Verian
Overall een leuk bedrijf! Open communicatie, plezier en ontwikkeling staan centraal. Je krijgt veel kansen (deze moet je wel zelf pakken) en krijgt daarmee de ruimte om jezelf te ontplooien.
Pluspunten
Sfeer, collegialiteit, vrijheid
Minpunten
Geen kantine o.i.d.
Ik heb een erg leuke tijd bij de verian gehad als vakantie kracht huishoudelijke hulp, goede werksfeer en goed contact met de planners!
zelf met de clieent kunnen regelen wat er gedaan moest op die dag
Pluspunten
zelf dagindeling invullen
Minpunten
Ik deed heel graag mijn werk, maar ben toen verhuisd naar Zwolle
Minpunten
Jaren prettig gewerkt voor verian, maar door verandering in mijn privé omstandigheden en mij niet meer kunnen vinden in de onregelmatige werktijden op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
goed loon
Minpunten
nacht en weekend diensten
Clienten helpen en assisteren in het huishouden. Eervol werk, dankbaar werk. Goede verstandhouding met de client is essentieel.
Pluspunten
Dankbare clienten
Minpunten
Erg grote organisatie
per 1 juli sta ik op straat aangezien verian dan stopt met leveren zorg . momenteel krijg je bijna geen antwoord meer op je vragen en je mag blij zijn als je een invaladresje krijgt. ik heb contract van 15 uur per week maar de laatste tijd gebeurt het vaak dat het maar 12 uur zijn . Ik werk voor verian in de gemeente putten Ermelo en harderwijk ik doe alles op de scooter. heb geen rijbewijs voor de auto
Pluspunten
reiskostenvergoeding
Minpunten
geen persoonlijk contact meer met me leidinggevende als er iets is
mijn werktijd bij Verian was erg prettig.
ik werkte zelfstandig bij clienten thuis,

kon goed overleggen met kantoor en kantoor was altijd goed bereikbaar en reageerde snel en netjes .

we hadden ook een goed contact als collega,s onderling , en nu nog.

er was niets moeilijk aan deze baan.

en alles vond ik leuk het contact met mensen die het erg waardeerden dat ik kwam op vaste tijden en het huisje schoonhield en daarnaast ook sociaal een belangrijke taak vervulde bij de mensen.

helaas moest ik stoppen bij Verian vanwege verkeerde bezuinigingen bij de Gemeente Lochem.
Pluspunten
sociaal zat Verian goed in elkaar, er was serieus belangstelling voor de medewerkers
Minpunten
GEEN
Collega"s heb je niet veel contact je gaat naar de mensen thuis werken . Het is leuk en gezellig bij de mensen thuis
dagelijks huishoudelijk werk en sociale contacten
gemotiveerd werken.

de planning binnen verian kwam nog wel eens tekort.

het leukste wat mij in deze baan intreseerde was dat de oudere/mensen geholpen kunnen worden ik vind met mensen werken erg leuk geeft mij een voldoening.
Pluspunten
vrij zijn in omgang met mensen
Minpunten
werkplanning
Werken met mensen vind prettig. Naarmate je langer bij clienten over de vloer komt, wordt het werk prettiger. je weet beide waar je aan toe bent. Efficient werken is dan het meest haalbaar.
Ik werk bij mensen die zelf de huishoudelijke taken niet uit kunnen voeren. Ze vinden het altijd prettig om mij te zien. Niet alleen omdat ik het huishouden kom doen. Ook om een lekker praatje te maken en gezellig koffie of thee te drinken. Je voelt je wel gewaardeerd.
Was daar Alpha - hulp , had eigenlijk verder weinig met de leiding te maken . Was in dienst van de cliènt .
Pluspunten
niet relevant
Minpunten
niet relevant
Ik werk alleen 's nachts dus kan mw slechts beperken tot bevindingen van de nacht en deze zijn prima
Werken bij verian is uitdagend en dynamisch.
De ontwikkelingen in de zorg zijn evenzo uitdagend en dynamisch wat maakt dat een functie als teamleidinggevende boeiend is en blijft.
Pluspunten
uitdaging en prikkelend tav zelfontwikkeling
Minpunten
na 15 jaar mist er persoonlijke uitdaging.
Een goed kijk in het leven van de mensen waar je bij thuis komt. Veel waardering.
Het is een functie met lichamelijk werk maar ook een stuk sociale controle, het welbevinden van de cliënten en signaleren van problemen.
Pluspunten
Waardering
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden.
Medewerker verzuimbeleid heeft een gevarieerde dagtaak. In de ochtend ben je voornamelijk bezig met de kort durende zieken. Aanhoren, stimuleren, en administratieve handelingen, In de middag ga je in op langdurige zieken, Houd het ziekte proces in de gaten, spreekt de verzorgenden. dit wordt afgewisseld met cursussen geven aan thuisverzorgenden.
Pluspunten
Goede collega's., open dialogen, ruimte voor eigenheid
ik werk met liefde en plezier bij mijn clienten thuis

wat ik hieruit geleerd heb is het geduld hebben met onze seniore medemens,het'' luisteren'naar wat ze tussen de regels door vertellen,

en vooral heb observeren of er veranderingen plaats vinden in hun leefomstandigheden
Pluspunten
vrij zijn in wat ik doe in mijn werktijd
Minpunten
zijn er niet
Een gezellig praatje wat de cliënt, helpen bij het huishouden en dan halve wege de ochtend een kopje koffie/thee drinken en dan weer wat huishoudelijke taken en dan is de dag weer voorbij.
Moeilijkste van dit werk is om te zien hoe eenzaam mensen zijn en wat ze allemaal in hun leven is gebeurd.

Het leukste aan dit werk is de glimlach die je op hun gezicht krijgt na het verrichten van je werk.
Pluspunten
Je krijgt veel waardering van de clienten.
Minpunten
Afscheid nemen.
Gedurende die 15 jaar heb ik best wel veel meegemaakt.
Leuke maar ook vervelende situaties.

Mijn eerste client, daar heb ik ongeveer 15 jaar bij gewerkt, is nu helaas opgenomen in een verzorgingstehuis, dat vonden wij allebei heel jammer, dat ze niet meer thuis kon wonen, ik heb haar gedurende die periode steeds meer in zien leveren i.v.m. haar gezondheid, van fiets naar rollator, van rollator naar scootmobiel,en nu kan ze helemaal niets meer. Ik bezoek haar nog steeds iedere week, en dan drinken we gezellig samen wat en hebben het over die tijd toen!

Ik heb er fijn altijd gewerkt nooit geen problemen gehad fijne mensen .
Soms even bij nieuwe klant even kijken wat er is.

Ik heb veel ervaring opgedaan.

De directie moeilijk hoe ze zijn

geen moeilijkheden met me baan

ging er met plezier heen
Pluspunten
er was altijd even een moment voor een praatje
Minpunten
geen minputen