Van Nes+Plaisier Reviews

Fijne medewerkers, goede hulp bij vragen
Leerling dakdekker (huidige medewerker) –  Bolnes2 maart 2019
Heel fijn bedrijf om mee te werken, zodra je vragen hebt wordt alles goed uitgelegd. Wanneer je een gesprek hebt nemen ze ook de tijd voor al je vragen of opmerkingen
Pluspunten
Altijd bereikbaar
Minpunten
Vaak telefonisch druk
Efficiënt en degelijk uitzendbureau
Financieel medewerker (huidige medewerker) –  Lekkerkerk14 februari 2019
Van Nes en Plaisier is een prima uitzendbureau met een effectieve werkwijze. Binnen 14 dagen had ik baan conform mijn c.v. in de financiële sector. De uitbetaling van het loon verliep keurig en de betrokkenheid is groot. Mijn contactpersoon Jan Hendrik polste zo nu en dan hoe het ging. Inmiddels heb ik een vast contract met leuke doorgroeimogelijkheden. Van Nes en Plaisier is een aanrader voor iedere werkzoekende.
Pluspunten
Proffesioneel, betrokken, loonuitbetaling
Uitstekende service
Werkzoekende (voormalige medewerker) –  Ridderkerk12 februari 2019
Kanjers werken hier. Uitstekend geholpen door Esmeralda bij mijn zoektocht naar het vinden van een baan. Goede terugkoppeling en actief voor je bezig. Daar kunnen andere bureaus een voorbeeld aan nemen!
Pluspunten
Actief, vriendelijk, snel
Snelle en correcte benadering
Flexwerker (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn6 februari 2019
Een prettige en duidelijke communicatie met het bedrijf.
Wordt rekening met je gehouden qua wensen wat je vraagt
Pluspunten
Uitstekende communicatie
Minpunten
Erg gezellige en leerzame werkervaring.
document controller (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel23 januari 2019
Via Van Nes+Plaisier een leuk aanbod gekregen voor een tijdelijke full-time baan van 3 maanden lang. ik solliciteerde in eerste instantie op een andere functie maar van Nes+plaisier bood me deze leuke baan aan. Ik ben nu werkzaam als documentcontroller bij een dienstverleningsbedrijf op het gebied van hypotheken. Dagelijks komt er grote hoeveelheid aan informatie binnen wat uiterst goed gearchiveerd en behandeld dient te worden. Hierdoor leer ik ook nog eens een hoop over hypotheken. Het leukste van deze baan vind ik de flexibiliteit op het gebied van werktijden dat het bedrijf bied. Ik kan bijna helemaal zelf bepalen hoe laat ik begin en eindig. Dit is in verband met files uiteraard ideaal. Verder is het een prettig informeel bedrijf waar je werkelijk met iedereen een praatje kan maken. Een bedrijf waar ik tot nu toe elke dag met plezier naar toe ga.
Pluspunten
zowel ontbijt lunch als avondeten aanwezig, flexibele werktijden.
Minpunten
Duidelijke en fijne organisatie die mee denkt
Kitter (huidige medewerker) –  Rotterdam21 december 2018
Duidelijke en fijne organisatie die mee denkt en als je je best doet doen hun dat ook voor jou ik had nog nooit voor een uitzendbureau gewerkt maar het voelt niet anders als direct voor een werkgever en hieruit heb ik een vaste aanstelling gehaald bij een bedrijf die van nes en plaisier hebben aangeboden
Pluspunten
Duidelijke afspraken, snel handelen
Minpunten
Voor mij geen min punten
Monteur (huidige medewerker) –  Ridderkerk6 december 2018
Een zeer net uitzend bureau ik zit er zelf nu 2 En half jaar en eigenlijk nooit problemen gehad. Ze zijn vriendelijk en helpen je snel aan een baan . Ik zou het zeker aanraden als je op zoek ben naar werk om eens contact op te nemen met dit uitzendbureau.
Pluspunten
Denken met je mee
Minpunten
2 wacht dagen ziekte verzuim
Productieve en gezellige werkomgeving
Algemeen medewerker metaal (huidige medewerker) –  Ridderkerk6 december 2018
Productieve en gezellige werkomgeving
Goede sfeer tussen de werknemers
Pluspunten
Goede werksfeer
Positieve persoonlijkheid
Assistent vestigingsadministrateur (voormalige medewerker) –  Botlek1 december 2018
Ik vond dat er snel gehandeld werd. Prettig gesprek. Duidelijke omschrijving van de vacature. Kennismakingsgesprek via facetime is ook mogelijk.
Pluspunten
Goed bereikbaar, parkeerplek aanwezig
Minpunten
Mooi bedrijf met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
Consultant (huidige medewerker) –  Ridderkerk12 november 2018
Het is prettig werken bij van nes + plaisier. Je hebt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en er wordt altijd gekeken of je de werkzaamheden nog leuk vindt om te doen.
Collega's zijn top en er worden veel leuke uitjes georganiseerd.
Al met al een fijne werkgever waar je goed aan je toekomst kan werken.
Pluspunten
Dagelijks verse lunch
Ondernemende, resultaatgerichte en professionele organisatie waar ruimte is voor nieuwe ideeen.
Consultant (huidige medewerker) –  Ridderkerk10 november 2018
Er wordt goed gekeken naar de kwaliteiten van de medewerkers om ze in hun kracht in te zetten. Een management dat enorm betrokken is en continu bezig is met de ontwikkeling van het bedrijf (ambitieus) en personeel.
Er heerst een dynamische en open sfeer, initiatief tonen wordt erg gewaardeerd.
Leuk bedrijf waarin de mix tussen proffesionalisme en gezelligheid perfect is!
Stagiair (huidige medewerker) –  Ridderkerk7 november 2018
Van nes en plaisier is een goed bedrijf waarin de gezelligheid en het proffesionalisme precies de juiste balans heeft gevonden in mijn mening!

