Van Gelder
Een bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden en een zeer goede pv.
Je moet hier wel tussen de regels door kunnen lezen anders red je het niet. Zo is het … maar is een veel gebruikte uitspraak en daar moet je tegen kunnen anders ga je het zowel op kantoor als buiten in het veld niet redden.
Pluspunten
Goede werksfeer op kantoor
Minpunten
reistijd
Leuk werk waar ik mij graag verder in zou willen ontwikkelen
lijk op oplichting ze zetten je buiten spel als iets makkeert
Pluspunten
koffie
Minpunten
geen eten bij overwerk
Er worden problemen in een vroege stadium aangegeven waar de leiding er niets mee doet, totdat er echt iets mis gaat. Als er problemen zijn en je blijft deze oplossen worden deze niet erkent als een probleem. Slipt er iets tussen door waar je geen invloed op hebt, dan heb je de poppen aan het dansen. De leiding ontkent dan ook alles en maakt jou verantwoordelijk voor alles. Men hoort de problemen wel aan, maar luistert niet en doen er vervolgens niets mee. Men zien je mails, maar worden niet aandachtig gelezen. Ook hier wordt er vervolgens niets mee gedaan. Bedrijfsleiding heeft geen inzicht in het werk wat buiten gebeurd en heeft ook geen oplossende vermogen. Werkzaamheden worden onder druk uitgevoerd zonder een goede voorbereiding en Engineering. Dit komt doordat werk wordt aangenomen maar hebben de mensen niet om het uit te voeren. Vergunningen worden niet tijdig aangevraagd. Processen worden niet uitgelegd en zijn niet duidelijk. Uiteindelijk worden mensen ontslagen om aan de opdrachtgevers te laten zien, dat de verantwoordelijke van alles zijn ontslagen. De echte verantwoordelijken ontlopen hierdoor alles, en blijven lekker zitten.
Pluspunten
Fijne collega’s die hulpvaardig zijn. Een fijne werksfeer die dan zelf moet creëren.
Minpunten
Lange werkdagen. Beloften worden gedaan, maar worden niet nagekomen. Werken onder hoge druk en zonder goede voorbereiding.
Tijdens mijn werk als werkstroombeheerder heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen.Het aanmaken, samenstellen en bijhouden van uitvoeringsmappen. tevens ben ik verantwoordelijk geweest voor het controleren en verwerken van declaraties,
Ook telefoontjes plegen behoorden tot mijn werkzaamheden met verschillende instellingen.

Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring.

Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

Voor verdere gegevens over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.
Pluspunten
gezellige en open Collega's
slechte werksfeer
geen professionele werk ervaren personeel

directie die niet volgens de regels werken

veel koppige zeeuwse kabeltrekkers
Controle werkzaamheden buiten in verband met veiligheid en het bijhouden van magazijn. Fijne collega's.
I worked as a order picker. I had a lot of work, but the atmosphere there was great.
Jaren met heel veel plezier gewerkt. Jammer dat mijn contract niet werd verlengd.
Pluspunten
Goede balans werkgever werknemer
Minpunten
niet
Door de goede band met de leidinggevende was het een fijn bedrijf om te werken. Heb hier kunnen groeien in mij werk.
Pluspunten
Duidelijk beleid
Bekijk meer reviews over Van Gelder
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Van Gelder. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Van Gelder gesorteerd op locatie