Van Cranenbroek Reviews

42 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 46 reviews
heel goed met je collega, Het beleid zeer slecht, slecht met je werknemers omgaan
Alround medewerker (voormalige medewerker) –  Dongen19 februari 2020
Plezier gewerkt op de kleding, wilde ook niet weg, zou vaste dienst komen, en was ook beloofd, maar i.v.m mijn scooterongeluk hebben ze contract niet verlengt, in mijn ziektewet, je ben gewoon een nummer van de slager, als je niet meer nodig is gooi je het weg, hoe goed je ook bent, en er persoonlijk iets met je aan de hand is, dus ongeluk, donder je ze eruit,
Goede werksfeer
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Budel15 januari 2020
Veelzijdige baan met leuke collega's.
De tijd gaat heel snel.
Je kan zelfstandig werken.
Wel lange dagen
Blijf hier weg, zeer slechte werkgever.
Baliemedewerker (voormalige medewerker) –  Landgraaf10 januari 2020
Blijf hier aub weg, er is een groter verloop van werknemers dan waar dan ook.
Je krijgt enkel tijdelijke contracten of 0 uren contracten ondanks dat je rooster al voor de hele maand is gepland.

Geen extra legale voordelen, enkel het nodige loon wat ze wettelijk verplicht zijn om te betalen. Hier moet je komen om een tuinstoel te kopen maar niet om te werken.
Slecht salaris ..blij zijn als je vrij krijgt
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Schijndel13 september 2019
Gewoon slecht beleid de bedrijsleider is een lompe boer
Kijken slecht naar het personeel
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Dongen3 september 2019
Gaan niet goed met personeel om je moet hun pleasen anders kunnen ze niks voor jou betekenen
Verschrikkelijk bedrijf die alleen om de omzetten geeft.,en niks om het personeel.
verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Gemeente Landgraaf22 augustus 2019
Volgens mij worden de positieve reviews door het management zel geschreven want daar klopt werkelijk niks van. Ik heb er zelf gewerkt en er heerst echt een angstcultuur voor het management.
Niemand durft zijn mond open te trekken want dan word je er gelijk voor gestraft.
Je mag helemaal niets. Je hebt alleen maar plichten.
Niet daar gaan werken, kijk maar hoe het verloop daar is van het personeel. Het lijkt wel een duiventil, alleen komt er niemand terug. Waar zou dat nu aan liggen?
Pluspunten
Geen enkele
Minpunten
Teveel om op te noemen
bedrijf waar je wel iets moet uitvoeren voor je centen, maar daar word je ook voor beloond.
magazijmedewerker/verkoper (voormalige medewerker) –  Landgraaf18 augustus 2019
Heb meerdere jaren met plezier voor dit bedrijf gewerkt, gestart als magazijnmedewerker/ opbouw ,demonstratie en na 2 jaar vast contract gekregen en doorgegroeid naar verkoper. Eigenaars staan in nauw contact met werknemers en komen zéér geregeld persoonlijk in filiaal.Uitbetaling van salarissen en overuren perfect geregeld. Ben wel gestopt met roken i.v.m. niet rokers beleid, maar dat weet je van te voren. Leuke collega"s en bedrijfsleiding staat altijd open voor problemen en/of vragen.
Pluspunten
hard werken, goed verdienen.
Minpunten
niet echt, overal is er wel iets wat niet bevalt, kun je ook bij jezelf zoeken.
Weinig collegialiteit
Technische dienst medewerker (voormalige medewerker) –  Budel15 augustus 2019
Ga er niet werken en wacht tot er iets goeds voorbij komt !
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Veel
Gezellige collega's, maar recht voor de raap
Kleding verkoopster (huidige medewerker) –  Budel14 augustus 2019
Ik ben pas mogen beginnen werken bij vanCranenbroek in Budel. Hier heb ik een duidelijke rondleiding gekregen en wordt alles verteld zonder dat er doekjes om gebonden worden. Hierdoor kwam de collega in eerste instantie erg bot over. Na het einde van mijn week was ik er meer aan gewend en voelde ik me erg prettig tussen de collega's. Ik werk hier graag!
Pluspunten
Fijne collega's, informeel bedrijf
Minpunten
Als je niet heel sociaal bent kunnen de eerste dagen iets moeilijker zijn.
Goede sfeer onder de collega's wat prettig werken was.
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Schijndel25 juni 2019
Ik heb er gewerkt in t magazijn en had heel ptettige collega's. T werk was wel een beetje saai maar goed te doen.
Wat ik niet fijn vond T dat je er elke zaterdag moet werken. Daarom ben ik ook weg gegaan.
Verder heb ik er een een leuke tijd gehad en kijk ik met een goed gevoel erop terug.
Ik werkte voor de locatie Schijndel.
Pluspunten
Goede collega's
Minpunten
Zon en feestdagen en zaterdagen werken
niet doen.
Allround medewerker (huidige medewerker) –  Budel19 juni 2019
Slechte werkgever; het mag allemaal niets kosten. Dat geldt voor zowel het salaris als de secundaire arbeidsvoorwaarden. Angstcultuur.
Van Cranenbroek moet je nooit aan beginnen!!!
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Nederland11 mei 2019
Totaal geen inwerktraject of begeleiding.
Tijdens het sollicitatiegesprek vertellen ze je wat je gaat doen, maar in de werkelijkheid doe je alleen maar wat je leidinggevende het beste vindt, ook al wijkt dat nog zover af van wat er eerst is gezegd.
Als je ook maar één seconde stil staat krijg je gelijk commentaar dat je door moet werken.
Zeer hiërarchisch bedrijf, je hebt geen eigen mening en eigen initiatief wordt niet op prijs gesteld. Je doet er in feite niks behalve braaf gehoorzamen zoals alle anderen. En elke dag is hetzelfde.
Als de eigenaar eens langs komt staat iedereen stijf en durft niemand iets te zeggen zelfs leidinggevenden niet. De eigenaar komt zeer onvriendelijk over en kan het over niets anders hebben dan winst maken.
Je mag in je pauze niet naar buiten, dus ook niet roken de hele dag.
Ze houden je vaak aan het lijntje, beloftes worden niet nagekomen ook beloftes omtrent contractverlenging!
Er werken veel oudere mensen (die er al jaren werken) met een gesloten houding, die je amper aankijken laat staan een goedemorgen. Verwacht hier sowieso geen informele werksfeer met korte lijntjes, en zeker geen borrels of uitjes.
Een hele gesloten, nare en onprettige sfeer die er rond hangt.
En toevallig werken er alleen maar blanke autochtonen..

