren om deel te nemen aan dagbesteding. Het opstellen van een zorgplan en de activiteiten hierop afstemmen. Nieuwe werkwijze “model ontmoetingscentrum” geïntroduceerd binnen het team. Leiden van een gespreksgroep in samenwerking met de psycholoog.

Andere reviews over ViVa! Zorggroep van werknemers

Jammer dat het zo moet gaan
Huishoudelijk medewerkster (huidige medewerker) –  Heemskerk26 juni 2019
Het werk is erg zwaar . Leidinggevende tonen weinig interesse je kan bijna nooit vrij je moet altijd beschikbaar zijn . Als je ziek bent of op vakantie gaat moet je ook nog zelf vervanging regelen het lijkt wel soms op bedelen voor de rest Tonen sommige clienten weinig respect fluisteren achter je rug om terwijl je keihard voor hun gewerkt en ingezet hebt en je het gewoon hoort dan werk je echt niet meer lekker . Dat vind ik erg jammer .ook dat ze je niet willen omdat ze willen dat je het allemaal doet binnen een bepaalde tijd dat is bijna onmogelijk .dus dan sturen ze me maar weg . Dat geld niet voor alle clienten die zijn juist dankbaar dat je voor hun er bent en staat .en zijn heel dankbaar steeds dat geeft mij een fijn gevoel .
Oh ja jammer dat wij geen sleutel hebben als er iets is met een client .
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Kwetsend
thuishulp
Thuiszorghulp (voormalige medewerker) –  Beverwijk27 mei 2019
als thuishulp kom ik te werken bij allerlei verschillende mensen, die een extra handje kunnen gebruiken. Ik vond het erg leuk om te doen en erg leerzaam om steeds weer een andere cliënt te moeten helpen. Zo kwam ik niet alleen bij mensen die ik graag hielp, maar ook bij mensen die door beperkingen niet anders konden. Het was erg leerzaam hier mee om te leren gaan.
Pluspunten
Fijn salaris met bonussen
Minpunten
Soms warrig geregeld

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie