Video afspelen via YouTube-knop
Vanad Group
Gezellige en informele werksfeer
Je leer een hoop bij dit bedrijf, Als callcentermedewerker zou je deze werkgever moeten zien als een opstap naar iets beters voor de toekomst. Maar als je het callcenterwerk leuk vind kan je hier ook verder in doorgroeien. Dus als je het lagere loon niet erg vindt en je zoekt iets nieuws of tussenstap dan zou je hier zeker kunnen werken.
Slechte omstandigheden
Bedrijf gaat niet netjes om met medewerkers. Loopt de kantjes eraf. Ze doen alles om kosten te besparen. Voorbeelden hiervan zijn geen kerstpakket. Kantine is aanwezig maar bij een ander bedrijf en is maar 2 uurtjes open op een tije wanneer je haast nooit pauze hebt. Bijna alle wc's hebben geen wc spray en zijn vies. Je verdient het minimum, maar ze doen net alsof ze goudstaven betalen door zoveel van je te vragen. Het management (teamleiders) doen maar wat en hebben niet echt goeie leidinggevende skills. Veel vriendjespolitiek en groepsvorming op de werkvloer. Thuiswerken kan alleen wanneer het hen uitkomt. Heb er 2 jaar gewerkt.
Productieve werkomgeving
Leuke bedrijf om te werken maar de kenniskast is zeer uitgebreid.
Ren weg nu het nog kan
Ik ben hier een tijdje geleden begonnen met werken omdat ik niets anders kon op dat moment. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld voor zo weinig geld. Er ligt een hele hoge druk binnen de klantenservice en je krijgt maar heel weinig tijd om telefoontjes en e-mails te beantwoorden en terug te koppelen.
Mocht je 30 seconden langer over je gesprek doen wordt je hierop aangesproken en er wordt continue geschreeuwd naar iedereen hoeveel mensen erin de wacht staan en sneller moeten werken.
Meertalige klantenservice
Je werkt hard en ze verdienen geld.Bij dit bedrijf kan je niets.Ik werkte 4 projecten en verdiende net zoveel als imand die nog maar twee deed, Uitbuiters.
Geen aanrader
Ik vind vanad group geen aanrader. Het salaris is heel laag voor de druk die er op je word gelegt. Ook voel je je als werknemer niet gewaardeerd door de werkgever ( denk bijv aan geen kerstpakket krijgen )
1 voordeel is wel dat je eventueel vanuit huis kan werken.
Werk houdt geen rekening met studenten!
Hierin bedoel ik dat ze een twee weken fulltime training aanbieden, maar een normale student kan zich dat niet veroorloven om twee weken school te missen. Hierin denk ik dat ze meer rekening kunnen houden met studenten!!!!!!
Werken bij Vanad Group afgeraden.
Werken bij Vanad group zou ik een ieder afraden, salaris is ver beneden, je werkt je kapot, management en teamleiders zijn kontelikkers, kort om slechtste bedrijf ooit, je word gebruikt als slaaf en er word valse beloftes gedaan om door te groeien.
Opzicht gezellige sfeer onder de collega’s.
Geen doorgroeimogelijkheden en je word daar gezien als een nummertje. Werkdruk ligt erg hoog in vergelijking met je salaris.
Van die vriendjespolitiek dingen!
Minpunten
Veel te Hoge werkdruk inruil voor 9€ bruto
Een gezellige en leerzame werkplek
De flexibele werktijden zijn goed te combineren met mijn privé leven. De collega's zijn er stuk voor stuk gezellig!

Er is veel variatie mogelijk i.v.m. de verschillende projecten binnen het bedrijf.
Ik vind Vanad een leuk en goed Bedrijf ik werk er nu 2 jaar en ben erg tevreden.
...
Leggen alles goed uit en trainingen zijn duidelijk
Pluspunten
Leuke werkomgeving met leuke en gezellige collega's.
Ik werk nog niet zo heel lang bij Vanad , maar kan wel vertellen dat ik het erg naar mijn zin heb en de sfeer op de werkplek heel fijn is.
Ook heb ik tot nu toe best wel informatie op kunnen doen tijdens de trainingen die er gegeven worden.

Ben hartstikke tevreden!
Leuk familiebedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Leuk bedrijf om te werken met veel doorgroeimogelijkheden, zolang je ook zelf je ambities toont, bespreekt en ook deels zelfstandig iets probeert op te zetten. Zelf in 4 jaar 3 verschillende functies mogen uitvoeren en nog altijd naar mijn zin. Blijft een familie bedrijf, wat voor mij een enorme plus is.
Leuk en gezellig familiebedrijf die openstaat voor ontwikkeling
Een echt familiebedrijf die er voor zorgt dat je je thuis voelt.
Open staat voor ontwikkeling en je daarbij helpt waar ze kunnen.

