Van den Assem Schoenen

Van den Assem Schoenen Reviews

Heel divers en leerzaam. Leuke collega's en klanten. Het salaris ligt hier wel een heel stuk lager dan ik elders gewend ben.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Waardering/salaris
Salaris echt extreem laag
Officiële reactie van Van den Assem Schoenen
28 oktober 2020
Wat vervelend dat jouw tijd bij van den Assem niet was wat je ervan gehoopt had. Mocht je hierover nog het gesprek willen aangaan met iemand binnen van den Assem? Stuur dan even een mailtje naar: hr@assem.nl
Het onderste uit de kan. Dubbeltje eerste rang. Hard voor weinig. Allemaal van toepassing. Bezint eer gij begint
Officiële reactie van Van den Assem Schoenen
28 oktober 2020
Dank voor deze feedback. Vervelend dat je jouw tijd bij van den Assem op deze manier hebt ervaren. Mocht je hier nog een keer met iemand over willen praten? Stuur dan een mailtje naar: hr@assem.nl
Leuke tijd. Maar een beschamend slecht salaris. .
Pluspunten
Collega werkers
Minpunten
Salaris
Binnen de tijd die je hebt, krijg je niet je werk af. Dit speelt al hele lange tijd. Er wordt te veel van je verwacht, de lat wordt steeds hoger gelegd, de beloning daarentegen wordt niet aangepast hierop. Vroeg beginnen, laat naar huis en werken in de weekenden zijn bijna standaard. Waardering wordt niet uitgesproken. Werk wordt alleen maar meer; uitbreiding van teams blijft uit. Een aantal medewerkers zijn hierdoor (voor langere tijd) uitgevallen. Collega's zijn wel echt heel betrokken naar elkaar, dat ontbreekt helaas vanuit directie.
Pluspunten
winkels en kantoor zijn mooi
Minpunten
continue te hoge werkdruk, stress
Gezellig team, gezellige werksfeer, leuke collega's.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Ik werk in de outlet op de Coolsingel en heb het super naar mijn zin. Het is lekker druk dus de dagen vliegen voorbij. Ik werk in een heel leuk team en de leidinggevenden werken gewoon net zo hard mee en zijn heel open en benaderbaar waardoor ze ook gewoon “part of the team zijn”.
Pluspunten
Gratis lunch op zaterdag en goede koffie
Platte organisatie, open cultuur, echt Rotterdams!
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Werkdruk kan hoog zijn
Leuk begin van een werkdag, samen met leuke collega's een werkdag opstarten met een kop koffie of thee, werk doornemen en verdelen. Vaak leuke ontmoetingen met cliënten en behulpzaam zijn in het zoeken naar de juiste schoenen, dat is het leukste van deze baan. Dit allemaal in samenwerking met leuke collega's. Het minst leuke aan deze baan is in het weekend werken.
Pluspunten
op de hoogte zijn van mooie schoenen (mode)
Minpunten
weekend werken
Als je mooie schoenen wilt in de regio Rotterdam, moet je zeker naar van den Assem. Als medewerker kreeg ik hoge kortingen. De sfeer is niet in alle filialen goed dus kijk goed voordat je solliciteert.
In mijn werkverleden heb ik een aantal lastige stappen gezet. Via een vriendin kwam ik bij Van den Assem terecht. Ik ben haar nog steeds dankbaar voor de tip, want ik heb het erg naar mijn zin en zit helemaal op mijn plek. De werkzaamheden zijn divers, ik leer iedere dag iets nieuws. De cultuur is open en gastvrij, niet alleen richting klanten maar ook naar collega's en andere gasten. Het gevoel van een familiebedrijf is sterk en heel positief aanwezig.
Pluspunten
Mensen om je heen die doen wat ze leuk vinden.
De kernwaarden betrokken, behulpzaam, eerlijk en gastvrij past bij het bedrijf en bij de medewerkers. Het is een mooi bedrijf, met oog voor detail en prachtige winkels met een mooie collectie en een uniek ingericht kantoor. Met trots en enthousiasme werk ik hier al menige jaren en hoop van harte tot mijn pensioen hier onderdeel van mogen te zijn en dat duurt nog behoorlijk wat jaren!
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
Mooi zaak waar heel veel van de werknemers wordt verwacht en waar hard gewerkt word maar helaas je niet gewadeerd wordt.Als je te horen krijgt voor jou 10 anderen dan is er naar voor mij geen toekomst daar.Zou daar nooit meer willen werken. Geweldige collega s maar de leiding denkt helaas dat ze Goden zijn.En dat laten ze ook merken.
Pluspunten
Geweldige collega s en klanten
Minpunten
De leiding en hoe men je behandeld
Bekijk meer reviews over Van den Assem Schoenen