Verisure
Bekijk alle 1.063 reviews
Verisure staat nooit stil ook het MCC niet. Ik heb hier veel bijgeleerd.
Prettige sfeer, veel kans op bonussen en leuke uitjes.
* Goed verzorgde inwerk training.
* Ochtend meeting en training redelijk tot goed.

* Matige persoonlijke begeleiding op locatie na inwerk training.

* Een jong bedrijf, het bedrijf heeft zich volledig ingedekt om zomin mogelijk op de lange termijn van waarde te zijn voor werknemers in o.a. de buitendienst. "Cao, pensioen, oproep contract vorm" ingericht op m.n. jonge startende werknemers.

* Het is een bedrijf wat acteert op veiligheid "alarm" in feite is het een sales organisatie met als product alarmsystemen.

* De organisatie heeft een verschil in cultuur, het hoofdkantoor en de sales kantoren. dit uit zich in een verschil van visie/filosofie.

Zorgwekkend is de mate van jonge "onervaren" medewerkers die op basis van vriendjespolitiek, coach of teamleiders zijn/worden. dat de gebruikte stijl van "managen" m.n. in de kern gebaseerd is op ego. Vanuit een bedrijf gedacht is dit geen duurzame en gezonde ontwikkeling!

* Verdeling van gemaakte afspraken met potentiële prospecten, is een zorgwekkende ontwikkeling, deze worden m.n. gedeeld onder de bestaande kern medewerkers! vriendjespolitiek is hier het leidend voorwerp, Het eerlijk verdelen van deze afspraken is te wijten aan de leiding.

Al met al een interessant bedrijf, wat veel potentie heeft wanneer de rode lijn van het bedrijf op de juiste manier vertaald wordt door objectieve en ervaren medewerkers!
Pluspunten
Zie review.
Minpunten
Zie review
Werken bij Verisure doe je echt als een nummertje. Zodra je op gesprek komt zijn de verhalen fantastisch over salaris en bijvoorbeeld een auto.
Dit is bij lange na niet waar, je mag blij zijn als je met 1300 netto naar huis gaat aan het einde van de maand. Onrealistische targets en een belachelijke werkdruk. Privé ken je niet binnen dit bedrijf, het is 24/7 Verisure. Neem je je telefoon niet op mag je de volgende dag gaan verantwoorden waarom dit zo is. Je begint sochtends met dezelfde meeting die ELKE dag weer wordt gegeven.

Daarna ga je als deur verkoper de hele dag aanbellen bij mensen thuis, hopen dat iemand zin heeft naar je verzonnen verhaaltje te luisteren.

Alarmsystemen aanbieden voor 1199,- en ze mogen verkopen voor een bodemprijs van 299,- Mocht de klant niet willen beslissen, blijf je het net zo lang doordrukken tot ze geen nee meer durven te zeggen. Erg agressieve manier van verkopen.

Op het kantoor heerst een echte haantjes cultuur. Je manager verdeelt de afspraken onder zijn vriendjes en je mag hopen dat je in de maand zelf ook een keer wat krijgt vanuit het bedrijf.

Je bedrijfsauto, die je wordt beloofd na 4 maanden komt ziezo altijd later binnen. Daarnaast betaal je voor deze auto 420 euro!! En mag je maximaal 4x tanken in de maand, privé gebruik meegerekend. Oftewel, rij je veel afspraken en moet je meer tanken, gaat dit uit je eigen zak.

Mijn advies: BLIJF WEG VAN VERISURE
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, Je bent een nummertje, Leugens, valse beloftes
Bij je sollicitatie word je van alles beloofd wat later niet waar word gemaakt. Trap hier niet in. En het salaris is ook erg slecht tegenover andere sales bedrijven. Je wordt altijd negatief benaderd.
-de monitoring team houdt eigenlijk het bedrijf draaiende, maar wordt het minst gewaardeerd binnen het bedrijf. Bepaalde regels die gesteld zijn worden door andere afdelingen zo aan hun laar gelapt en daar wordt niets aan gedaan. Rare regeltjes waardoor je als een robot te werk gaat
Pluspunten
Bonus als je iemand aanbeveeld
Minpunten
Geen toeslagen en geen cao
Veel vrijheid om te groeien in je functie. Wel is het een snelgroeiende bedrijf en daar moet je tegen kunnen.
waardeloos bedrijf om te werken
spaanse mentaliteit

