Universiteit Leiden Reviews

Geweldige stage en Uitdagend werk
Stage (voormalige medewerker) –  Leiden30 juli 2018
Een uitdagende werksfeer en een geweldige sfeer. Deze stag heeft mijzelf zo sterk gemotiveerd dat ik mijn uiteindelijk werk gebied koos op het moment dat deze stage was afgelopen.
Pluspunten
Geweldige werksfeer
Minpunten
Geen minpunten
Fantastische en interessante werkomgeving met hoogleraren en andere docenten.
Docent bestuursrecht, t pleit en argumentatieleer (voormalige medewerker) –  Rechtenfaculteit Leiden6 mei 2017
Academische uitdagingen waren prima, onderlinge werksfeer uitstekend, fijn om contacten te onderhouden met leidinggevenden en doorgaans veelbelovende studenten, altijd stimulansen ervaren om het beste uit jezelf te halen en dat vervolgens uit te stralen naar studenten
Pluspunten
Mooi gebouw, prima voorzieningen, fijne contacten met collega's ook in prive
Minpunten
Niet aan de orde.
Studiebegeleider
Informeel studie-ondersteunend begeleider (voormalige medewerker) –  Leiden4 maart 2016
1-op-1 studiebegeleiding geven, waaronder plannen en plan van aanpak van inhoudelijke stof.
Daarnaast heb ik via de Popcorner o.a. de mogelijkheid gekregen mijn eigen cursus op te zetten over hoe je jezelf het beste kan presenteren (dit is nodig voor sollicitaties en presentaties op de Uni of op je werk).
Prettige en collegiale werksfeer
Werkgroepdocent (voormalige medewerker) –  Leiden17 augustus 2015
De Universiteit Leiden biedt een prettige en collegiale werkomgeving, waarin iedereen gestimuleerd wordt om met eigen ideeën te komen om bestaande onderwijsmethoden en werkvormen te verbeteren.
Een productieve en prettige werkomgeving met aardige en scherpe collega's
Assistent in Opleiding (voormalige medewerker) –  Leiden, ZH9 januari 2015
Als assistent in opleiding werkte ik veel achter de computer behalve als ik onderzoek aan het uitvoeren was. Tijdens het uitvoeren van onderzoek was ik veel op het lab, ik ontmoette veel mensen en kon ze dan testen. Ik heb voornaamelijk peuters getest. Ik onderzocht hoe ze hun kennis van taal mentaal structureren. Het leukste van de baan is de afwisseling tussen werken met mensen en zelfstandig werken. Het moeijlijkste aspect van de baan is dat je jezelf voortdurend moet motiveren om het onderzoek af te ronden.
Gezellige en betrokken sfeer
Onderzoeksassistent (voormalige medewerker) –  Leiden19 mei 2013
Ik ondersteun het onderzoek naar een nieuwe manier om leesproblemen te ondervangen. Elke werkdag is verschillend. De ene keer ga ik aan de slag met data en de andere keer ga ik opzoek naar literatuur ter ondersteuning van het onderzoek.
Interessante werkgever in het hoger onderwijs
Adviseur interne communicatie (voormalige medewerker) –  Leiden16 mei 2012
De Universiteit Leiden is een complexe organisatie waar onderzoek en onderwijs hoog in het vaandel staan. Je verveelt je niet snel.
Pluspunten
verschillende soorten afdelingen/faculteiten
Minpunten
neiging tot eilandjes

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Universiteit Leiden. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Universiteit Leiden gesorteerd op locatie