Under Armour, Inc Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 878 reviews
Ongemotiveerde omgeving zonder leiderschap en machtsmisbruik
Sales Associate (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 november 2019
Ik heb in totaal 1,5 jaar bij UA gewerkt bij de Brandstore, en ik heb veel mensen zien weg gaan. De management is lui, zit de heletijd op hun kantoor en komt bijna nooit op de winkel fleur. Hun proberen je te motiveren en pushen en vragen veel van je (mag niet eens naar de wc als je hebt geen pause hebt, je MOET in je zone blijven.) Maar verder geven hun geen goeie voorbeeld om te laten zien hoe het moet of om gewoon motivatie te geven an hun collegas. Verder worden taken en verantwoordelijkheiden die van de management zijn, op de verkoopmederwerkers neergelegd, zodat ze kunnen netjes vroeg op tijd (16.00 elke dag) naar huis. Daarom worden wij gevraagd om de winkel te sluiten met soms niet eens 3 mensen. Er wordt alleen gekijken om posities te vullen met extern mensen ipv collegas. Wij krijgde ineens een nieuwe manager die was niet eens 2 maanden aangenomen als assistant manager, en die wist niks en toonde geen interes in ons of de brand. Heel slecht ervaring, en de qualitei van de kleding is veel minder dan vroeger, prijzen zijn ook duurder dan in andere landen. Ik zou niet aanraden om hier te gaan soliciteren, zoiezo willen ze alleen maar goedkoop, tiener kracht ipv ervaren en professionale mensen. Zeer telergesteld en verspil van mijn tijd en initiatief.
Pluspunten
elke kwartal vrij uniform die jij mag houden!
Minpunten
geen respect, or motivatie om als een team te werken, geen doorgroei mogelijkheiden1
Een jong bedrijf dat nog heel veel moet leren.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 december 2018
Bij UA worden salarissen vaak te laat uitbetaald, of komen soms helemaal niet.. althans bij het winkelpersoneel. Hierdoor hebben wij de slechtste kerst gehad die je je kunt voorstellen...Je moet er zelf achteraan bij de salarisadministratie. weinig communicatie met management. HQ is een regelrechte puinzooi! incompetente mensen die gek genoeg wel hard werken, maar dit absoluut niet slim doen door sterk verouderde systemen en software
Het product zelf is geweldig en ik gebruik het nog steeds.
Geen aanrader.
Pluspunten
Mooie producten. Sfeer in de winkels, contact winkelmanagers
Minpunten
Salarissen te laat.
leukste van de baan
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Roermond28 april 2016
het leukste van de baan was dat het een nieuwe winkel was en dat je zoiets leuks kan meemaken dat je bij een opening van de winkel erbij bent!
Pluspunten
je kreeg vergoeding (eten)
Minpunten
kleine winkel

Zie meer reviews over Under Armour, Inc

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Under Armour, Inc. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Under Armour, Inc gesorteerd op locatie