UNIS Group Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 13 reviews
Goede werkomgeving en fijne organisatie
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Grou13 september 2018
Bij UNIS Group ben je geen nummer en nemen ze echt de tijd voor je. Er wordt echt mee gedacht met de werknemer om de functie optimaal in te vullen. Er heerst een goede sfeer in het bedrijf en je hebt contact met een breed spectrum aan mensen.

UNIS Group bied goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en er zijn voldoende personeelsuitjes. Je kunt ook zelf je werktijden bepalen door het kloksysteem.
Pluspunten
Bedrijfsrestaurant, fijne sfeer
Fijne werkomgeving
Elektronica analist (huidige medewerker) –  Grou17 augustus 2018
Werk als Elektronic Analist hier. Je hebt je eigen werkplek met materiaal. Bij moeilijke reparaties is er altijd wel een collega die kan helpen. Leer je weer van.
Voelt als familiebedrijf. Goede sfeer.
Bedrijfskantine/restaurant is echt super.
Pluspunten
collega´s, sfeer, lunch, afwisselend.
Goede werksfeer, elke dag anders en heerlijk eten!
Elektronica analist (huidige medewerker) –  Grou1 mei 2018
Bevalt me hier uitstekend. De sfeer is super door leuke collega´s.
Samen repareren we heel wat defecte elektronica.
Kom ik er niet uit, dan staat er altijd wel iemand klaar om me te helpen.
Verder hebben we een topkok die elke dag wat lekkers maakt.
Pluspunten
Werksfeer, bedrijfskantine, eigen werkplek met eigen gereedschap.
Eén hele fijne werkgever
Marketing medewerker (voormalige medewerker) –  Grou19 december 2017
Ik heb een hele fijne tijd gehad bij UNIS Group. Er wordt vanuit het bedrijf heel goed gelet op de werknemers en er is aan alles gedacht om voor de medewerker een zo fijn mogelijke werkplek te creëren. Mede hierdoor heerst er een hele fijne sfeer op de werkvloer. Tijdens mijn stage werd ik behandeld als volwaardig medewerker en heb ik ontzettend veel nieuwe dingen mogen leren.

Bij deze nogmaals bedankt UNIS Group voor de kans om hier een tijdje mee te mogen draaien. Ik had het voor geen goud willen missen! :)
Pluspunten
Hele goede bedrijfskantine, fijne sfeer, veel activiteiten voor werknemers, fijne collega's.
Leerzaam en afwisselend
Pre-maintenance (huidige medewerker) –  Grou16 oktober 2017
Ik vindt dit een leerzaam bedrijf. Ik heb 28 jaar met nieuwe producten gewerkt. En nu bij Unis werk ik met (vaak oude) industriële elektronica.
Ik ben ik nu 4 jaar werkzaam bij Unis, waar veel uitdagingen zijn en ik nog elke dag wel iets bij leer, als pre-maintenance.
Pluspunten
leerzaam, afwisselend, super keuken
Elke dag leer ik wat nieuws
premaintenance medewerker (huidige medewerker) –  Grou6 oktober 2017
Ik vind UNIS Group een leerzaam bedrijf.
Ik heb 28 jaar met nieuwe producten gewerkt, waaronder vele jaren voor defensie.
Ik ben nu 4 jaar werkzaam bij UNIS Group en vind hier veel meer uitdagingen. Elke dag leer ik wel iets bij, als pre-maintenance.
Pluspunten
leerzaam, collega's
Al meer dan 16 jaar werkzaam, technische dienst.
Meewerkend voorman (huidige medewerker) –  Grou3 augustus 2017
Ik ben werkzaam op de TD, nu meewerkend voorman en ben in 2001 begonnen als repair engineer, het bedrijf is behoorlijk gegroeid en het bevalt mij nog steeds goed. Als je werk zoekt in de electronica, zou ik dit bedrijf aanraden. Repareren/testen industriële elektronica.
Uitdagend werk en goede werksfeer
Research and Development Engineer (huidige medewerker) –  Grou14 februari 2017
Werken als Research and Development Engineer bij UNIS Group is zeer uitdagend. We helpen de collega's van Sales wanneer ze technische vragen hebben, we doen onderzoek naar de mogelijkheden om reparaties te kunnen testen en we ontwikkelen nieuwe testsystemen.
Hiervoor werken we altijd als een team met onze collega's. Dit is zeer belangrijk voor een goed resultaat. De werksfeer is zeer goed. Het is altijd zeer prettig om samen te werken met iedereen.
Ook de mogelijkheid om tijdelijk in een van de buitenlandse vestigingen te kunnen werken en onze collega's daar te helpen is een hele mooie uitdaging en ervaring.
Pluspunten
Goede werksfeer, werken als een team, mogelijkheid om te werken in buitenland, elke dag nieuwe uitdagingen
Goede werksfeer
Electronics Analyst (huidige medewerker) –  Grou13 februari 2017
Leuke uitdagende baan als Electronic Analist in een internationale organisatie. Bij lastige reparaties sta je er nooit alleen voor en is er goed onderling overleg met collega's mogelijk om tot een oplossing te komen.
Vooral de sfeer onder de collega's is erg goed.
In de pauzes kan er in de bedrijfskantine/restaurant geweldig lekker gegeten worden tegen een kleine vergoeding.
Pluspunten
Veel gelijk gestemde collega's ook qua hobby en vrije tijd besteding.
gezellige en leerzame werkomgeving
Electronic analist (huidige medewerker) –  Grou13 februari 2017
Elke dag is verschillend door dat elke reparatie waar aan je werk een andere probleem kan hebben. Het mooie hier van is dat je nieuwe dingen kan leren zoals het opsporen van een defect onderdeel en het oplossen van het probleem. Ook kunnen de collega's veel van elkaar leren in een gezellige werkomgeving waarin we elkaar helpen bij erg lastige reparaties.
Pluspunten
Goeie werksweer, eigen meetapparatuur en gereedschap, goeie kantine
Minpunten
je zit meestal heledag bij je eigen bureau
Fijne werksfeer, enthousiaste collega's & goed bedrijfsrestaurant
Marketingmedewerker (huidige medewerker) –  Grouw (Grou)24 januari 2017
Het mooie van UNIS Group is dat er een fijne sfeer heerst op kantoor en op de werkvloer. De medewerkers bij UNIS Group zijn erg enthousiast en samen zet je de schouders eronder om de werkzaamheden te realiseren!

Pluspunt: er is een bedrijfsrestaurant waar je elke middag heerlijk kunt lunchen (maar ook dineren wanneer je als reparateur avonddienst hebt)!
Pluspunten
Fijne werksfeer, leerzame omgeving, bedrijfsrestaurant, personeelsvereniging

Zie meer reviews over UNIS Group

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UNIS Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over UNIS Group gesorteerd op locatie