Vermaat Groep
Prima
Prima als je niets extra wilt doen en je de (( regio managers )) wilt gehoorzamen
Barista
Gaan slecht om met personeel. Betalen te weinig. En de groei mogelijkheden zijn allemaal lokkertjes. Gooien je er ook uit na 3 contracten
Catering
Werkt veel met tempers en geeft weinig goeie feedback
Het gaat wel
Jezelf blijven en het is echt leuk daar.collega’s zijn ook gezeillig
Weinig positiefs
Heel eerlijk ik heb hier maar een 6 maanden gewerkt en het was een tijdelijke oplossing voor mij dat wist ik vanaf het eerste moment. Ze betalen absoluut niet genoeg voor het gene ze van je verwachten.. als je geen managers favoriet bent is het geen fijne werkplek ..
ze hebben ook te veel managers voor 1 werkplek en iedereen wilt wat anders ze werken nooit op 1 lijn..
Hard werken, weinig compensatie.
Vermaat vraagt (te) veel van zijn personeel ten op zichte van zeer beperkte financiële en emotionele compensatie. Vermaat wilt zo veel mogelijk met zo weinig mogelijk middelen en dit gaat ten koste van het personeel.
Pluspunten
Er is altijd werk
Minpunten
Loon. Werkdruk. Beperkte middelen
Collega's waren leuk gezellig maar ga je naar de managers de enige de goed was en real was assisitent manager. De rest een aanfluiting.
Het leek wel als de regio manager kwam dat het gelijk een mindere sfeer was. En dat men bang was. Nou geloof mij ik heb bij grotere bedrijven gewerkt waar dat nooit was waar iedereen gelijk was en je gewoon iets kon vragen als ze op bezoek kwamen. En ze je graag helpte. Helaas was het bij la place outlet Roosendaal niet zo. Jammer dat ik weg ben omdat ik passie voor koken heb en met leuke collega's werkte. En relaxte assistent manager . maar de rest nee die nis ik niet.
Doe maar niet
Op de selectiedag te horen gekregen dat je zelf je uren in kan delen en dat ze allemaal heel flexibel zijn. Toen eenmaal het contract getekend was, was de informatie ineens anders en moest ik ineens 8-urige shifts gaan draaien, terwijl ik fulltime studeer! Gelijk hiervoor bedankt. Ze zijn ook nog pissig als je ze hier op wijst! Dit bedrijf heeft dus blijkbaar moeilijkheden om gemaakte afspraken na te komen en zich aan hun woord te houden
Groot log bedrijf
Leuke locaties, slecht management, cijfermatige sturing, geen horecaonderneming maar een inkooporganisatie.
Heel slecht
ze komen hun afspraken niet na,
Het is gewoon een heel slecht zooitje bij elkaar
Een zeer fijn bedrijf
Een mooie tijd gehad, een leuk bedrijf met voldoende doorgroei mogelijkheden
Niet doen!
Dit bedrijf helpt je naar een burn-out. Wel groeien, maar blijven korten op personeel. En dan vragen waarom het werk niet af is... ongelooflijk hoe ze mensen behandelen.
Pluspunten
Minpunten
Loon en werkdruk
Tijd vliegt iedere dag weer voorbij
Ik werk inmiddels 5,5 jaar bij wtc schiphol en heb het nog iedere dag naar m.n zin. De werktijden zijn fantastisch!! Het team is gezellig. Ik mag al mijn eigen ideeën meteen uitvoeren, sterker nog, het wordt erg gestimuleerd om mee te denken. Het loon zou iets hoger mogen maar mijn vrije tijd is me ook veel waard.
Pluspunten
De bedrijfs horeca tijden. Wel de lusten van de horeca, niet de lasten
Minpunten
Het loon mag wel wat hoger, maar ja HORECA HÈ
Geeft niks om jou als persoon
Slecht georganiseerde bedrijf, zeker bij het Nationale Militair museum in Soesterberg. Ik zit in elk geval thuis met een burn-out. Rommelig veel eisend en bizar slechte werk omstandigheden en vooral veel valse beloftes, hogere functies doen maar er niet voor betaald krijgen en niet daadwerkelijk de functie krijgen. Nooit meer NOOIT MEER
Pluspunten
Leuke collega’s
Te grote bedrijf met onduidelijk instructies en slordig leidinggevenden
Ik heb 7 maanden voor vermaat groep gewerkt als zelfstandige werkend kok en mijn best gedaan maar prrrr..... nooit meer. De leiding belooft van alles maar gebeurt niets en dat is irritant en jammer want de locatie is prachtig ( concert gebouw) en leuke collega’s waarvan het meerendeel niet te Vreden zijn over de gang van zaken. Ik zal nooit meer voor hun werken.
Goede bedrijf!
Ik vond het heel leuk dat ik bij Vermaat mocht werken.
Jammer vond ik heel erg moeilijk om verder te gaan als regio medewerker. Ik vond het niet fijn dat ik iedere keer naar een andere plek moest werken. Had ik toen een soort gevoel dat ik overall “don’t belong”.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Geen vaste locatie
Bedrijf denkt alleen aan geld geld geld. In plaats van de medewerkers.
-ze komen niets na
- alleen maar bezig met cijvertjes

