ViVa! Zorggroep

Reviews voor ViVa! Zorggroep in Castricum

goede samenwerking
lang geleden hier gewerkt, goede herinneringen, veel geleerd. Jammer dat mijn functie ophield te bestaan.
Niet echt leuk om te werken
De keuken zelf was niet 100% eerlijk tegen elkaar, verder zijn de producten die binnenkomen ook niet vers en daarom ook niet goed en lekker om te bereiden voor de gasten.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
communicatie
leuke en gezellige werksfeer bij dee santmark
heb er met veel plezier gewerkt en een hoop geleerd, lieve bewoners en collega's
Met heel veel plezier en affiniteit de afgelopen 19 jaar gewerkt om doelstellingen te halen en belevingsgerichte zorg te kunnen bieden.
Ik heb hier geleerd om te ondernemen, verantwoordelijkheid te nemen. Dit natuurlijk binnen de gestelde kaders.
Overleg met verschillende discipline met hun verschillende uitgangspunten binnen de doelstelling van het bedrijf was voor mij een uitdaging. Met het uiteindelijke doel belevingsgerichte zorg te leveren.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Communicatie
leuk werk met leuke clienten
Jaren werk ik er al met plezier.
Meer uren zijn helaas niet te krijgen maar verder niets op aan te merken
Pluspunten
lieve clienten
Minpunten
reiskostenvergoeding
Een zelfstandig en leuke baan. Creatief kunnen denken is een must
Elk dag is anders in dit werk. Een client kan een zeer moeilijke dag hebben en aan jouw de taak om hem/haar weer in goede doen te krijgen. Als je wat geplannd had bij een client, kan het voorkomen dat alle plannen veranderen door anderen wensen van je client. Je werkt alleen en ben volkomen zelfstandig, maar houd ook in dat je problemen ook zelfstandig moet oplossen, en wel meteen. Creatief denken, flexibel zijn en met goed humeur, dat zijn kern woorden in deze baan. Het leukste van mijn baan vind ik de wisselende contacten, al heb je een vaste clienten lijst, elke dag is een ander client, en soms val je voor een collega in, en sta je weer voor een heel nieuwe uitdaging.
Pluspunten
Zelfstandig denken.
Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,6