ViVa! Zorggroep

Reviews voor Huishoudelijk Medewerker (m/v) bij ViVa! Zorggroep

leuk werk met leuke clienten
Jaren werk ik er al met plezier.
Meer uren zijn helaas niet te krijgen maar verder niets op aan te merken
Pluspunten
lieve clienten
Minpunten
reiskostenvergoeding
Gezellig
Goed bedrijf gezellige mensen goede communicatie erg leuk om te werken
Pluspunten
Veel contact
Een zelfstandig en leuke baan. Creatief kunnen denken is een must
Elk dag is anders in dit werk. Een client kan een zeer moeilijke dag hebben en aan jouw de taak om hem/haar weer in goede doen te krijgen. Als je wat geplannd had bij een client, kan het voorkomen dat alle plannen veranderen door anderen wensen van je client. Je werkt alleen en ben volkomen zelfstandig, maar houd ook in dat je problemen ook zelfstandig moet oplossen, en wel meteen. Creatief denken, flexibel zijn en met goed humeur, dat zijn kern woorden in deze baan. Het leukste van mijn baan vind ik de wisselende contacten, al heb je een vaste clienten lijst, elke dag is een ander client, en soms val je voor een collega in, en sta je weer voor een heel nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Zelfstandig denken.
Minpunten
Belangrijk werk wat je met overtuiging moet doen.
Als je het een beetje creatief aanpakt kun je er een leuke baan van maken. Ik heb 8 cliënten waar ik 3/4 uur per week naar toe ga. 2 per dag
Iedere dag moet je inspelen op de toestand die je bij aankomst aantreft. Ik heb geleerd om heel veel geduld op te brengen.

De meeste communicatie met managers /planning en collega's verloopt digitaal of telefonisch. Behalve de plangroep vergaderingen.

En het plangroep-uitje dat ik als coördinator mag regelen.(leuk!!)

Het moeilijkste is dat je sommige cliënten af ziet takelen, en daar niets aan kunt doen behalve een luisterend oor bieden. Het leukste is dat je soms hele vreemde taken moet uitvoeren. Ik heb bij een hoogbejaarde cliënt een kikker moeten vangen in de keuken, die ik (na hem samen met de cliënt bekeken te hebben) heb vrijgelaten in de Zomervaart. Ze was bang van het beestje, maar daarna hebben we er smakelijk over gelachen.
Pluspunten
Afwisseling, Verantwoordelijkheid
Minpunten
Kan me niet meer ontplooien, contract loopt af, (bezuiniging!!)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,6