Tzorg
Tzorg heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
contact met cliënten was goed. gezellig en leerzaam vrouwen hebben eerder de regie in de handen, mannen wat minder, daar moet je eerder zelfstandig zijn Ze nemen graag een koffie met de thuishulp sociale contact was ook voor hun belangrijk om het verhaal te kunnen vertellen. Wel fijn als je vaste cliënten hebt Ik heb het graag gedaan, mensen helpen in de huishoudelijk zorg aanpassen wat hun wensen zijn
Ontzettend slechte organisatie. Heel veel mensen zitten zonder hulp door slecht management.
Minpunten
Slecht management.
Officiële reactie van Tzorg
23 oktober 2020
Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent. Zou je deze feedback en jouw gegevens (naam, woonplaats en telefoonnummer) kunnen sturen naar communicatie@Tzorg.nl? Dan nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Sam
Sinds Tzorg de huishoudelijk werk heeft overgenomen van Careijn is de werksfeer hel erg verbeterd.
Pluspunten
zelfstandig werk, uren zelf in te delen
Minpunten
Kan niet doorgroeien en de uren zijn te weinig
Er word echt gegoogeld met de planning. Het veranderd steeds. Daardoor onstaat er onduidelijkheid bij de clienten. Maar je kunt zelf ook niks plannen, want je kunt nog een halve dag van te voren worden ingepland. Overleg is allemaal via de mail of telefonisch ( als je iemand te pakken krijgt) . Niet echt korte lijntjes dus.
Ik zou Tzorg aanbevelen aan omdat je veel vrijheid krijgt
Pluspunten
Fietstoeslag
Minpunten
Soms mensen ver weg hebben
Ik was een medewerktuiszorg bij tzorgbdrijf was tevreden .. ja maar dat is haard werk
Pluspunten
vacantiegeld en eindejaaruitkring
Minpunten
minder uren werken
Ik heb met veel plezier gewerkt zo zo weer gaan werken als het kon
Pluspunten
Denken ook aan presoneel
Minpunten
Had graag mee uur willen werken
Wij werden overgenomen door t zorg. Dit bedrijf heeft nul komma nul ervaring of de expertise in huis om ambulante begeleiding te geven aan mensen met complexe verslaving/psychiatrisch beeld. Arbeidsvoorwaarden werden van heel goed na de overname door t zorg dan ook heel slecht.
Minpunten
Geen expertise in huis om de doelgroep van verslaving/ psychiatrisch beeld te begeleiden.
Begripvol bedrijf om voor te werken. Duidelijk inzicht in het rooster
Ik werk met veel plezier bij t zorg Altyd met oudere.zeker in deze tyd een uitdaging.
Ik heb er zelfstandig gewerkt en had weinig kontakt met de zorgcoördinator. Wel relaxt gewerkt en vooral om bij hulpbehoevende mensen te werken .
Een prettige werksfeer met leuke collega’s zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, bonus, online cursussen te volgen
Minpunten
Nog geen
Leuk, energiek bedrijf met leuke collega's. De samenwerking is fijn, het wordt gewaardeerd als je meedenkt. Het werk is leuk en uitdagend.
Ik ben sinds begin 2019 in dienst bij Tzorg en het voelt als thuis. Niet eerder heb ik in een bedrijf gewerkt waarin we zo goed samenwerken en de directie/het management open staat voor ideeën en eigen inbreng. Er werken jonge gedreven mensen en het samenwerken verloopt in de meeste gevallen moeiteloos. Ik ben erg blij dat ik voor Tzorg heb gekozen!
Het is een fijn bedrijf met leuke collega's! Je staat klaar voor mensen die het nodig hebben en dit geeft een goed gevoel.
Tzorg is van origine een familiebedrijf en deze prettige cultuur is voelbaar door het gehele bedrijf heen. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, zowel zakelijk als privé. Er wordt hard gewerkt en de successen worden uitgebreid gevierd; Tzorg is een ontzettende fijne en professionele werkgever!
Tzorg is een prachtig bedrijf met geweldige mensen. Onze thuishulpen werken allemaal hard om de burgers een schoon huis te bezorgen en in veel gevallen ook nog een gezellige tijd samen. Ook op de kantoren hangt een hele prettige werksfeer.
Pluspunten
Goede werksfeer, een grote familie
Minpunten
Voor mijn burn-out was alles goed wat ik deed, na mijn burn-out had ik geen kans meer bij dit bedrijf, zelfs zo erg dat na mn burn-out de manager geen normaal gesprek met me heeft gehad tijdens mn opbouw qua uren, maar maand voor vast contract was ik in zijn ogen geen planner, gebaseerd op een onderbuik gevoel..ik heb veel geleerd over hun, maar zou mn ergste vijand er nog niet laten werken
Pluspunten
Koffie
Minpunten
Slecht management voor personeel
Het is een waardeloos bedrijf, die zoals ze zeggen niet het hart bij de clienten heeft liggen, maar kijken puur naar eigen belang. 2 jaar op contractbasis gewerkt, en dan verzinnen ze een smoes om je geen vast contract te geven. Wie is hiervan de dupe, de client. Zij moeten na 2 jaar weer iemand anders in vertrouwen nemen. Wat voor de oudere een zorgeloos bestaan moet zijn is bij de Tzorg ver, heel ver te zoeken. Ik kreeg geen vast contract en een week later krijg je een mail dat ze personeel nodig hebben, terwijl ze net een goede op straat hebben gezet.
Pluspunten
leuk kerstpakket
Minpunten
na 2jr geen vast contract
Leuke baan, fijn als bijbaan voor moeders die werken. Salaris is matig, maar je krijgt vakantiegeld en 13e maand. Geen reiskostenvergoeding wel fietsvergoeding maar als je met de auto gaat of moet compenseert dit allerminst.
ik vind t zorg een goede werkgever alles wordt keurig uitgelegd via mail en telefoon