Verdouw Bouwproducten

Verdouw Bouwproducten Reviews

Heel ondernemend Bedrijf en fantastisch goed voor het personeel.
Heel hectisch , hoge werkdruk. Heb daar geleerd om te anticiperen op de verschillende situaties en het hoofd koel te houden. Het is een super sociaal bedrijf. Het is een hele platte organisatie waar de directie nog gewoon een praatje met je maakt en informeert naar je welzijn. Als collega's onder elkaar zijn we gewoon een grote familie, waar iedereen ook gewoon werkt overneemt voor z'n collega als die het wat drukker heeft. We zijn er voor elkaar, en we doen het voor elkaar. De werkdruk dat die op sommige dagen wel erg hoog kan zijn. Het leukste is eigenlijk moeilijk te zeggen omdat ik iedere dag met plezier naar m'n werk ging. Het naar elkaar omzien en het ont-zorgen van de klanten is vind ik wel mooi. En dat de vrouwen van de collega's met de verjaardag een persoonlijke kaart met een Douglas-bon cadeau krijgen.
Pluspunten
Vers fruit op de afdeling, een envelop met inhoud voor je verjaardag, de superleuke familiedagen, de uitjes, het fietsplan enz
Minpunten
niet alle afdelingen op één locatie, af en toe de werkdruk.
Topbedrijf
Topbedrijf om stage te lopen en heel erg leerbaar en deden altijd wat leuks Vrijdag
Pluspunten
Gratis eten
Minpunten
Collegiaal. Fijn bedrijf om bij te werken.
Diverse werkzaamheden.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Verdouw Bouwproducten. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Verdouw Bouwproducten gesorteerd op functie
Reviews over Verdouw Bouwproducten gesorteerd op locatie