ViVa! Zorggroep
goede samenwerking
lang geleden hier gewerkt, goede herinneringen, veel geleerd. Jammer dat mijn functie ophield te bestaan.
Werkomgeving waarin vernieuwender gewerkt moet gaan worden. Werkvloer personeel motiveren
Grote ontwikkelingen binnen een vrij stug bedrijf. Er gaat heel veel gebeuren en daar wil ik graag onderdeel van zijn, vernieuwen, kansen krijgen, mogelijkheden zien in het personeel, motiverend. Communicatie en verbinden!
De groep waarin ik werk is super sociaal en begaan met elkaar. Het management staat op grote afstand, maar er wordt duidelijk aan gewerkt om alles zichtbaarder te maken.
Prima werkgever
In de thuiszorg werk je veel zelfstandig. prima collega's
Goede Voorbereiding over hoe een stage niet moet verlopen
De eerste werkplek was helaas niet goed uitgekozen om als start plek voor begin in de zorg te functioneren, helaas na overplaatsing een werkleer plek waar de werkbegeleiding het niet eens was over hoe de praktijkopdrachten uitgevoerd moesten worden ten opzichte van hoe school ze mee had gegeven. Maar heb wel veel geleerd en daardoor weet ik wel dat mijn hart wel bij de zorg voor mensen ligt.
Jammer dat het zo moet gaan
Het werk is erg zwaar . Leidinggevende tonen weinig interesse je kan bijna nooit vrij je moet altijd beschikbaar zijn . Als je ziek bent of op vakantie gaat moet je ook nog zelf vervanging regelen het lijkt wel soms op bedelen voor de rest Tonen sommige clienten weinig respect fluisteren achter je rug om terwijl je keihard voor hun gewerkt en ingezet hebt en je het gewoon hoort dan werk je echt niet meer lekker . Dat vind ik erg jammer .ook dat ze je niet willen omdat ze willen dat je het allemaal doet binnen een bepaalde tijd dat is bijna onmogelijk .dus dan sturen ze me maar weg . Dat geld niet voor alle clienten die zijn juist dankbaar dat je voor hun er bent en staat .en zijn heel dankbaar steeds dat geeft mij een fijn gevoel .
Oh ja jammer dat wij geen sleutel hebben als er iets is met een client .
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Kwetsend
thuishulp
als thuishulp kom ik te werken bij allerlei verschillende mensen, die een extra handje kunnen gebruiken. Ik vond het erg leuk om te doen en erg leerzaam om steeds weer een andere cliënt te moeten helpen. Zo kwam ik niet alleen bij mensen die ik graag hielp, maar ook bij mensen die door beperkingen niet anders konden. Het was erg leerzaam hier mee om te leren gaan.
Pluspunten
Fijn salaris met bonussen
Minpunten
Soms warrig geregeld
Negatieve samenwerking
Totaal wordt je hier niet gewaardeerd. Tevens moet je altijd beschikbaar zijn en kan je nooit iets goed doen. Wat begon als een leuke gezellige organisatie is het nu een stuurloos schip.

Na een ziekenhuisopname nooit iets gehoord. Toen ik belde na een half jaar dat ik wou werken vonden ze dat maar vreemd en was er geen plaats meer. Sindsdien van hot maar her gestuurd totdat ik zelf aan de bel trok en ontslag als enige uitweg zag.
Pluspunten
Leuke bewoners
Minpunten
Onregelmatige tijden werken soms wel 2x per dag
Gezellig
Goed bedrijf gezellige mensen goede communicatie erg leuk om te werken
Pluspunten
Veel contact
gezellige werksfeer
gewerkt op verschillende locaties binnen Viva Zorggroep.
met open armen ontvangen door verschillende vaste collega's.

leuke tijd gehad en jammer dat ik door reorganisatie binnen de receptie weer weg moest..

kreeg waardering van collega's, is fijn als oproepkracht en invalkracht.
Pluspunten
sfeer, collega's
Minpunten
inwerken eigen inititatief
Als huishoudelijke thuishulp goed je uren in te delen
Vast cliënten is ook prettig. Bij nieuwe cliënten krijg je genoeg informatie over de omstandigheden waar je in terecht komt.
Pluspunten
Management goed te bereiken
Minpunten
Nog niet ondekt na bijna half jaar
prima werkgever
prima werkgever, alleen soms erg onduidelijk waar je moet zijn als er iets is
druk
hoop werk in weinig tijd, veel wegbezuinigd in tijd dat ik hier gewerkt heb.
Gezellige
Gezellige werk van de zorgaanbieder voor onbeaalde tijd werkzaamheden verrichten op het gebied van koffieschenken en activiteiten.
Viva! Zorggroep fijne werkgever
Werk nu al tijdje voor Viva! Echter moet ik zeggen dat het een fijne werkplek is. Viva! Is erg goed voor het personeel en cliënten. Wel moet er meer geluisterd worden naar de inbreng van het vakbekwaam personeelsleden bij eventuele veranderingen op de werkvloer, zowel client als werkgerichtheid.

Communicatie blijft ook altijd een min puntje maar dat is bij veel bedrijven een puntje. Viva! Zeker aanrader om te komen werken.
Pluspunten
Goede HR
Minpunten
Communicatie
te weinig uren
Het werken in de thuiszorg is ontzettend leuk, maar helaas door het nieuwe beleid van de laatste jaren qua uren niet meer genoeg om er van rond te kunnen komen.
Leuke werkomgeving
Vivazorggroep is een leuk dynamisch bedrijf. De ICT afdeling bestaat uit een aantal kundige mensen die goed samenwerken
Pluspunten
Dynamiek
Minpunten
weinig ontwikkel mogelijkheid op ICT gebied
Goede werkomstandigheden en arbeidsvoorwaarden. Leuk en collegiaal team.
Werk al vanaf 2002 met veel plezier bij Viva Zorggroep waarvan de laatste 3,5 jaar op de afdeling Heemstate.
Dit nog steedsmet heel beel toewijding en plezier.
Minpunten
Geen verhoging van contract uren
Niet echt leuk om te werken
De keuken zelf was niet 100% eerlijk tegen elkaar, verder zijn de producten die binnenkomen ook niet vers en daarom ook niet goed en lekker om te bereiden voor de gasten.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
communicatie
gezelige bedrijf
-gezelligheid met zowel de klant als het personeel.
-kassa tellen, kassa training, werken met: bonuskaarten, hoe om te gaan met diefstal of overval. hoe om te gaan met klanten.

-directie was altijd aanspreekbaar en maakte tijd voor je.

-met agressieve klanten omgaan.

-elke dag anders en over het algemeen fijne vaste klante
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
te vaak in weekende ingedeelt
leuke en gezellige werksfeer bij dee santmark
heb er met veel plezier gewerkt en een hoop geleerd, lieve bewoners en collega's
gezellige sfeer bij de clienten
viva zorggroep als bedrijf was niet zo,n leuke ervaring maar daar tegen maakte het werken voor de cliënten 100% goed
Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,6