Van Gelder Reviews

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 8 reviews
Bedrijf waar de bedrijfsleider van Telecom zijn straatje schoon veegt.
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Hattem30 april 2019
Er worden problemen in een vroege stadium aangegeven waar de leiding er niets mee doet, totdat er echt iets mis gaat. Als er problemen zijn en je blijft deze oplossen worden deze niet erkent als een probleem. Slipt er iets tussen door waar je geen invloed op hebt, dan heb je de poppen aan het dansen. De leiding ontkent dan ook alles en maakt jou verantwoordelijk voor alles. Men hoort de problemen wel aan, maar luistert niet en doen er vervolgens niets mee. Men zien je mails, maar worden niet aandachtig gelezen. Ook hier wordt er vervolgens niets mee gedaan. Bedrijfsleiding heeft geen inzicht in het werk wat buiten gebeurd en heeft ook geen oplossende vermogen. Werkzaamheden worden onder druk uitgevoerd zonder een goede voorbereiding en Engineering. Dit komt doordat werk wordt aangenomen maar hebben de mensen niet om het uit te voeren. Vergunningen worden niet tijdig aangevraagd. Processen worden niet uitgelegd en zijn niet duidelijk. Uiteindelijk worden mensen ontslagen om aan de opdrachtgevers te laten zien, dat de verantwoordelijke van alles zijn ontslagen. De echte verantwoordelijken ontlopen hierdoor alles, en blijven lekker zitten.
Pluspunten
Fijne collega’s die hulpvaardig zijn. Een fijne werksfeer die dan zelf moet creëren.
Minpunten
Lange werkdagen. Beloften worden gedaan, maar worden niet nagekomen. Werken onder hoge druk en zonder goede voorbereiding.
er ontbreekt hier een hoop
voper assistend monteur (voormalige medewerker) –  ZH20 oktober 2014
slechte werksfeer
geen professionele werk ervaren personeel
directie die niet volgens de regels werken
veel koppige zeeuwse kabeltrekkers
Fijne werksfeer en fijne collega's
van Gelder hattem (uitvoerder-leidinggevend) (voormalige medewerker) –  Elburg, GE13 oktober 2014
Controle werkzaamheden buiten in verband met veiligheid en het bijhouden van magazijn. Fijne collega's.
nice job in a cool company
Order Picker (voormalige medewerker) –  Ridderkerk, ZH11 juni 2014
I worked as a order picker. I had a lot of work, but the atmosphere there was great.
In overleg was alles mogelijk.
ov en vri monteur (voormalige medewerker) –  Heel nedeland17 maart 2014
Jaren met heel veel plezier gewerkt. Jammer dat mijn contract niet werd verlengd.
Pluspunten
Goede balans werkgever werknemer
Minpunten
niet
Toe een bedrijf in opbouw.
Hoofduitvoerder (voormalige medewerker) –  Elburg, GE8 september 2013
Door de goede band met de leidinggevende was het een fijn bedrijf om te werken. Heb hier kunnen groeien in mij werk.
Pluspunten
Duidelijk beleid

Zie meer reviews over Van Gelder

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Van Gelder. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Van Gelder gesorteerd op locatie