Mogelijkheid om flexibel te werken waardoor je dit goed kan combineren met je thuis situatie.

Elke dag is anders en dit maakt het werk juist leuk en veelzijdig.
Fijne werkomgeving met beperkte doorgroeimogelijkheden
Een typische dag, duidelijke taakverdeling en overleg met het team
Je gaat zelfstandig aan de slag en houdt hierin rekening met je pauzes met je team.
Dynamisch bedrijf
diversiteit aan mensen en culturen en mogelijkheden
Dead-end Job
Als je op zoek bent naar een bijbaantje tijdens je studie is dit soort van te doen.
Er zijn geen doorgroeimogelijkheden en je bent maar een nummertje.

Je salaris is ook nog eens onder het gemiddelde wat je kunt vinden op andere plekken als klantenservice medewerker.

Als je dan denkt dat de sfeer in ieder geval nog leuk kan zijn of zo: nee hoor. Het stelt echt niets voor. Kies een ander bedrijf
Pluspunten
je hebt werk
Minpunten
lange werkdagen, wisselende werktijden, laag salaris, geen doorgroei mogelijkheden, geen gratis eten, geen leuke sfeer
Zeer slecht bedrijf
Slavernij, er wordt geen rekening gehouden met de gewenste werktijden. Je bent maar een NUMMERTJE zo wordt je gezien! Training heb ik niet fatsoenlijk gehad. Omdat je niet alles leert in een klassiek lokaal maar gewoon op de werkvloer een ‘begeleider’ hebt waar je vragen aan stelt heb je niet het gevoel dat je als personeel serieus wordt genomen geen investering in de trainingen is wel zo jammer vooral tegenover klanten omdat je alleen maar wat doet omdat je niet goed geinformeerd bent. Je bouwt geen pensioen op. Werktijden zijn abnormaal salaris is te laag. Teamleiders weten van niks, ze sturen je naar anderen om daar je vraag te stellen. Je krijgt geen terugkoppeling van de teamleiders omdat zij ook daar maar hun tijd besteden. Kortom moderne slavernij!!!
Er wordt niet geinversteerd in je maar wordt wel van je verwacht dat je goede ICCA gaat halen.. Alles draait om ICCA. Teamleiders geven je de druk om ICCA te verbeteren terwijl wij elke call klanten hebben die ons en het bedrijf uitschelden...!!!!!
Pluspunten
niet
Minpunten
Alles
Slechte communicatie van Teamleiders en gaan zeer slecht om met hun medewerkers!
Ondanks dat ik het werk zelf heel leuk vond is de begandeling die je krijgt van de teamleiders echt waardeloos! Ze ontslaan je zodra het niet gaat zoals hun willen dus ik zeg verkwist je tijd aub niet hier.
- hebben geen begrip met dingen die gebeuren in jou prive leven

- je krijgt een 0 uren contract waar je verplicht bent minimaal 24 uur te werken maar als het stil is word je naar huis gestuurd en dan nog niet doorbetaald

- je word buiten je beschikbaarheid ingepland

- als je niet aan je uren komt moet je onderling ruilen en dat kan vaak genoeg ook niet

- voor alles krijg je een waarschuwing

- normale websites die je moet gebruiken bv google is geblokkeerd dus als je iets op moet opzoeken moet het via je mobiel. Word je betrapt krijg je een officiele waarschuwing

- de kans is groot dat je op staande voet telefonisch word ontslagen als het niet gaat zoals zij willen

- je bent verplicht elk weekend te werken terwijl je een heel ander en mooi fabeltje word verteld bij de intake gesprek

- de punten die voorkomen in de vacature staan ver van de verwachtingen en wat daadwerkelijk van je word verwacht op de werkvloer

- de teamleiders weten nooit wat, komen er later op terug of gaan ze er achteraan en hoor je nooit wat. Krijg je terugkoppeling is het iets met domme antwoorden en sarcasme.

- waar je wel meteen wat van hoord is als je te lang in na werk staat als je ziekmeld, op je telefoon bent of te laat terug bent van je pauze. Maar de dingen waar ze echt op moeten letten ach nee dat doen ze totaaaal niet!

- wil je naar een kinder dag verblijf dan past dit bij je zo
 - meer...
Minpunten
Je vult een beschikbaarheid in maar word uiteindelijk er omheen ingepland. Niet aan beginnen
hard werken voor weinig.
Heel veel werken voor weinig geld.
Je kan er als eenmans persoon van rond komen als je 40 uur werkt.

Maar het is hard werken voor weinig geld.

Weinig waardering voor het geen je doet.

Op het moment dat je uitgescholden wordt dan moet dat normaal zijn en je professioneel opstellen.

Walgelijk.
Pluspunten
Minpunten
Veel
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vanad Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.