Vanad Group
Ik was werkelijk stomverbaasd door de fijne sfeer. Het callcenter wereldje is vaak erg competitief. Dat is hier ook het geval, maar de floormanagers weten op alle afdelingen de sfeer vriendschappelijk maar uitdagend te houden.Je wordt nauw betrokken bij de bedrijfscultuur en ze organiseren veel extra's voor hun medewerkers. Te denken aan masseurs, cartografie tekenaars, feestjes. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden dmv cursussen die je kan volgen en bij goede prestatie kan dit ook heel snel gaan.
Pluspunten
Positief uitdagende functies
Minpunten
Werklocatie
Een legbatterij callcenter met een zeer hoog achter de elleboog cultuur. Kijken niet naar de persoon maar naar de hoeveelheid calls die je kan weg werken. Er hangt een gespannen sfeer. Vriendjes van het management krijgen mooie plekjes in het bedrijf. De callagents worden gezien als moderne slaven en worden uitgebuit voor een laag uur tarief.
Pluspunten
Ontslag nemen verliep snel
Minpunten
Zie boven
29 oktober 2020
Bedankt voor je reactie en wat ontzettend jammer om te lezen dat jouw ervaring met VANAD niet positief is.Graag zouden wij van jouw ervaring willen leren en met elkaar het gesprek aan willen gaan over wat wij anders kunnen doen.Mocht jij hier open voor staan, stuur dan een mail naar: recruitment@vanadgroup.com
Ze zijn er bij VanAD heel goed in om te zeggen dat ze zo blij met je zijn. Onbetaald extra uren maken, dan vinden ze je fantastisch. Maar zodra je een keer iets terugverwacht (salarisverhoging) of het even iets minder met je gaat (ziek), dan geven ze niet thuis. Ze verwachten loyaliteit, maar dat is altijd eenrichtingsverkeer. collegacoll
Pluspunten
Schouderklopjes
Minpunten
Valse beloftes
13 oktober 2020
Bedankt voor je reactie en wat ontzettend jammer om te lezen dat jouw ervaring met VANAD niet positief is.Graag zouden wij van jouw ervaring willen leren en met elkaar het gesprek aan willen gaan over wat wij anders kunnen doen. Mocht jij hier open voor staan, stuur dan een mail naar: recruitment@vanadgroup.com
Heb je een contract voor 32 uur? Dan word je voor 36 of 40 ingeroosterd. Kleine letters in het contract. Het eerste half jaar kan je het contract niet opzeggen anders moet je een boete betalen van 400 euro. Wil je vrij? Dat kan niet want druk. Ben je 5 minuten naar de wc? Dan appen ze je waar je blijft. Kom je voor jezelf op of stel je vragen? Dan reageren ze gewoonweg niet meer. Je bouwt geen pensioen op, geen reiskostenvergoeding, geen thuiswerk compensatie, geen positieve feedback. Wat ze wel doen is roddelen mocht je enig kritiek uitten. Heb je daarna een werkgerelateerde vraag? Jammer voor de client, maar antwoord krijg je niet. Ze houden het werk eerder tegen dan dat ze enige redelijkheid tonen. Laat de recensies voor zichzelf spreken en het feit dat ze bij Vanad al-tijd staan te springen om personeel.Mijn ervaring is dat ze zich tijdens de proeftijd heel anders voordoen.Met stip op 1 de ergste werkgever voor mij. Nog nooit met zoveel tegenzin gewerkt terwijl ik aardig wat rottige bijbaantjes heb gehad zoals werken aan de lopende band en schoonmaken. Zodra het kan zeg ik het contract hier op.
Minpunten
Alles
13 oktober 2020
Ga hier niet werken!!! Alle lage reviews op de site vertegenwoordigen hoe het is om bij vanad te werken. Er zijn geen pluspunten aan dit bedrijf. Je word behandeld als of je niks waard bent. Er worden constant beloftes gemaakt waar je nooit iets over terug hoort. Alle regels zijn compleet onduidelijk dus het moment dat je bijvoorbeeld vrij hebt gevraagd en dit kan niet omdat ze je nodig hebben. Heb je geen poot om op te staan. Ze wijzen dan op hun vage regels en draaien alles naar hun hand om je te gebruiken. Als ze geen gelijk hebben wachten ze 2 weken met reageren zodat je al gewerkt heb en dat hun reactie niet meer nodig is. Alle werknemers die ik heb gesproken geven ook aan dat dit bedrijf al jaren lang belachelijk slecht is en dat er nog nooit iets is veranderd en dat dat ook niet gaat gebeuren. Niemand is tevreden die hier werkt. Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt en ik maak geen grapje als ik dit zeg: GA HIER NIET WERKEN!Ik heb nog nooit bij zo'n belachelijk slecht bedrijf gewerkt. Alle werknemers worden alleen gezien als nummertjes die hun werk moeten doen. Ze geven de schijn dat je met feedback dingen kunt veranderen en dat ze bezig zijn met het verbeteren van dingen. Maar in de tijd dat ik er heb gewerkt is er nog nooit iets gedaan met de feedback.Er is totaal geen duidelijkheid aan wat wel mag en wat niet mag. De ene teamleider/collega zegt dat bepaalde dingen mogen maar de andere teamleider neemt je apart om je aan te spreken op je gedrag. Hierdoor kan je dingen al 4 a 5 maanden op een bepaalde manier doen die je is aangeleerd, om vervolgens te horen - meer...
Minpunten
Heel Vanad is een minpunt
13 oktober 2020
Door de vele projecten die de Vanad Group in opdracht heeft, is er altijd wel werk te vinden dat bij je past en aansluit op je wensen
Pluspunten
Werktijden, thuiswerkmogelijkheden
Minpunten
veelal avond- en weekend diensten geëist
Vanad is een top organisatie met een geweldige cultuur en inspirerende wijze van interne beleving
Pluspunten
Cultuur
Minpunten
Werkdagen te kort 😉
Trap niet in de lokkertjes "vast contract" en "doorgroeimogelijkheden". De mensen die hier langer in dienst blijven en door willen groeien zijn mensen die 40+ miserabele uren per week werken voor een belachelijk laag salaris. Impressie: Je begint met een 3-weekse training van 40uur per week. Training gaat nergens over. Inhoudelijke vragen worden niet beantwoord omdat ze dat niet kunnen of niet willen. Maak je tijdens de training een fout wat dan wordt je dat zeer kwalijk genomen (uitgemaakt voor dom en blind) door maar liefst 3 anderen. Verdere uitleg krijg je niet, je zoekt het maar uit. Wanneer je 8 minuten na een telefoongesprek nog bezig met nawerken (je bent het aan het uitzoeken ;) ) wordt je geappt dat je op moet schieten en de lijn weer in moet". Wanneer je een keer 20 seconden ( ik overdrijf niet) voor einde dienst uitlogt omdat je eens een keertje niet wil overwerken wordt je daar direct op aangesproken door een miep die een wit voetje wil halen.Advies: Het is zo'n onprofessioneel zooitje dat het niet serieus te nemen valt. En dat is ook het advies, Niet serieus nemen. Het is niet de leukste werkgever maar voor een paar maanden naast je studie of in between jobs is het wel te doen. Sollicitatieproces is een eitje. Je wordt hoogstwaarschijnlijk aangenomen omdat ze altijd mensen zoeken.
Pluspunten
Snel aangenomen
Minpunten
Laag salaris, slechte bedrijfscultuur, geen pensioen, geen reiskosten, geen kerstpakket of ander extra voor de feestdagen, dagelijks telefonisch en mailcontact bij ziekte, 3 avonden werken per week
13 oktober 2020
Werk nu 2 en half jaar en op zic is een goed bedrijf. De hoeveelheid dat je werkt, salaris,thuiswerken hangt af van het project.