hoofdkantoor medewerkers zijn huichelaars en idioten op t gebied van fatsoenlijk en omgang
Sinds midden september ben ik werkzaam als recruiter bij Verisure. Het is een geweldig bedrijf om voor te werken. Eindelijk heb ik een bedrijf gevonden die waardering toont bij goede prestaties; een groot aantal collega's zal vanaf morgen tot en met dit weekend genieten van een geheel verzorgde reis naar Praag. Alles wat werd besproken tijdens de sollicitatieprocedure is correct. Ik kwam dus zeker niet voor verassingen te staan. Ook word je hier niet in het diepe gegooid, je krijgt namelijk eerst trainingen en na de trainingen word je nog steeds begeleid. Fijn om eindelijk met plezier naar werk te gaan!
ze zijn zeer snel met het gesprek en nemen je snel aan echter krijgt je pas later de informatie. ( eerst contract tekenen ) geen cao, geen pensioen opbouw, een zeer karig loon en je moet vroeg starten geen keuze zij bepalen hoe laat 8 9 of 10 uur ze hebben een grote verloop van het personeel. denk wel twee keer na voor je daar aan de slag gaat zeer vermoeiende baan en omgeving en slechte cao en geen vangnet (pensioen) voor later wil je dat wel ?
Verisure is een geweldig bedrijf, waarin je enorm veel groei mogelijkheden hebt en snel kunt groeien. Mocht jou inzet daar naar zijn. Zowel financieel als educatief.
Ik werk nu al 2 maanden bij Verisure en heb het zekee naar me zin een baan met veel uitdaging in een grote familie. Na een aantal jaar gewerkt te hebben voor verschillende sales bedrijven moet ik zeggen dat dit de laatste sales bedrijf is waar ik zal werken. Het bedrijf trekt alles uit me en geeft me elke dag een reden om te blijven en te doen waar ik voor kwam! Sales maken een op een leuke manier. De qaardering van de klanten na een sale is onnetaalbaar daar doe ik het voor.
Verisure is een leuk bedrijf met veel mogelijkheden. Je leert er van alles en je kan met vragen bij iedereen terecht. Niet te ontbreken zijn natuurlijk de leuke collega’s.

Elke dag is anders!

Zoek je een leuke werkgever? Solliciteren!
Ze beloven bij de infomeeting een hoop maar in werkelijkheid is alles anders.
1. Auto na 4 maanden, klopt niet want dit moet zijn 20 sales.

2. Werk/privé balans is er niet terwijl ze aangeven van wel. Alles moet draaien om werk en ze verwachten dit ook van je

3. D2D en B2B staat centraal en niet de afspraken vanuit hoofdkantoor. ze geven aan 90% afspraken 10% d2d, b2b NOT!!!
Verisure is een target sales bedrijf op Amerikaanse leest geschoeid.
Je krijgt overal bonussen voor als je maar verkoopt.

Je moet wel je basissalaris bij elkaar verdienen voordat de bonussen worden uitgekeerd( niet in de eerste maand)

Ik vond het team erg leuk, de leidinggevende erg goed in hun vak,

Maar de werkwijze is wat inefficiënt.

Als sales je goed afgaat een goed bedrijf om een leuke cent te verdienen. Zo niet wegblijven
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd.
Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg.

Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan!

Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten.

Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig!

Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.
I liked the job but not the pay. I was expecting more then they could provide. It's a day to day job you have to put a lot of time into the job to be successful.
Pluspunten
Company car
Minpunten
You work 40-60 hours a week
Veel geleerd in korte tijd. Veel vriendjes politiek de leads worden niet eerlijk verdeeld, moet je tegen kunnen!
Elke ochtend melden op kantoor voor sales meetings. Veel vrijheid om je eigen agenda te beheren en zelf op jacht te gaan. Goede bonussen mits je minimaal 8+ sales heb pm.

Weekenden werken ivm demo's en installaties geven/uitvoeren aan klanten.

Werkdruk is niet laag, maar wel erg dynamische functie omdat je ook een monteur bent en adviseur in 1.

Wel een mooi (duur) systeem!
Pluspunten
Goede bonussen
Minpunten
Een ware nr ben je, op z'n zachts gezegd.
Uitermate commerciele organisatie die vele "trucjes" hebben om hun producten en diensten aan de man te brengen. Zo wordt bijvoorbeeld elke offerte veel te hoog uitgebracht zodat men nog ruimte heeft zogenaamd korting te geven. Daarnaast wordt er intern erg denigrerend gesproken over de consumenten. Verkoopstrategie is erop gebaseerd klanten uit angst het contract te laten tekenen.
Arbeidsvoorwaarden slecht geen cao.. niets van klopt wat je belooft word als je aangenomen word. Het is komen en gaan van mensen en gebruiken je. Geen avond en weekend toeslagen. Spaans director en manager zijn oke maar weten vaak niet wat er zich afspeelt op de werkvloer.... heel groot politieke vriendjes spel, en contracten van 4 mnd en 6 mnd daarna kan je eruit. Zonde van je tijd.
Pluspunten
Af en toe een uitje
Minpunten
Slecht betaald en arbeidsvoorwaarden en geen cao waardoor ze zo ontslaan
Erge overwerk-cultuur.
Veel doorgroeimogelijkheden, startersfunctie.
Ik heb het gevoel dat ik veel doorgroeimogelijkheden heb bij dit bedrijf.
Ik leer veel nieuwe dingen en de collega's zijn super!

Het is fijn dat het een internationaal bedrijf waardoor ik veel in contact ben met verschillende mensen en ook op die manier veel kan leren.

Gelukkig is er ook veel flexibiliteit qua tijd ivm mijn studie.

Ik kan altijd mijn uren doorgeven en alles wordt voor mij aangepast wat erg fijn is.

Verisure is voor mij zeker een topbedrijf!! :)
Pluspunten
Doorgroeien, flexibiliteit