Vans Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.402 reviews
Leuk als bijbaantje, maar geen carriereoptie
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht12 juni 2019
2 jaar lang in de Vans winkel in Maastricht staan werken, redelijk leuke collega's en een algemene leuke werksfeer. Wat tegenviel was alle overdreven (Amerikaanse) protocol onzin, denk hierbij aan in en out checken tussen pauzes, klanten volgens het boekje te woord staan op een manier die verre van authentiek en organisch is en geen creatieve vrijheid hebben bij de meeste werkzaamheden. Er word verwacht dat jij altijd klaar staat om te komen werken, ook op je vrije dagen, waar je bijna soms voor moest smeken om ze in te kunnen dienen. Voor een bedrijf wat het motto 'Off the wall' hoog in het vaandel heeft valt hier als personeelslid weinig van te merken.
Ik heb geen super slechte tijd hier gehad, maar het was ook niet altijd leuk, helaas werd mijn vertrek niet in dank afgenomen en was mijn uitwerk maand een hell dankzij de stress die op je uit word geoefend.
Ziekmelden is trouwens geen optie, er word verwacht dat je je er maar gewoon overheen zet, ook als je plat op bed ligt.
Pluspunten
Geweldige kortingen, doen niet moeilijk over tattoos, personeelsuitjes, gratis outfits
Minpunten
Moeilijk gedoe over vakanties en vrije dagen, geen inlevingsvermogen in personeel, weinig doorgroei mogelijkheden
productieve werkomgeving
Manager (voormalige medewerker) –  Rotterdam30 mei 2016
- Bij binnenkomst in de ochtend zorgde ik er voor dat alles klaar stond voor de dag samen met mijn assistent. voor dat de winkel open gaat hield ik nog even een gesprekje dat al mijn personeel op scherp stond voor de dag. tot 12:00 hadden we de tijd om de winkel gereed te maken voor de dag en daarna was het knallen.

- Wat ik geleerd heb is direct te zijn, goed te luisteren naar mijn collega's, communicatie, zelfstandigheid, representatief er uit zien, en gedrevenheid.

de directie: Die zorgde heel goed voor ons.

- Mijn collega's: Een goed werkend team van 8 collega's, gezellig en oprecht.

- Moeilijkste van de baan: de levering van de goederen uit Engeland
het leukste van de baan: klanten helpen en daar een bant mee krijgen en hun op de hoogte houden van de nieuwen producten
Pluspunten
goede zorg van de directie
Minpunten
niet zo als ik had verwacht
verkoper kleding allround (voormalige medewerker) –  Willemstad Curaçao, AN11 maart 2015
Slecht sfeer ik heb met mensen omgaan
collegas was bij de hand
het moeilijk van het werk is wanneer je met vervelnde klanten krijgt
ik kan om 2 uur naar huis dat was het goede ding van het werk

Zie meer reviews over Vans

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vans. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Vans gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Vans gesorteerd op locatie