ViVa! Zorggroep

Reviews voor Kamermeisje (m/v) bij ViVa! Zorggroep

gezellige sfeer bij de clienten
viva zorggroep als bedrijf was niet zo,n leuke ervaring maar daar tegen maakte het werken voor de cliënten 100% goed
Jammer dat het zo moet gaan
Het werk is erg zwaar . Leidinggevende tonen weinig interesse je kan bijna nooit vrij je moet altijd beschikbaar zijn . Als je ziek bent of op vakantie gaat moet je ook nog zelf vervanging regelen het lijkt wel soms op bedelen voor de rest Tonen sommige clienten weinig respect fluisteren achter je rug om terwijl je keihard voor hun gewerkt en ingezet hebt en je het gewoon hoort dan werk je echt niet meer lekker . Dat vind ik erg jammer .ook dat ze je niet willen omdat ze willen dat je het allemaal doet binnen een bepaalde tijd dat is bijna onmogelijk .dus dan sturen ze me maar weg . Dat geld niet voor alle clienten die zijn juist dankbaar dat je voor hun er bent en staat .en zijn heel dankbaar steeds dat geeft mij een fijn gevoel .
Oh ja jammer dat wij geen sleutel hebben als er iets is met een client .
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Kwetsend
Leuke clienten maakt dit werk leuk
Het gevoel iets voor een ander te kunnen betekenen in je werk, is heel plezierig naar je werk gaan !
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,6