Unique
Veel verschillende functies, altijd een vertrouwde sfeer
Totaal niet aan te raden om via Unique (afdeling: kinderopvang) te gaan werken. De planner Irma heeft altijd haar gemakkelijk babbeltje klaar vanuit haar stoel en zegt ook echt alleen wat goed voor Unique uitkomt én de opdrachtgever. Als pedagogisch medewerker moet je constant water bij de wijn doen en word je niet op nummer één gezet, aangezien de opdrachtgever toch altijd gelijk heeft. Wat ook nadelig is aan het werken via Unique is wanneer één opdrachtgever je uren niet heeft goedgekeurd, worden andere uren van andere opdrachtgevers ook niet uitbetaald. Je mag dus fluiten naar je salaris en wanneer je je ongenoegen hierover uit word er koel gereageerd. Totaal geen inlevingsvermogen. Ik beveel Unique echt niet aan en vooral niet met zo'n koele en betweterige planner aan de telefoon!!

Afzender

Ghizlane Oulad Saddik.
Pluspunten
Betaling van VOG
Minpunten
Weinig tot geen inleving in de medewerker, je gaat er net zo makkelijk uit als dat je er zo makkelijk ingaat
Unique komt afspraken niet na, ze liegen je voor. Unique is laat met reageren.
gouden bergen beloofd.... maar zilver geworden.... en op dit moment zelfs maar wat baksteen
Ik heb hele nare ervaring met Unique, je gaat solliciteren en vervolgens wordt je afgewezen om je gedrag! Ze zijn heel erg specifiek wat ze zoeken en je moet erg veel moeite doen voor ze. Een tip ik zou bij young capital solliciteren die doen hun best om kandidaten een baan te geven en kraken je niet af
Pluspunten
training
Minpunten
Kraken je af op je gedrag of uiterlijk
doorgroeimogelijkheden. Veel leuke collega's. Gezond bedrijf.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
financiële voorwaarden
goed opleidingstraject
voldoende doorgroeimogelijkheden

leuke activiteiten naast het werk

prima cao

gezellige sfeer

leuke collega's

grote organisatie waardoor zaken goed geregeld zijn
Slechtste uitzend ervaring tot nu toe. Wat een vervelende mensen werken daar zeg. ( aan de telefoon helemaal niet ) heel vreemd.
Werkt vooral in voordeel van unique.

Uren worden niet correct verwerkt,

Overuren vergeten in te boeken, komt heel vaak voor.

Ik kan nog wel even door gaan geloof ik maar heb geen zin meer energie te steken in dit uitzendbureau.
Pluspunten
Alleen voor Unique zelf
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Bij Unique kun je echt het vak leren, je komt er doorgewinterd uit.
In Utrecht gewerkt, daar houden ze zich bezig met roddels die ze geloven, als medewerker geloven ze je niet, terwijl je al 3 jaar voor ze werkt. De persoon die de roddels voor serieus aannam werk er gelukkig niet meer.
Pluspunten
Minpunten
Roddel branche
Unique Enschede is bijzonder nalatig, laconiek en om eerlijk te zeggen interesseert ze allemaal geen zak!!!

Ze wimpelen het allemaal makkelijk af door te zeggen bepaalde methodes hanteren wij niet!

Zelf moet je achter alles aangaan! Mensen bespaar je de moeite!! Er zijn meer uitzendbureaus die het wel kunnen en net dat stapje meer voor je willen doen!

Nogmaals, heb je niks anders, jammer, heb je dat wel, wegwezen daar!!!!!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Laconiek, geen meedenkend vermogen, nalatig en bovenal trieste antwoorden op vragen!!!
Leuk om te lezen dat Unique zo goed voor haar eigen werknemers zorgt, want naar mijn mening geven ze niet veel om hun uitzendkrachten. Ja, ze geven erom dat ze er geld aan verdienen zodat Zij een goede baan hebben. Maar als je ze wilt bereiken om iets voor jou te betekenen, zijn ze onvindbaar en doen ze niets. Wel geld innen en weinig voor hun uitzendkrachten doen.
Pluspunten
ze verwerken werkbriefjes
Minpunten
slecht bereikbaar en geen interesse voor uitzendkrachten
In het begin verliep alles heel soepel. Ze lijken heel geïnteresseerd en behulpzaam. Nog nooit zo snel aangenomen voor een nieuwe baan. Allerlei mooie woorden over de functie en het bedrijf. Eenmaal wanneer je binnen bent en werkt voor één van hun klanten, wordt er niet meer naar je om gekeken. Meerdere keren aan de bel getrokken dat het één en ander niet klopt. Vervolgens geen of een hele late reactie waarin nog steeds een onduidelijk antwoord wordt gegeven. Ze regelen wel alles voor de klant maar niet voor hun uitzendkrachten.

Je wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Ook worden er valse beloftes gemaakt, waar vervolgens niemand iets van weet als het erop aan komt.

Helaas lopen meerdere uitzendkrachten hier tegenaan..

Hierna geen Unique meer voor mij..
Pluspunten
Snel aangenomen
Minpunten
Éénmaal aangenomen, geen omkijken meer naar uitzendkracht
Een uitzendbureau van niks. Je word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Uitbetalingen gaan bijna altijd mis of worden niet uitbetaald. Alleen maar miscomminucaties. En afspraken worden NOOIT nakomen!! Ik ben totaal niet te spreken over Unique, jammer omdat ik het bij mijn werk erg naar mijn zin had. Maar voor mij word het NOOIT MEER werken via Unique !! Verschrikkelijk
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alles!!
Betrokken recruiter gehad. Die met momenten vroeg hoe het ging en een evaluatie inplande. Mede daardoor zeer tevreden over unique den bosch.
Zo een goed start met Unique gehad. Via Unique werkzaam geweest bij defensie. De eerste maanden gingen eigenlijk wel goed totdat de salaris verhogingen en nabetalingen aan bod kwamen.

Opeens geen tijd om je jaarlijkse beoordeling uit te voeren. (Uit voldoende presteren bij werk gever heb je recht op loonsverhoging) 2 maanden op mogen wachten en niet eens een beoordeling gehad.

Vervolgens door een cao verhoging een 2% nabetaling over het brutto jaarinkomen moeten ontvangen in december..... nog steeds niet ontvangen in Maart.

Vakantie geld waar ik recht op heb omdat ik niet meer werkzaam ben bij Unique ook nog steeds niet ontvangen.

Helaas met een zeer slecht gevoel over Unique een recensie moete schrijven terwijl dit niet nodig zou zijn.
Pluspunten
Minpunten
Nabetaling niet uit betalen
Ze helpen je van A tot Z duidelijke richtlijnen. Leuke mensen.
Leuke baan alleen op oproepbasis.

militairen, matrozen, Marechaussee, aankleden
Pluspunten
met mensen werken
Minpunten
oproepbasis
Had veel kunnen leren over marketing en de collega's waren gezellig. De moeilijkste van daar werken was zonder sales terug komen op een dag, de leukste was dat we konden rond Nederland deur aan deur.
Mooi jong bedrijf met een gestructureerd beleid en een dynamische werkcultuur.
Pluspunten
Gezellig team, uitjes, bonussen.
Minpunten
Laag basissalaris
Ik ben inmiddels 4 maanden werkzaam bij een mega leuk bedrijf!
Unique is veel meer dan alleen een uitzendburea ze bieden je vele mogelijkheden zoals trainingen, opleidingen een leuk salaris etc.

Doordat Unique een landelijke organaisatie is heb je een breed scale aan mogelijkheden.
Pluspunten
Veel groei mogelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk