Vanad Group Reviews

28 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 29 reviews
Aandacht voor de mensen
Teamleider (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel6 juni 2018
Leuke jonge organisatie waar echt aandacht voor de mensen is, niet alleen maar mooie praatjes
Pluspunten
Informeel, direct, ambitieus
Minpunten
Nog geen ontdekt :-)
Vanad
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel29 maart 2018
Leuke collega's - elke dag hetzelfde - makkelijk te combineren als bijbaan.
Vreselijk bedrijf om voor te werken
Klantenservice medewerker inbound (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 maart 2018
Arrogante vraagbaak, dat is en omhooggevallen medewerker, die de hele dag op je vingers kijkt en zo onbeschoft is om tussen je gesprek door te schreeuwen.
Je wordt behandeld als een klein kind, net een concentratiekamp, mag niet eens even met elkaar praten, want dan wordt je terechtgewezen.
Moest een keer op zaterdag werken tot 2 uur, ik was om 5 voor 2 klaar met mijn werkzaamheden, vond de teamleidster het vreemd dat ik af ging sluiten, ging ze nog bij een meerdere vragen of ik nog wat kon doen voor die 5 minuten, eer je de pc opgestart hebt, zijn de 5 minuten om, want het materiaal en meubilair is ook uit het jaar kruik.
Over het salaris nog maar te zwijgen, 8,67 bruto per uur, voor een vrouw van 53 jaar.
Er zijn ook duidelijk lievelingetjes en er wordt onderscheid gemaakt.
Heb het daar dan ook niet langer dan een maand uitgehouden, het zijn gewoon slavendrijvers.
Mijn advies is : Doe dit jezelf niet aan, je bent meer waard dan een veredelde slaaf !!!!!
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen, gewoon alles
Gezellige werkomgeving. Salarissen zijn ondermaats.
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam en Amsterdam15 februari 2018
Leuke werksfeer met veel jongeren. Leuke leidinggevenden en relaxte werkomgeving. Hard werken is vereist. Training on the job is slecht georganiseerd.
Pluspunten
Het bedrijf straalt uit wat het te bieden heeft.
Minpunten
Slechte training on the job.
Gezellige sfeer
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den Ijssel5 februari 2018
Bij Vanad group was gezellige sfeer. Hele leuke collega's.
Alleen werkrooster was heel slecht ingedeeld.
Gezellig maar dan ook niet meer dan dat
Technical Support (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel24 januari 2018
Gezellige collega's en werksfeer ben enorm gegroeid in lsd techniek en diversiteit aan vragen die je krijgt van klanten. Heb de indruk dat het meer een familiebedrijf is en het management komt stuurloos en chaotisch over. Het werk is super onderbetaald in vergelijking tot andere it servicedesk functies.

Niet een geschikte bedrijf wanneer je een gezin moet onderhouden en je rekeningen moet betalen. Bovendien werk je met een oproep contract waar je ook niet elke week zeker bent van een vast aantal uren per week. Er wordt enorm veel van je verwacht terwijl er daartegenover een zeer mager salaris staat. Geen loondoorbetaling tijdens ziekte in de eerste 6 maanden van je oproepcontract. Als je dan toch per ongeluk een gebroken been oploopt ben je de sjaak. Wat betreft human engagement scoort dit bedrijf slecht.
Pluspunten
Gezellige werksfeer leuke collega's
Minpunten
Oproepcontract, karig salaris
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Westerblokker11 januari 2018
Vanad Group:

Heel leuk bedrijf. Leuke collega's, ik heb heel veel mogen leren wat betreft de functie als klantenservice medewerker.
Loon is alleen wat minder .
Leukste van de baan zijn mijn mijn collega's
Slecht georganiseerd bedrijf
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel26 november 2017
Ze beloven je een baan voor enkele weken en uiteindelijk stopt de opdracht al na een week... en dat is div malen gebeurd! Slechte werkplekken..... ik zou deze werkgever niet aanbevelen
Goed bedrijf om te combineren
klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel28 oktober 2017
goed bedrijf om te combineren met kinderen of studie,
Gemengde gevoelens.
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel7 april 2017
In het begin had ik een buitengewoon positieve indruk van dit bedrijf, maar dat is behoorlijk omgeslagen na een aantal maanden.
Arbeidsomstandigheden zijn, afhankelijk waar je zit, goed of zeer matig tot bijna slecht.

Rot stoelen om hele dagen op te zitten, als je geluk hebt heb je een goede, als je pech hebt zit je weken op een *^# stoel. Ouwe meuk, slechte ventilatie, beeldschermen die niet op ooghoogte staan, dus krijg je klachten door de houding waarin je zit. Maar zoals ik al zei, een deel heeft goede spullen en een deel heeft spullen waar de arbo inspectie niet blij mee zou mogen zijn.
Veelvuldig verhuizen naar een andere ruimte. Nauwelijks begeleiding in je werk. Gewoon omdat de coaches en floormanagers zelf te druk zijn met eigen werkzaamheden, ik zie het niet als onwil vanuit de coaches.
Bijkomstig is dan dat er hierdoor (te) veel zelfstandigheid wordt gevraagd wat mij betreft, maar dat stukje is wellicht persoonlijk.
Als je al zeer ervaren bent zal dit wellicht niet zulke problemen en stress opleveren. Maar ik zie ook veel mensen die allerlei trainingen krijgen en zich mogen ontwikkelen. Het is een redelijk groot bedrijf dus misschien moet je het maar net treffen met je afdeling, etc.

