Vermaat Groep
leuk gehad. Leuke collega's. Alleen het salaris is om te huilen
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
salaris
Te hoge werk druk. Geven personeel te veel opdrachten die niet bij de functie horen maar bij de managers. Maar ja zij moeten natuurlijk 6x per dag gezellig koffiedrinken op het terras met elkaar.
Pluspunten
Minpunten
Alles wat je maar kan bedenken
Er wordt erg veel van je gevraagd, maar je krijgt er maar weinig voor terug. Slecht salaris, geen extraatjes of kortingen. Hoge werkdruk, maar door de slechte compensatie weinig hart voor de zaak. Jammer. Gelukkig wel veel leuke collega's.
Pluspunten
Minpunten
Salaris, hoge werkdruk, weinig extra's
veel geroddeld. Jaloezie, maakt het lastig. Binnen mt super
Prima als je niets extra wilt doen en je de (( regio managers )) wilt gehoorzamen
Gaan slecht om met personeel. Betalen te weinig. En de groei mogelijkheden zijn allemaal lokkertjes. Gooien je er ook uit na 3 contracten
Werkt veel met tempers en geeft weinig goeie feedback
Jezelf blijven en het is echt leuk daar.collega’s zijn ook gezeillig
Heel eerlijk ik heb hier maar een 6 maanden gewerkt en het was een tijdelijke oplossing voor mij dat wist ik vanaf het eerste moment. Ze betalen absoluut niet genoeg voor het gene ze van je verwachten.. als je geen managers favoriet bent is het geen fijne werkplek ..
ze hebben ook te veel managers voor 1 werkplek en iedereen wilt wat anders ze werken nooit op 1 lijn..
Vermaat vraagt (te) veel van zijn personeel ten op zichte van zeer beperkte financiële en emotionele compensatie. Vermaat wilt zo veel mogelijk met zo weinig mogelijk middelen en dit gaat ten koste van het personeel.
Pluspunten
Er is altijd werk
Minpunten
Loon. Werkdruk. Beperkte middelen
Het leek wel als de regio manager kwam dat het gelijk een mindere sfeer was. En dat men bang was. Nou geloof mij ik heb bij grotere bedrijven gewerkt waar dat nooit was waar iedereen gelijk was en je gewoon iets kon vragen als ze op bezoek kwamen. En ze je graag helpte. Helaas was het bij la place outlet Roosendaal niet zo. Jammer dat ik weg ben omdat ik passie voor koken heb en met leuke collega's werkte. En relaxte assistent manager . maar de rest nee die nis ik niet.
Op de selectiedag te horen gekregen dat je zelf je uren in kan delen en dat ze allemaal heel flexibel zijn. Toen eenmaal het contract getekend was, was de informatie ineens anders en moest ik ineens 8-urige shifts gaan draaien, terwijl ik fulltime studeer! Gelijk hiervoor bedankt. Ze zijn ook nog pissig als je ze hier op wijst! Dit bedrijf heeft dus blijkbaar moeilijkheden om gemaakte afspraken na te komen en zich aan hun woord te houden
Leuke locaties, slecht management, cijfermatige sturing, geen horecaonderneming maar een inkooporganisatie.
ze komen hun afspraken niet na,
Het is gewoon een heel slecht zooitje bij elkaar
Een mooie tijd gehad, een leuk bedrijf met voldoende doorgroei mogelijkheden
Dit bedrijf helpt je naar een burn-out. Wel groeien, maar blijven korten op personeel. En dan vragen waarom het werk niet af is... ongelooflijk hoe ze mensen behandelen.
Pluspunten
Minpunten
Loon en werkdruk
Ik werk inmiddels 5,5 jaar bij wtc schiphol en heb het nog iedere dag naar m.n zin. De werktijden zijn fantastisch!! Het team is gezellig. Ik mag al mijn eigen ideeën meteen uitvoeren, sterker nog, het wordt erg gestimuleerd om mee te denken. Het loon zou iets hoger mogen maar mijn vrije tijd is me ook veel waard.
Pluspunten
De bedrijfs horeca tijden. Wel de lusten van de horeca, niet de lasten
Minpunten
Het loon mag wel wat hoger, maar ja HORECA HÈ
Slecht georganiseerde bedrijf, zeker bij het Nationale Militair museum in Soesterberg. Ik zit in elk geval thuis met een burn-out. Rommelig veel eisend en bizar slechte werk omstandigheden en vooral veel valse beloftes, hogere functies doen maar er niet voor betaald krijgen en niet daadwerkelijk de functie krijgen. Nooit meer NOOIT MEER
Pluspunten
Leuke collega’s
Ik heb 7 maanden voor vermaat groep gewerkt als zelfstandige werkend kok en mijn best gedaan maar prrrr..... nooit meer. De leiding belooft van alles maar gebeurt niets en dat is irritant en jammer want de locatie is prachtig ( concert gebouw) en leuke collega’s waarvan het meerendeel niet te Vreden zijn over de gang van zaken. Ik zal nooit meer voor hun werken.
Ik vond het heel leuk dat ik bij Vermaat mocht werken.
Jammer vond ik heel erg moeilijk om verder te gaan als regio medewerker. Ik vond het niet fijn dat ik iedere keer naar een andere plek moest werken. Had ik toen een soort gevoel dat ik overall “don’t belong”.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Geen vaste locatie
-ze komen niets na
- alleen maar bezig met cijvertjes

- hard werken voor weinig

- je krijgt het minimumloon & bijna geen reiskosten vergoeding

- geen doorgroei mogelijkheden

Ik heb er 3 jaar met plezier gewerkt. Dat kwam vooral door de leuke collega’s

Advies: ga hier nooit werken uitgekookt tot aan het bot dit bedrijf!!!
Pluspunten
Zijn er niet
Minpunten
Zoveel, om op te noemen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vermaat Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8