Buiten het efficiënt te werk gaan is ook de personalisatie en aandacht die gegeven wordt aan klanten een reden waarom het bedrijf voor mij zo goed aansluit op mijn vraag.
Pluspunten
Leuke collega's en veel klantcontact
Professionele en persoonlijke aandacht
Intercedente (huidige medewerker) –  Ridderkerk5 november 2018
Bij van nes en plaisier is er oog voor jouw ontwikkeling. Er wordt geïnvesteerd in jou als persoon door middel van trainingen en cursussen. Zo wordt zichtbaar wat je leerdoelen zijn en hoe jij je ontwikkelt binnen van nes en plaisier. Het zichtbaar maken opent ook weer nieuwe deuren. Er ontstaan namelijk ook weer mogelijkheden om binnen het bedrijf door te groeien in een andere functie. Deze manier van professionele en persoonlijke aandacht voor alle medewerkers is waar van nes en plaisier in uitblinkt.
Persoonlijk en mogelijkheden tot ontwikkeling!
Intercedente (huidige medewerker) –  Ridderkerk5 november 2018
Erg fijn bedrijf waar een persoonlijke benadering hoog in het vaandel staat. Mijn mening is dat er een prettige bedrijfscultuur heerst, waar leermogelijkheden zijn en waar persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd!
Pluspunten
Persoonlijkheid
Goede en gezellige werkgever
Intercedent (huidige medewerker) –  Ridderkerk5 november 2018
Bij van nes + plaisier werk je met een gezellig team van collega's. Je zorgt voor de juiste match tussen de kandidaat en opdrachtgever om een optimaal resultaat te behalen voor iedereen. Door de verschillende units heeft iedereen zijn eigen specialisatie in bijvoorbeeld de techniek, food of office (uiteraard zijn er nog meer).

Door de afwisseling van vacatures, het contact met de klant en met de kandidaat en het binnen werven van personeel en buiten op bezoek bij de klant is je werkdag nooit hetzelfde. In de ochtend weet je nooit waar je in de middag precies mee bezig gaat zijn, omdat er altijd weer onverwachte dingen tussendoor kunnen komen. Dit houdt je scherp en zorgt voor diversiteit in je werk.

Kortom, een leuke functie als intercedent bij een leuke werkgever!
Pluspunten
Gezellig team, vrijdagmiddagborrel, diversiteit in je werk, elke dag verse lunch en geweldige teamuitjes!
Minpunten
Hard werken en gezelligheid gaan hier hand in hand
Intercedent (huidige medewerker) –  Ridderkerk29 oktober 2018
Bij van nes + plaisier heerst een informele cultuur, waarbij de medewerkers hart hebben voor het bedrijf. Iedereen streeft naar de beste resultaten voor zichzelf en de organisatie. Daarnaast zijn er leuke uitjes en hebben wij iedere vrijdagmiddag een borrel. Ook lunchen we iedere dag uitgebreid met elkaar waarbij er dagverse boodschappen worden gehaald. Binnen van nes + plaisier zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden, is er ruimte voor opleidingen en trainingen op maat en krijg je dan ook de mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Van Nes+Plaisier. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Van Nes+Plaisier gesorteerd op locatie