ViVa! Zorggroep Reviews

Negatieve samenwerking
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Beverwijk17 januari 2019
Totaal wordt je hier niet gewaardeerd. Tevens moet je altijd beschikbaar zijn en kan je nooit iets goed doen. Wat begon als een leuke gezellige organisatie is het nu een stuurloos schip.

Na een ziekenhuisopname nooit iets gehoord. Toen ik belde na een half jaar dat ik wou werken vonden ze dat maar vreemd en was er geen plaats meer. Sindsdien van hot maar her gestuurd totdat ik zelf aan de bel trok en ontslag als enige uitweg zag.
Pluspunten
Leuke bewoners
Minpunten
Onregelmatige tijden werken soms wel 2x per dag
Viva! Zorggroep fijne werkgever
Gastheer (huidige medewerker) –  Velsen1 april 2018
Werk nu al tijdje voor Viva! Echter moet ik zeggen dat het een fijne werkplek is. Viva! Is erg goed voor het personeel en cliënten. Wel moet er meer geluisterd worden naar de inbreng van het vakbekwaam personeelsleden bij eventuele veranderingen op de werkvloer, zowel client als werkgerichtheid.

Communicatie blijft ook altijd een min puntje maar dat is bij veel bedrijven een puntje. Viva! Zeker aanrader om te komen werken.
Pluspunten
Goede HR
Minpunten
Communicatie
Goede werkomstandigheden en arbeidsvoorwaarden. Leuk en collegiaal team.
Helpende + (zorg ), verzorgend B (huidige medewerker) –  Heemskerk20 oktober 2016
Werk al vanaf 2002 met veel plezier bij Viva Zorggroep waarvan de laatste 3,5 jaar op de afdeling Heemstate.
Dit nog steedsmet heel beel toewijding en plezier.
Minpunten
Geen verhoging van contract uren
Met heel veel plezier en affiniteit de afgelopen 19 jaar gewerkt om doelstellingen te halen en belevingsgerichte zorg te kunnen bieden.
Begeleider groepverzorging ouderenzorg (voormalige medewerker) –  Castricum, NH8 december 2015
Ik heb hier geleerd om te ondernemen, verantwoordelijkheid te nemen. Dit natuurlijk binnen de gestelde kaders.
Overleg met verschillende discipline met hun verschillende uitgangspunten binnen de doelstelling van het bedrijf was voor mij een uitdaging. Met het uiteindelijke doel belevingsgerichte zorg te leveren.
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Communicatie
Fijne werkplek, veel werkervaring opgedaan
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  Heemskerk, NH10 maart 2015
Het begeleiden en ondersteunen van cliënten met dementie en hun mantelzorger. Zinvolle dagbesteding verzorgen voor de cliënt. De cliënt motiveren om deel te nemen aan dagbesteding. Het opstellen van een zorgplan en de activiteiten hierop afstemmen. Nieuwe werkwijze “model ontmoetingscentrum” geïntroduceerd binnen het team. Leiden van een gespreksgroep in samenwerking met de psycholoog.
Een fijne organisatie met oog voor de afhankelijke zorgvrager
leerling Verzorgende IG niveau 3 (huidige medewerker) –  Heemskerk15 juli 2014
Ik ben heel blij dat ik bij deze organisatie de kans heb gekregen om mijzelf om te scholen voor een baan als verzorgende IG. Hier wordt aangegeven dat ze juist blij zijn als je wat ouder bent want levenservaring komt heel goed van pas bij de verzorging van de oudere medemens.
De kleinschaligheid maakt het werk persoonlijk en plezierig
Activiteiten begeleidster (voormalige medewerker) –  Akersloot, N. Holland14 september 2013
De dagen op het werk zijn over het algemeen nogal hectisch en afwisselend. Viva! bood mij de gelegenheid om een aantal cursussen te volgen.
Ik werk in een fijn team waarin we elkaar zoveel mogelijk ondersteunen.
De directie is vrij onzichtbaar, besluiten worden zonder overleg genomen zodat je wel eens voor verrassingen komt te staan.
Het leukste van dit werk is het persoonlijke contact met de bewoners, het lastigste de werkdruk
Pluspunten
de collega's
Minpunten
Dat er zo weinig tijd is voor de bewoners

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ViVa! Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over ViVa! Zorggroep gesorteerd op locatie