Verisure Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 834 reviews
Verisure heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Backoffice
Backoffice medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam Zuid Oost11 december 2018
Ik heb het gevoel dat ik veel doorgroeimogelijkheden heb bij dit bedrijf.
Ik leer veel nieuwe dingen en de collega's zijn super!

Het is fijn dat het een internationaal bedrijf waardoor ik veel in contact ben met verschillende mensen en ook op die manier veel kan leren.

Gelukkig is er ook veel flexibiliteit qua tijd ivm mijn studie.
Ik kan altijd mijn uren doorgeven en alles wordt voor mij aangepast wat erg fijn is.

Verisure is voor mij zeker een topbedrijf!! :)
Pluspunten
Doorgroeien, flexibiliteit
Uitstekend bedrijf met erg leuke collega’s!
Sales (huidige medewerker) –  Amsterdam4 november 2019
Verisure is een leuk bedrijf met veel mogelijkheden. Je leert er van alles en je kan met vragen bij iedereen terecht. Niet te ontbreken zijn natuurlijk de leuke collega’s.

Elke dag is anders!

Zoek je een leuke werkgever? Solliciteren!
Valse beloftes.
Security expert (voormalige medewerker) –  Nederland1 november 2019
Ze beloven bij de infomeeting een hoop maar in werkelijkheid is alles anders.
1. Auto na 4 maanden, klopt niet want dit moet zijn 20 sales.
2. Werk/privé balans is er niet terwijl ze aangeven van wel. Alles moet draaien om werk en ze verwachten dit ook van je
3. D2D en B2B staat centraal en niet de afspraken vanuit hoofdkantoor. ze geven aan 90% afspraken 10% d2d, b2b NOT!!!
Alleen solliciteren als je een salestijger bent
Security Expert (voormalige medewerker) –  Breda19 september 2019
Verisure is een target sales bedrijf op Amerikaanse leest geschoeid.
Je krijgt overal bonussen voor als je maar verkoopt.
Je moet wel je basissalaris bij elkaar verdienen voordat de bonussen worden uitgekeerd( niet in de eerste maand)
Ik vond het team erg leuk, de leidinggevende erg goed in hun vak,
Maar de werkwijze is wat inefficiënt.
Als sales je goed afgaat een goed bedrijf om een leuke cent te verdienen. Zo niet wegblijven
Een bedrijf waar je moeilijk iets kan opbouwen
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost29 augustus 2019
Het is wel een leuke werkvloer daar en heb er veel geleerd.
Ze groeien snel en er komen altijd weer nieuwe mogelijkheden om door te groeien, alleen vragen ze daarom steeds meer van zijn medewerkers en moeten we constant harder werken om onze targets te halen, anders verdienen we niet genoeg.

Ook hun computersystemen zijn waardeloos en als er problemen zijn dan moeten ze eerst het hoofdkantoor in een ander land contact opnemen voordat het kan opgelost worden, wat altijd dagen of weken kan duren en soms helemaal niks aan wordt gedaan!

Heel vaak worden er ook geen nieuwe contracten gegeven en worden er nauwelijks vaste aanstellingen aangeboden. Ik heb het zelf ook meegemaakt dat heel vaak voormalige collega's pas op het laatste moment te horen kregen dat hun contract niet wordt verlengt en ze dezelfde dag naar huis moesten.
Denken alleen maar aan het zo veel mogelijk binnen halen van nieuwe klanten en laten hun medewerkers in de kou staan! Schandalig!

Mijn advies is, vermijd dit bedrijf en zoek een echte vertrouwelijke organisatie waar je iets kan opbouwen.
Productive and learned alot.
Account Manager Outreach (voormalige medewerker) –  Netherlands26 mei 2019
I liked the job but not the pay. I was expecting more then they could provide. It's a day to day job you have to put a lot of time into the job to be successful.
Pluspunten
Company car
Minpunten
You work 40-60 hours a week
Gedreven bedrijfscultuur met jonge tijgers!
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Zuid-Holland21 mei 2019
Veel geleerd in korte tijd. Veel vriendjes politiek de leads worden niet eerlijk verdeeld, moet je tegen kunnen!
Elke ochtend melden op kantoor voor sales meetings. Veel vrijheid om je eigen agenda te beheren en zelf op jacht te gaan. Goede bonussen mits je minimaal 8+ sales heb pm.
Weekenden werken ivm demo's en installaties geven/uitvoeren aan klanten.
Werkdruk is niet laag, maar wel erg dynamische functie omdat je ook een monteur bent en adviseur in 1.

Wel een mooi (duur) systeem!
Pluspunten
Goede bonussen
Minpunten
Een ware nr ben je, op z'n zachts gezegd.
Geen respect voor eigen klanten
Account Manager Retail (voormalige medewerker) –  Uden25 april 2019
Uitermate commerciele organisatie die vele "trucjes" hebben om hun producten en diensten aan de man te brengen. Zo wordt bijvoorbeeld elke offerte veel te hoog uitgebracht zodat men nog ruimte heeft zogenaamd korting te geven. Daarnaast wordt er intern erg denigrerend gesproken over de consumenten. Verkoopstrategie is erop gebaseerd klanten uit angst het contract te laten tekenen.
Politiek spel
Contactcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost21 april 2019
Arbeidsvoorwaarden slecht geen cao.. niets van klopt wat je belooft word als je aangenomen word. Het is komen en gaan van mensen en gebruiken je. Geen avond en weekend toeslagen. Spaans director en manager zijn oke maar weten vaak niet wat er zich afspeelt op de werkvloer.... heel groot politieke vriendjes spel, en contracten van 4 mnd en 6 mnd daarna kan je eruit. Zonde van je tijd.
Pluspunten
Af en toe een uitje
Minpunten
Slecht betaald en arbeidsvoorwaarden en geen cao waardoor ze zo ontslaan
Hard werken tegen weinig beloning
Talent Acquisition Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam24 januari 2019
Erge overwerk-cultuur.
Veel doorgroeimogelijkheden, startersfunctie.
Back Office Medewerker
Backoffice medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost11 december 2018
Super leuk bedrijf met verschillende doorgroeimogelijkheden. Geen dag is hetzelfde en dat zorgt er voor dat ik met plezier naar werk ga.
Pluspunten
Leuke bedrijfscultuur
Minpunten
n.v.t.
Internationale omgeving
recruiter (huidige medewerker) –  amsterdam9 november 2018
leuke organisatie, waar jezelf voor een groot gedeelte je eigen functie mag invullen. Ze zijn een echte start-up.

Meedenken? moet! samen de organisatie opzetten en samen bedenken hoe je complicaties gaat oplossen.

Ben je opzoek naar een bedrijf waar je jezelf kan ontplooien, leren, ontdekken en uitzoeken.
Kijk bij de vacatures en solliciteer!
Pluspunten
Start-up, zelfstandig, eiegn leerpad
Minpunten
Je moet er wel tegen kunnen, dat niet alles is ingeregeld

Zie meer reviews over Verisure

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verisure. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Verisure gesorteerd op locatie