Van Cranenbroek Reviews

24 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 27 reviews
Ouderwets en niet goed naar personeel
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Schijndel3 april 2018
Als verkoopmedewerker ben je eigenlijk vooral bezig met het bijvullen van de winkel. Dit doe je door op hoge ladders te klimmen in het magazijn, zware dingen boven je hoofd te tillen en dit in je winkelkarretje te gooien. De spulletjes mag je dan in de winkel bijvullen.

Inwerken vinden ze niet nodig, je wordt gewoon aan het vakkenvullen gezet. Enkel medewerkers die er langere tijd werken mogen verkopen.

Tijdens de pauze mag je het gebouw niet uit en je hebt sowieso maar te hopen dat je pauze op een gunstig tijdstip hebt. Tijdens de advertentieuitleg moet je 2,5 uur eerder in de vestiging zijn, terwijl je reeds pas tussen de middag pauze hebt. 5 minuutjes zitten wordt niet gewaardeerd, maar je mag wel gauw een koekje uit je locker halen om in je mond te proppen.

Management kijkt neer op personeel, worden ongepaste grapjes gemaakt en je wordt behandeld als een nummer.
Vindt je het niet leuk? Niet hun zorg.

Verder wel ontzettend lieve medewerkers in dienst. Meesten werken er ook enkel nog vanwege collega's, niet vanwege werk.

In het begin krijg je een oproepcontract en krijg je alleen betaald voor gewerkte uren, dus niet ziek worden!
Pluspunten
In- en uitklokken dus elke minuut betaald, lieve naaste collega's
Collegas zijn leuk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Schijndel24 december 2017
Lang gewerkt ook met plezier .maar wordt veel van je verlangt en krijgt er weinig voor terug.
Na lange tijd nog steeds het minimumloon.
Bedrijfsvoering is echt slecht en een paar collega's verzieken de sfeer
Geen fijne werkomgeving, veel uren (50+ is normaal), weinig waardering.
Winkel (voormalige medewerker) –  Budel5 november 2017
Je krijgt er weinig waardering voor hetgeen wat je doet.
Ze beloven vanalles, maar daar komen ze snel van terug.
Als je contract afloopt dan krijg je dit 1 a 2 dagen van te voren te horen of je mag blijven of niet.
Tijdens je sollicitatie wordt er gezegd dat het om een 43u werkweek gaat, maar je zit eerder aan de 50/55u en als er een koopzondag of feestdag is dan werk je 6dgn in die week en dan kom je al gauw op een 65u werkweek.
Pluspunten
Salaris omdat je zoveel overuren maakt
Minpunten
Veel
Gezellige en leerzame werkomgeving.
Kassière (voormalige medewerker) –  Gemeente Landgraaf19 september 2017
Het jaar dat ik daar heb gewerkt heb ik zeker veel geleerd, vooral in het begin is het altijd een uitdaging, uiteindelijk ook een eigen gang gekregen dus gelijk een stuk meer verantwoordelijkheid in de winkel wat wel voor wat afwisseling zorgt. Ik ben door dit avontuur aan te gaan een heel stuk zelfverzekerder geworden, want je word als het ware het vuur in gegooid achter de kassa met al die talen en producten maar daar leer je heel veel van. Verder is de sfeer daar heel gezellig en kun je met iedereen goed lachen.
Ik heb genoten van mijn tijd bij Van Cranenbroek.
Pluspunten
Als wat is maken ze er ook ruimte voor daar.
Minpunten
Niet naar buiten mogen in de pauze, dat miste ik wel enorm.
Ideaal werk te combineren met thuis
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Budel15 augustus 2017
Je krijgt vast dagen om op te werken, met vaste uren, wat maakt dat dit ideaal te combineren is met gezin. Aangezien ik 32 uur werkt had ik 2 dagen in de week vrij, deze dagen moest ik al geen opvang voor de kinderen voorzien.

Het is ook heel afwisselend werk, je moet je geen seconde vervelen!
Pluspunten
Afwisseling, vaste dagen
Minpunten
Gezellige werksfeer Heel informeel!
Verkoper (voormalige medewerker) –  Landgraaf9 augustus 2017
Een typische dag op het werk was voor mij eerst luisteren naar wat de leiding gevende te zeggen hadden over de vorige dag en wat er deze dag moest gebeuren, waar ik precies nodig was.

ik heb in deze tijd veel geleerd over gereedschap, verf, elektra, tuinmeubelen en fietsen.

Het moeilijkste van de baan vond ik om andere collega's te corrigeren als ze iets niet goed deden.

Het leukste van deze baan vond ik dat ik en collega's echt gehoor gaven aan de wensen van de klant en daardoor een goede indruk achter lieten waardoor de klant weer terug kwam. Ik en mijn collega's deden altijd erg ons best om de klant met een goed gevoel de deur uit te laten gaan.
Pluspunten
Veel klanten, afwisseling
Afwisselende werkdag met fijne collega's
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Dongen9 augustus 2017
Heb er een fijne tijd gehad. Ieder dag is anders, niet heel de dag aan de kassa, ook helpen met inruimen.

