Unique
Veel verschillende functies, altijd een vertrouwde sfeer
Goed contact met medwerkers
staan altijd klaar voor je vragen leuke uitzend job
zeer leerzame werkomgeving met leuke collega's.

aardige teamleiders die je op weg helpen om zo klantgericht mogelijk te werken. een team met gezellige medewerkers en een goede onderlinge verstandhouding.
leuke organisatie, fris, jong.
dynamisch werk, veel verschillende taken, leuke afwisselende job.
Wij hadden een vast team waarmee ik met ontzettend veel plezier heb samengewerkt. Daarbij vond ik het contact met de klanten ook erg leuk. Hiernaast mocht ik de opmaak van de winkel aanpassen, wat ik ook met erg veel plezier deed.
Echter wisselde de werksfeer veelvuldig vanuit buitenaf. De leiderschap was niet optimaal. De betrokkenheid naar filialen was wisselend. Er miste soms enige duidelijkheid qua functies en verantwoordelijkheden. In sommige filialen werd er veel geroddeld en vielen er door deze werksfeer verschillende ontslagen. Daarnaast waren de arbeidsvoorwaarden niet altijd volgens de COA wat betreft het loon en vrije uren.

Ondanks dit heb ik er jaren gewerkt met heel veel plezier. Tip: houd je afzijdig, kom voor jezelf op en wees eerlijk. Dan kun je er met veel plezier werken.
Vol enthousiasme heb ik voor Unique Uitzendbureau mogen werken... Als het aan mij had gelegen was ik nu nog werkzaam binnen Unique geweest, maar het was echter helaas niet mogelijk om minder dan 40 uur te werken ivm de FTE's. Dit is voor mij een HARDE eis.
Het zorgen voor de juiste match. De juiste kandidaat op de juiste baan plaatsen. In de praktijk deed ik voornamelijk veel acquisitie plegen
Prima uitzendbureau dat mij een aantal maal aan een leuke tijdelijke baan geholpen heeft. De benadering is persoonlijk evenals de betrokkenheid en begeleiding wanneer je als uitzendkracht werkzaam bent.
Pluspunten
Goede inzet voor de uitzendkracht
Minpunten
Is al een tijdje geleden en kan me alleen herinneren dat er beloftes gemaakt waren bij het bedrijf waar ik werkzaam was en die beloftes werden verbroken en heb toen van unique weinig tot niets meer vernomen.
Pluspunten
Minpunten
gezellige collega's en leuk werk, staan direcht klaar voor eventueele vragen
Bekijk meer reviews over Unique