Voorbeelden van wat te verwachten bij Vanad: Zij tellen hoeveel minuten jij in de wc zit en jij mag niet praten met je collega’s, alleen werken. Dictatorschap is hier zacht uitgedrukt. Het bedrijfsarts is niet bezig om jou beter te maken maar om je zo snel mogelijk aan het werk te krijgen. De salaris is heel laag maar ze vragen heel veel van je.
13 oktober 2020
Bedrijf gaat niet netjes om met medewerkers. Loopt de kantjes eraf. Ze doen alles om kosten te besparen. Voorbeelden hiervan zijn geen kerstpakket. Kantine is aanwezig maar bij een ander bedrijf en is maar 2 uurtjes open op een tije wanneer je haast nooit pauze hebt. Bijna alle wc's hebben geen wc spray en zijn vies. Je verdient het minimum, maar ze doen net alsof ze goudstaven betalen door zoveel van je te vragen. Het management (teamleiders) doen maar wat en hebben niet echt goeie leidinggevende skills. Veel vriendjespolitiek en groepsvorming op de werkvloer. Thuiswerken kan alleen wanneer het hen uitkomt. Heb er 2 jaar gewerkt.
13 oktober 2020
Leuke bedrijf om te werken maar de kenniskast is zeer uitgebreid.
13 oktober 2020
Je leer een hoop bij dit bedrijf, Als callcentermedewerker zou je deze werkgever moeten zien als een opstap naar iets beters voor de toekomst. Maar als je het callcenterwerk leuk vind kan je hier ook verder in doorgroeien. Dus als je het lagere loon niet erg vindt en je zoekt iets nieuws of tussenstap dan zou je hier zeker kunnen werken.
Ik ben hier een tijdje geleden begonnen met werken omdat ik niets anders kon op dat moment. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld voor zo weinig geld. Er ligt een hele hoge druk binnen de klantenservice en je krijgt maar heel weinig tijd om telefoontjes en e-mails te beantwoorden en terug te koppelen. Mocht je 30 seconden langer over je gesprek doen wordt je hierop aangesproken en er wordt continue geschreeuwd naar iedereen hoeveel mensen erin de wacht staan en sneller moeten werken.
13 oktober 2020
Je werkt hard en ze verdienen geld.Bij dit bedrijf kan je niets.Ik werkte 4 projecten en verdiende net zoveel als imand die nog maar twee deed, Uitbuiters.
13 oktober 2020
Ik vind vanad group geen aanrader. Het salaris is heel laag voor de druk die er op je word gelegt. Ook voel je je als werknemer niet gewaardeerd door de werkgever ( denk bijv aan geen kerstpakket krijgen ) 1 voordeel is wel dat je eventueel vanuit huis kan werken.
Hierin bedoel ik dat ze een twee weken fulltime training aanbieden, maar een normale student kan zich dat niet veroorloven om twee weken school te missen. Hierin denk ik dat ze meer rekening kunnen houden met studenten!!!!!!
Werken bij Vanad group zou ik een ieder afraden, salaris is ver beneden, je werkt je kapot, management en teamleiders zijn kontelikkers, kort om slechtste bedrijf ooit, je word gebruikt als slaaf en er word valse beloftes gedaan om door te groeien.
Geen doorgroeimogelijkheden en je word daar gezien als een nummertje. Werkdruk ligt erg hoog in vergelijking met je salaris. Van die vriendjespolitiek dingen!
Minpunten
Veel te Hoge werkdruk inruil voor 9€ bruto
De flexibele werktijden zijn goed te combineren met mijn privé leven. De collega's zijn er stuk voor stuk gezellig! Er is veel variatie mogelijk i.v.m. de verschillende projecten binnen het bedrijf.
Ik vind Vanad een leuk en goed Bedrijf ik werk er nu 2 jaar en ben erg tevreden.