Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij Verisure

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 858 reviews
Verisure heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Backoffice
Backoffice medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid Oost11 december 2018
Ik heb het gevoel dat ik veel doorgroeimogelijkheden heb bij dit bedrijf.
Ik leer veel nieuwe dingen en de collega's zijn super!

Het is fijn dat het een internationaal bedrijf waardoor ik veel in contact ben met verschillende mensen en ook op die manier veel kan leren.

Gelukkig is er ook veel flexibiliteit qua tijd ivm mijn studie.
Ik kan altijd mijn uren doorgeven en alles wordt voor mij aangepast wat erg fijn is.

Verisure is voor mij zeker een topbedrijf!! :)
Pluspunten
Doorgroeien, flexibiliteit
vele beloften maar verzwijgen veel slechte arbeidsvoorwaarden pas op
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  amsterdam27 november 2019
ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
Een bedrijf waar je moeilijk iets kan opbouwen
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost29 augustus 2019
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd.
Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg.

Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan!

Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten.
Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig!

Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.

Zie meer reviews over Verisure

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Verisure gesorteerd op locatie