Drukke dagen wat maakt dat de tijd ook echt vliegt!
Pluspunten
Afwisseling
Dankzij leuke collega's is het nog enigszins vol te houden
Voormalig verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Landgraaf12 juni 2017
Verschrikkelijk bedrijf om in te werken. Vooral vullen vullen en nog eens vullen. Zo veel en zo snel mogelijk. Geen Cao. Je hebt alleen plichten geen rechten
Voor je mening opkomen is er al helemaal niet bij want dan ben je alleen maar lastig. Geen wonder dat er zo'n groot verlop is. Ik heb het nog veel te lang uitgehouden. Ben blij en heel opgelucht dat ik daar weg ben.
Pluspunten
Minpunten
Alkes wat je maar kunt bedenken
Fijne werksfeer, vaste dagen/uren
Verkoper (voormalige medewerker) –  Budel1 juni 2017
Heb er altijd fijn gewerkt! Je hebt vaste dagen en uren wat het combineren met thuis makkelijk maakt! Ze geven ook vaste contracten dat is wel heel fijn!

Ik had een vast contract maar ben nu zelf vertrokken omdat ik een kans heb gekregen iets te gaan doen waarvoor ik geleerd heb.

Ik zal het toch missen! Fijne collega's
een team waar alles draait om haantjes gedrag en kleineren van voetvolk
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  dongen27 maart 2017
Er wordt vanalles beloofd maar niks nagekomen. Er heerst een sfeer van iedereen houdt iedereen in de gaten. Er wordt niet geluisterd en eigen inbreng niet gewaardeerd. Jammer het kan zo anders maar daar staan ze niet voor open. Te lang nog volgehouden.
Pluspunten
sommige collega"s
Minpunten
alles.
Gezellig werken!
Kassamedewerker/Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Budel19 januari 2017
Was er leuk en fijn werken bij van Cranenbroek. Veel afwisseling in werk! Zowel bij de kassa als het aanvullen.

Veel vaste klanten wat erg leuk is! Kreeg veel uitleg en er was altijd iemand waaraan je iets kon vragen.

Fijne tijd gehad!
Pluspunten
afwisselend werk
Fijn werk, vaste roosters!
Kassamedewerkster (huidige medewerker) –  Dongen3 december 2016
Ik werk als part-time medewerker kassa in Dongen. Heel fijne werksfeer. We hebben vaste dagen, wat heel erg gemakkelijk werkt!
Pluspunten
Vast dagen werken
ga er niet werken
Fulltime verkoopmedewerkster kleding afd (voormalige medewerker) –  dongen10 november 2016
je werkt je kapot en hebt maar een half uurtje pauze per dag en mag nog niet eens ff zitten.

als je dringend de dokter moet bellen moet je dat eerst overleggen met de bedrijfsleiding , omdat er spraken is van een bel verbod.

dit is echt een bedrijf van niks.

het is er komen en gaan van personeel maar dat is te begrijpen als je ziet wat ze daar allemaal moeten doen en dan zien ze zelf niet in waarom dit gebeurt. schandalig!!!!!

het beste is om hier te werken met geen enkele werkervaring , om dan wat anders te zoeken en nooit meer te kunnen klagen over je werk
Fijne werkomgeving met fijne collega's
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Budel9 november 2016
Altijd fijn gewerkt, helaas vertrokken door een verhuizing. Fijne kansen gekregen en veel geleerd!
Pluspunten
Collega's, zelfstandig werken
Niet doen.
Caissière (huidige medewerker) –  Dongen15 mei 2016
Zelf aantal jaren gewerkt. Zelf weggegaan. Ook als personeel ben je gewoon een nummer. Wordt vaak nog slechter behandelt als een hond.

Tip zoek iets anders.
Pluspunten
Gezellige collegas
Minpunten
Alles wat over blijft
weten van aanpakken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Gemeente Landgraaf7 mei 2016
je maakt er lange dagen in het hoogseizoen. weinig waardering voor een uitgesproken eigen mening.
Afwisselende baan
Verkoopmedewerkster dameskleding van Cranenbroek (voormalige medewerker) –  LI19 november 2015
Altijd afwisselende werkzaamheden die je voor een groot deel zelf kan indelen inclusief opdrachten van de directie.
Leuke collega's.
Vaak nieuwe collega's.
Zelfstandigheid en tegelijkertijd 1 groot team zijn!
tja
verkoper (voormalige medewerker) –  Landgraaf17 november 2015
de hele dag duits praten,overal wordt op je gelet,geen prettige werksfeer.
Pluspunten
goedkoop lunchroom in het pand
Minpunten
te veel om op te noemen
collega's zijn top
verkoop medewerker (huidige medewerker) –  Schijndel, NB29 juni 2015
Collega's zijn top. Management is rampzalig.Je hebt op een normale werkdag een half uur pauze tussen de middag. Je mag niet roken in je pauze. Als je ergens geen uitleg over hebt gehad en je verkoopt het product krijg je nog op je donder ook.
Pluspunten
leuke collega's
2 collega's die het qua sfeer voor iedereen verpesten
Financieel medewerker (voormalige medewerker) –  Budel24 mei 2015
Mijn "werk" met plezier gedaan, alleen jammer dat een paar collega's de sfeer verzieken voor iedereen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Van Cranenbroek. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,7

Reviews over Van Cranenbroek gesorteerd op locatie