De financiële administratie is soms super bot als je vragen hebt. De collega's die ik had zijn wel geweldig.

Sowieso vind ik het werk echt zwaar onderbetaald. Je bent als het ware de bumper die de klappen opvangt voor een bedrijf als klantenservice medewerker. En als je voor een bedrijf de klantenservice verzorgt, welke de "service" naar de klanten toe niet zo nauw
  meer... neemt, dus dat je 80% van de tijd niets voor de boze klant kunt doen, krijg je dagelijks kwade mensen over je heen die zich op jou afreageren. Dan moet je kalm en rustig blijven. Dat vraagt echt veel van een mens.
Toch betalen (vaak grote egoïstische bedrijven die veel geld verdienen) de klantenservice medewerkers het minimum loon. Ik vind dat ronduit schandalig en schofterig en alleen daarom al zou ik dit werk nooit meer willen doen tenzij het voor een goed doel is dat zich uitbetaald in voldoening omdat je werk betekenisvol is op een andere manier. Maar tegen het minimum loon de klappen opvangen voor een bedrijf wat maling heeft aan de klant en de klantenservice medewerkers.. Nooit meer.

Op een aantal projecten is dan ook zware onderbezetting. Omdat mensen het werk vaak niet lang volhouden. Er is veel ziekteverzuim.
Zoals ik al zei moet je het waarschijnlijk net treffen met waar je binnen Vanad terecht komt. Ik geloof ook dat er een groot deel van het personeel heel blij en tevreden is. Maar een groot deel ook helemaal niet.

"Als je niet blij en dankbaar bent voor je werk: daar is de deur" schijnt het motto te zijn onder hogere functionarissen naar ongelukkig personeel. Dat lijkt mij toch een houding die getuigd van zeer weinig "Human Engagement" en weinig inlevingsvermogen en empathie, die toch essentieel zijn voor een bedrijf die de klantenservice voor bedrijven verzorgt...
Pluspunten
Minpunten
Veel
gezellige werksfeer
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel27 maart 2017
Klanten telefonische te woord staan.
Empathie tonen naar de klanten.
Met de directie had ik geen contact meer met de teamleiders.
Fijne en gezellige collega's.
het moeilijkste wat ik vond was het empathie tonen naar de klanten toe.
Het was altijd fijn om de klant een goed gevoel te geven.
Pluspunten
trainingen waren goed
Minpunten
geen kantine
Ondernemend en familie bedrijf
Salesmanager (voormalige medewerker) –  Rotterdam20 januari 2017
Niet voldoende management aanwezig, chaotisch en stuurloos
de mogelijkheid om vanuit huis te werken is geweldig, toch heb je het gevoel onderdeel van een team te zijn.
Agent (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel11 januari 2017
Ik werk vanujt thuis. toch is de begeleiding vanuit Vanad zo dat je je toch onderdeel voelt van een team.
Pluspunten
work from home people company
Minpunten
vaak syteemproblemen. die wel goed worden opgelost.
Werksfeer viel tegen bij deze werkgever
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel9 november 2016
Werksfeer en beleid bij deze werkgever viel mij erg tegen, ook de omgang met leidinggevende kan verbeterd worden.
Gezellige sfeer, collegialiteit en enthousiasme
Backoffice medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel2 november 2016
Computers opstarten, koffie halen, takenlijst ophalen en aan de slag. Veel trainingen in heel verschillende aspecten van een callcenter.
Pluspunten
Niet op de vingers gekeken worden
Minpunten
teveel collega's op 1 afdeling waardoor communicatie weleens mis ging
vaste kern mensen
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel17 augustus 2016
veel geleerd over hoe het werkt op een call center
het leukste was het thuis werken

moeilijkste was dat de vast kern bepaald wat er gebeurt
Een leuke uitdagende functie met leuke collega's
Telefonishc verkoper (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel1 februari 2016
Met plezier ben ik werkzaam geweest bij Vanad Group. Dit had alles te maken met de combinatie van een leuke uitdagende functie, de mogelijkheden tot thuiswerken en de leuke collega's en omgang met elkaar.
Er werd veel tijd in het begeleiden van de medewerkers gestoken en dit is mij zeer goed bevallen.
gezellige werkomgeving
callcentermedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH9 november 2015
het werk zelf was leuk, klanten helpen en ondersteunen telefonisch en per email contact met klanten, het was op de afdeling opzeggingen
Pluspunten
gezellig
Minpunten
verplicht verkopen
Productieve en gezellige werkomgeving
Klant contact center (huidige medewerker) –  Amsterdam4 november 2015
Ondanks de drukte blijft iedereen altijd kalm en vriendelijk
Werkdag
Talent Trainer (voormalige medewerker) –  Capelle25 maart 2015
Ik gaf verschillende trainingen, waaronder product, systeem, communicatie en o.a. verkooptrainingen oftewel marketingacties.
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
salaris was laag
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Vanad Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Vanad Group gesorteerd op locatie