Ik adviseer je om hier nooit te gaan solliciteren!
Pluspunten
Iets bovengemiddeld salaris, flexibele werktijden
Minpunten
0 uren contract, sfeer, management
weinig positiefs
Allround medewerkster (voormalige medewerker) –  Dongen30 januari 2019
een angstcultuur en als je goed kunt slijmen kom je het verst.de leiding is geen leiding,maar poppetjes van de grote baas.
Praat nergens over kunnen ze je ook niks maken.
Een goed contact met collegas word niet gewaardeerd
Pluspunten
aardige collegas niet allemaal
Minpunten
verkeerd management
verpeste sfeer op kantoor
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Budel24 december 2018
Waardeloos bedrijf. Geen pensioenvoorziening, geen cao en een aantal collega die de sfeer voor de rest verzieken. Je werkt iedere dag van half 9 tot 6 en mag verplicht iedere zaterdag komen werken. Verder is het loon niet om over naar huis te schrijven. Bij mijn jaar contract kreeg ik €50,- opslag. Ik raad iedereen aan twee keer na te denken alvorens hier te beginnen!
Pluspunten
n.v.t.
Minpunten
Erbarmelijke arbeidsvoorwaarden
nooit aan beginnen
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Dongen10 december 2018
er wordt veel van je verlang maar je krijgt er niks voor terug. Angst cultuur en geen open en eerlijk beleid.
Pluspunten
Minpunten
te veel om op te noemen
slechte werkomgeving en leiding gevende
Technische dienst (voormalige medewerker) –  Dongen7 december 2018
Wordt niet aan de werknemer gekeken of geluisterd..
Leiding gevende kunnen het niet aan hier.
Je hebt wel leuke collega's. Dit is ook een van de weinige positieve dingen bij van Cranenbroek.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
lange werk dagen, Slecht overuren uitbetalen, Slechte leiding gevende, Wordt veel van je verwacht maar krijgt er weinig tot niks voor terug
Ga met veel plezier naar het werk.
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Schijndel30 november 2018
Ik werk nog nu een tijdje bij van Cranenbroek Schijndel en heb het enorm naar mijn zin. Mijn werk is afwisselend van bonnen lopen in het magazijn en producten aan klanten uitgeven tot opbouwen van machines en producten of mee helpen in de winkel bij mijn leuke collega's.

De leidinggevende zijn in mijn ogen niet vervelend maar het zijn gewoon leidinggevende die goed hun werk doen en ook mee kunt lachen.
Pluspunten
Fijne collega's, muziek op het werk, ruimte voor overleg, bent geen nummertje maar een persoon, veel uren maken is goed verdienen, persoonlijke ontwikkeling en jezelf kunnen zijn.
Minpunten
Ik ga met plezier naar mijn werk geen minpunt
Zeer onprettige werkgever
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente Landgraaf11 september 2018
Na een aantal maanden hier te hebben gewerkt ben ik vertrokken nadat ik zeer onprettig behandeld werd door mijn manager.
Familiale sfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Landgraaf3 mei 2018
Een echt familie bedrijf waar de eigenaars nog dicht bij het personeel staan.
Hard werken wordt beloond en gewaardeerd, met een goeie inzet kun je er veel bereiken maar je moet er wat voor over hebben.
Best lange dagen, maar uren zijn in overleg goed af te stemmen.
De meeste collega’s vallen goed mee.
Pluspunten
Hard werken wordt beloond, groei mogelijkheden
Mijn vast contract!!
verkoper (huidige medewerker) –  Budel3 mei 2018
Ik ben begonnen bij van Cranenbroek met een oproepcontract en vandaag is DE dag, ik heb een vast contract gekregen!!!

Van Cranenbroek geeft nog vaste contracten, wat heel erg fijn is. Van het begin af aan is veel energie en tijd gestoken in mijn opleiding. Nu kan ik klanten in alles goed adviseren.

Als je wilt werken, krijg je hier echt wel de kansen om je te ontwikkelen.

Ik heb vaste uren en een vaste vrije dag in de week, er is geen tijd voor tijd regeling en bovendien worden alle uren uitbetaald, tot op de minuut af.

Ik werk heel graag bij van Cranenbroek en hoop dit dus ook nog lang te mogen doen.
Pluspunten
vast contract, alle uren betaald, kans op eigen ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Van Cranenbroek. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,6

Reviews over Van Cranenbroek gesorteerd op locatie