VieCuri
Meer dan 20 jaar met veel plezier gewerkt, drukke spreekuren, samen met verpleegkundigen, waarbij ook verrichtingen gedaan werden.
Ik werk heel graag bij VieCuri en ik voel me hier ook thuis mede dankzij hele leuke collega's. Het mooiste van mijn baan waren vooral de momenten wanneer ik het gevoel had dat ik toegevoegde waarde had voor het team en het werk Het moeilijkste was voor mij de hoge werkdruk tijdens de maandafsluitingen en het omgaan met een extreem autoritaire en intimiderende baas die de touwtjes totaal niet los kan laten zodat de werknemers het beste naar boven kunnen halen.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
de hoge druk van een financiële afdeling
dit was een erg leuke baan! was helaas maar voor tijdelijk vanwege zwangschaps verlof collega
was heel wisselend werk, leuke collega s
wel hard werken en veel lopen
Pluspunten
gratis koffie, thee, water
Ik heb op diverse afdelingen gewerkt en mijn hart ligt echt in het ziekenhuis. Vooral het wisselende het wat kunnen betekenen voor mensen die pijn hebben. Het acute zoals bij een spoedsectio.
Pluspunten
Prima werktijden
Minpunten
Leuke bijbaan met leuke collega's. Het werk is flexibel en afwisselend.
Voldoening halen uit de patienten die je zo dankbaar zijn voor alle aandacht die je kunt geven en een luisterend oor biedt.
Leren om dankbaar te zijn elke dag dat je gezond mag zijn, en daarom nog eeen stapje harder te lopen voor zieke mensen.

Directie is aandachtig voor problemen en behulpzaam voor medewerkers.

Collega's zijn bijna familie en het is zeer gezellig.

Het moeilijkste is als er mensen sterven met wie je een bamd opbouwt en hun familie.

Het leukste zijn de complimenten van patienten en hun familie en dat je belangrijk voor hen bent in een belangrijke fase in hun leven.

Pluspunten
uren inwisselen voor dingen bv i-pad, het fietsen plan, dagjes uit, en vakantie in spanje met het gezin bv
Minpunten
fitnis allee op andere lokatie als er iets te vieren is altijd op de andere lokatie
Het is erg leuk om met mensen om te gaan en iets voor de mens te kunnen betekenen. Zowel voor de patiënt als voor je collega's.
Heb wel geleerd om voor mezelf op te komen. Het werk is niet altijd even makkelijk gezien het niveau steeds hoger wordt.

Patiënten stellen steeds hogere eisen maar ook je specialist waar je voor werkt en je leidinggevende. Niet verkeerd natuurlijk maar het moet wel realistisch blijven. En andersom komt het ook wel regelmatig voor.

Dat ik als verpleegkundige verbeteringen aandraag maar dat er dan geen geld voor is. Erg frustrerend. Maar niet altijd wat aan te doen.

De zorg in zijn algemeen kost nu eenmaal veel geld.
Pluspunten
woon werk afstand, leuke collega's
Minpunten
geld zou soms anders en beter besteed kunnen worden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij VieCuri. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
2,9
2,4
Reviews over VieCuri gesorteerd op locatie