Vragen en antwoorden over Tzorg

Dit is wat mensen hebben gevraagd en geantwoord over het werken en solliciteren bij Tzorg.

Stel een vraag.

Je vraag zal door iedereen kunnen worden gelezen. Plaats geen persoonlijke informatie. Richtlijnen
De vragen zijn rechtstreeks van toepassing op Tzorg.
  • Hoe is de omgeving en de sfeer?
  • Hoe zijn de werktijden georganiseerd?
  • Zijn er nuttige tips om het goed te doen tijdens het sollicitatiegesprek?

12 vragen

ALs ik baas zou zijn van T-Zorg, dan staat de prioriteit van de cliënt bovenaan, ik kan mijn werk alleen goed doen als zij tevreden zijn. Want mijn baan bestaat immers door hun. Met een tevreden Cliënt ga je elke dag met plezier naar je werk. Hoe hou ik mijn cliënt tevreden! Door vooral naar ze te luisteren en de dingen waar te nemen. Hierdoor kan ik de juiste collega naar het adres sturen om de wensen van mijn cliënt te waarborgen. Als dit in goede orde loopt ben ik al een heel stuk op de goede weg.

Daarbij is het belangrijk dat ik zowel de wensen van mijn cliënt serieus neemt maar ook van mijn personeel. Want immers zijn zij er om bij de cliënt de taken uit te voeren en ik krijg ze alleen goed aan het werk als ze voor wat ze doen ook uitbetaald krijgen.

Beantwoord

Bekijk 4 antwoorden
Vraag rapporteren

Met een goed gevoel . De meeste cliënten zijn aardig . Ik houd rekening mee dat het voor sommige cliënten best een moeilijke zelf acceptatie is dat men hulpbehoevend is geworden . " Het lijkt mij ook een moeilijk proces .." zeg ik dan..Waarna de verhalen loskomen ...." Wat had u graag gedaan ?..Ik zal nooit zo goed kunnen poetsen zoals u zelf deed of zoals u gewend bent bij u vaste medewerker maar ik doe m'n best.."..Je ziet ze dan echt denken , met een glimlach ! ..Voormij is het een uitdaging om met alle soorten karakters mee leren om te gaan .De een heeft aparte doekjes voor elk kastjes,, de ander kent geen verschil ..
" Kunt u het bed zo opmaken zoals mijn vrouw dat deed ? "
" Tuurlijk meneer , met een extra laken onder het dekbed , rang en strak opgemaakt." ..( ooit geleerd van een oudere dame )

Beantwoord

Bekijk 4 antwoorden
Vraag rapporteren

17,18,20 jaar daar tussen zullen zeker jongeren zn die het kunnen , over het algemeen hoor ik veel klachten . Ik begrijp het wel , er wordt heel anders van je verwacht dan hoe je thuis poetst
...ik raad je aan om eerst ervaring op te doen op kantoren..dat is echt een stuk relaxer en dan bij diverse hotels..daar leer je bedden opmaken , secuurder ,gerichter en tempo ...Het is maar een tip...

Beantwoord

Bekijk 2 antwoorden
Vraag rapporteren

Gewoon jezelf zijn

Beantwoord

Vraag rapporteren

Verschild per persoon en per week hoeveel clienten ze hebben

Beantwoord

Vraag rapporteren

Het is gemakkelijk werk. Cliënten ondersteunen met het huishouden is een uitdaging omdat je probeert de cliënt zelf ej ook nog in te betrekken. Achter elke voordeur schuilt een nieuw verhaal, een nieuwe cliënt en andere werkzaamheden.

Beantwoord

Vraag rapporteren

Het bedrijf nam clienten over van TSN waar ik werkzaam was, en zodoende ben ik ook bij Tzorg terecht gekomen

Beantwoord

Vraag rapporteren

Pensioen regeling verder geen vakantie salaris

Beantwoord

Vraag rapporteren
Wees de eerste om te antwoorden!
Vraag rapporteren
Profiel geclaimd