Vanderlande Industries Reviews

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 67 reviews
Very good company to work with
Software Developer (voormalige medewerker) –  Veghel, The Netherlands14 juni 2017
Vanderlande is a dutch company where everyone gets a good chance to grow. Work and private life balance is perfect here. Different teams are working with cutting edge technology which provides a good platform for getting exposure to all new technologies.
Veel te leren en erg veel mensen om te ontmoeten (groot internationaal bedrijf)
Forwarder (huidige medewerker) –  Veghel23 februari 2017
Het aanmaken en vergaren van (L/C) exportdocumenten voor het transport van transportsystemen ten behoeve van o.a. luchthavens en postorderbedrijven. Dit kan per luchtvracht-, zeevracht en wegtransport geregeld worden.
Pluspunten
Je hebt met erg veel, fijne collega's te maken
Minpunten
Lange reistijd vanaf mijn huisadres
Streng maar rechtvaardig
Executive director Finance (huidige medewerker) –  Veghel20 november 2016
Contacten met klanten collega's en directieleden. Geen dag is het zelfde. Er zijn uitdagingen genoeg. Het is de kunst om je focus te houden en zorgen dat de dingen die op een dag wilt doen ook aan het eind van de dag zijn gebeurd. Leg de afspraken die je extern en intern maakt goed vast en vraag hiervan een bevestiging. een misverstand kan veel tijd, energie en geld kosten.
Het leukste is dat eigenlijk overal ruimte voor is mits je een goed verhaal daarbij hebt. Er worden veel kansen geboden.
Pluspunten
Ontwikkelen van je zelf en je collega's in een internationale omgeving
Minpunten
Als zaken afmoeten dan moet dat ook gebeuren.
Goede en prettige werkgever.
Technisch auteur / illustrator (huidige medewerker) –  Veghel10 augustus 2016
Vanderlande is een geode werkgever. Zorgt voor diverse faciliteiten zoals een bedrijfs-fitness centrum en ruime opleidingsmogelijkheden. ook de secundaire arbeidsvoorwaarde zijn goed.
Pluspunten
Sportcentrum en gratis koffie/thee
There is where to grow
Mechanic engineer, assembler (voormalige medewerker) –  Veghel, NB19 juni 2015
There is not rational usage of all the technological, methodological and personnel resources and opportunities. There are some issues with planning tasks and improving motivation for employees.
PRODUCTIE TEAMS WERK SAMEN EN STEUN ELKAAR ECHT GOEDE BAND
SENIOR CONSTRUCTIE BANKWERKER 1 (huidige medewerker) –  VEGHEL LASSER8 februari 2013
IK WERK IN HET LAS AFDELING WAAR IK BEN EEN SENIOR CONSTRUCTIE BANKWERKER 1 KIJN TAKEN ZIJN PRODUCTIE MEDEWERKER BEGELEIDER, VOORRAAD CONTROLE EN BESTELLEN.WIJ KREEG GOED LEIDING EN OP TIJD OM IETS TE MAKKEN IK HEB GELEERD HOE OM MET COLLEGA'S TE GAAN ZO DAT WIJ KAN SAMEN WERKEN, VOOR MIJ IK VIND ALLES MAKKELIJK EN LEUK
Pluspunten
variatie in het producten
Minpunten
het dag is te kort

Zie meer reviews over Vanderlande Industries

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vanderlande Industries. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Vanderlande Industries gesorteerd op locatie