Review over Unique van een medewerker

Bekijk alle reviews over Unique

Een erg leuke werkplek met mindere invloeden vanuit de organisatie
Stagiaire en verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Nijverdal, OV31 januari 2014
Wij hadden een vast team waarmee ik met ontzettend veel plezier heb samengewerkt. Daarbij vond ik het contact met de klanten ook erg leuk. Hiernaast mocht ik de opmaak van de winkel aanpassen, wat ik ook met erg veel plezier deed.
Echter wisselde de werksfeer veelvuldig vanuit buitenaf. De leiderschap was niet optimaal. De betrokkenheid naar filialen was wisselend. Er miste soms enige duidelijkheid qua functies en verantwoordelijkheden. In sommige filialen werd er veel geroddeld en vielen er door deze werksfeer verschillende ontslagen. Daarnaast waren de arbeidsvoorwaarden niet altijd volgens de COA wat betreft het loon en vrije uren.
Ondanks dit heb ik er jaren gewerkt met heel veel plezier. Tip: houd je afzijdig, kom voor jezelf op en wees eerlijk. Dan kun je er met veel plezier werken.

Andere reviews over Unique van medewerkers

Gezellig informeel
Senior Coördinator | Adviseur (voormalige medewerker) –  Utrecht9 december 2019
Veel verschillende functies, altijd een vertrouwde sfeer
als iets te mooi is om waar te zijn
Chauffeur (huidige medewerker) –  Amsterdam9 november 2019
gouden bergen beloofd.... maar zilver geworden.... en op dit moment zelfs maar wat baksteen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Unique. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Unique gesorteerd op locatie