- hard werken voor weinig

- je krijgt het minimumloon & bijna geen reiskosten vergoeding

- geen doorgroei mogelijkheden

Ik heb er 3 jaar met plezier gewerkt. Dat kwam vooral door de leuke collega’s

Advies: ga hier nooit werken uitgekookt tot aan het bot dit bedrijf!!!
Pluspunten
Zijn er niet
Minpunten
Zoveel, om op te noemen
Beloven veel maar maken niks waar
Vermaat verkoopt zichzelf heel erg als doorgroei bedrijf met vele mogelijkheden op verschillende locaties. Helaas gebleken dat wanneer je zwanger raakt ze je direct aan de kant zetten en er pas weer 'mogelijkheden' zijn wanneer je bent bevallen. Voor mij nooit meer Vermaat.
Mooie baan
Prima gewerkt. Ze geven geen geen vaste contracten . En dat is zonde. Waar door de stress soms toe neemt.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Geen vaste aansteling
Wat een vreselijk bedrijf
Het bedrijf (shiftleaders)heeft absoluut geen respect voor haar werknemers. heeft véél te weinig mensen in dienst. organisatie is een ware chaos en werknemers worden geïntimideerd en voornamelijk de vrouwelijke shiftleaders behandelen andere vrouwelijke werknemers slecht. Staan tegen je te schreeuwen waar passagiers bijstaan. Zodra 1 van de managers langs komen doen ze opeens poeslief. Geeft veel negatieve feedback neemt onjuiste beslissingen of maakt verkeerde inschattingen.
Vindt je het gek dat er zoveel personeel ontslag heeft genomen. Bespaar je de moeite en tijd om hier te solliciteren. Er zijn zoveel andere leuke plekken op Schiphol waar je kunt werken. Ik hoop van harte dat ze hun contract met KLM kwijt raken.
Pluspunten
Niets, spijt dat ik hier ben gaan werken.
Minpunten
Te weinig uren
Een hel, ze zijn niet eens 1 ster waard.
DIT IS GEEN AANRADER.
Geen waardering voor medewerkers.

Geen respect voor medewerkers.

Geen investeringen in medewerkers.

Geen investeringen in materiaal.

Neemt klachten van medewerkers niet serieus,

Hoger ziekteverzuim...

Van shiftleaders tot aan managers zijn niet te vertrouwen.

Ontslaan zomaar personeel gatver hoe sommige shiftleaders met het personeel omgaat.

Alleen de passagiers zijn nog leuk om mee te lachen.
Pluspunten
Niet 1 te bedenken.
Minpunten
Te weinig personeel.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vermaat Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9