Review over ViVa! Zorggroep van een medewerker

Bekijk alle reviews over ViVa! Zorggroep

Negatieve samenwerking
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Beverwijk17 januari 2019
Totaal wordt je hier niet gewaardeerd. Tevens moet je altijd beschikbaar zijn en kan je nooit iets goed doen. Wat begon als een leuke gezellige organisatie is het nu een stuurloos schip.

Na een ziekenhuisopname nooit iets gehoord. Toen ik belde na een half jaar dat ik wou werken vonden ze dat maar vreemd en was er geen plaats meer. Sindsdien van hot maar her gestuurd totdat ik zelf aan de bel trok en ontslag als enige uitweg zag.
Pluspunten
Leuke bewoners
Minpunten
Onregelmatige tijden werken soms wel 2x per dag

Andere reviews over ViVa! Zorggroep van medewerkers

Werkomgeving waarin vernieuwender gewerkt moet gaan worden. Werkvloer personeel motiveren
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Velsen-Noord16 februari 2020
Grote ontwikkelingen binnen een vrij stug bedrijf. Er gaat heel veel gebeuren en daar wil ik graag onderdeel van zijn, vernieuwen, kansen krijgen, mogelijkheden zien in het personeel, motiverend. Communicatie en verbinden!
De groep waarin ik werk is super sociaal en begaan met elkaar. Het management staat op grote afstand, maar er wordt duidelijk aan gewerkt om alles zichtbaarder te maken.
Prima werkgever
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Heemskerk17 december 2019
In de thuiszorg werk je veel zelfstandig. prima collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie