Tui Group Reviews

32 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 505 reviews
Telefonisch , chat en email contact
Customer service agent (voormalige medewerker) –  Gemeente Rijswijk27 maart 2018
De dag kan eentonig zijn na een tijdje als je alleen maar aan de telefoon zit.

Daarbij kan je ook alleen maar klanten krijgen of alleen maar reisbureaus. Er wordt met verschillende systemen gewerkt waardoor je moet opletten of je het wel goed invult.
reizen en werken
cabin attendant (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Je werkt altijd op verschillende tijden / dagen.
Voor je vlucht moet je je voorbereiden op de werkdag.
Je meld je aan en de briefing begint over hoe de werkdag gaat verlopen. Eenmaal aan boord doe je je veiligheid controles en daarna verwelkom je de passagiers. help je hier en daar de mensen die het nodig hebben. In de lucht begin je met de service/ sales. zodra je weer gaat landen zijn de veiligheid controles weer in orde tot je weer gaat uitstappen van de passagiers. Dan is het nog opruimen en ga je weer van boord.

Ik heb veel geleerd over de veiligheid van vliegtuigen en hoe we het zo veilig mogelijk kunnen houden. Hoe ik met verschillende mensen om kan gaan die ieder zo hun eigen behoeftes hebben. Hoe ik moet reageren in noodsituaties/ stress momenten.
De beste manier om iets te verkopen of interesse te wekken van mensen.

Het lastige van deze baan de verschillende tijden in de nacht/ ochtend met daarbij vaak tijdsverschillen waarmee je te maken hebt.
Je moet altijd anticiperen met verschillende collega's en situaties.
hele lange dagen.

Daarbij zijn alle lastige dingen bij deze baan ook de leukste puntjes.
Elke vlucht is anders. ontmoet altijd andere collega's, vaak op reis met mooie bestemmingen. je maakt soms hele lange dagen maar daardoor werk je niet veel dagen in de week.
dynamische job met veel vrije tijd.
Prima bedrijf
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Rijswijk10 oktober 2017
Gezellige collega s. Prima werksfeer. Goede arbeidsomstandigheden
stage
Stagiaire Product Manager - Product Overland (voormalige medewerker) –  Enschede29 september 2017
6 maanden stage gelopen. Lagen dagen gemaakt maar erg veel geleerd en ik vond het leuk
Pluspunten
verantwoordelijkheden en werkzaamheden
Minpunten
lage dagen
Stage TUI
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Enschede29 september 2017
Ik heb 5 maanden stage gelopen bij TUI (2015-2016) en het viel erg tegen. Je wordt binnen dit bedrijf vooral gebruikt als goedkope arbeidskracht. Het interesseert ze vrij weinig of je je ontwikkelt of niet zo lang je de taken en werkzaamheden maar vervult.
Aan alle toekomstige stagiaires die bij TUI stage willen lopen: denk goed na voor je hier begint en maak duidelijke afspraken met je schoolbegeleider en je praktijkbegeleider mocht je hier graag willen stage lopen.
Pluspunten
Minpunten
Je bent een goedkope arbeidskracht
Customer Service Specialist (huidige medewerker) –  Rijswijk22 juli 2017
Het is een erg uitdagende functie. Het belangrijkste is om de klanten tevreden te houden.
hele gezellige en fijne werksfeer in een goed en jong bedrijf
Stewardess (huidige medewerker) –  Schiphol26 juni 2017
leuk en fijn bedrijf om voor te werken.
Veel jonge collega's in een leuke werkomgeving.
Werk en rusttijden zijn goed geregeld.
Bedrijf is te groot
Reisadviseur (voormalige medewerker) –  Almere20 april 2017
Bedrijf is te groot om echt door te kunnen groeien. Maximaal groei je door tot manager op een reisbureau, maar hoofdkantoren van reisorganisaties zijn allemaal aan de andere kant van nederland. Zo ook TUI.
Prachtig vooruitstrevend bedrijf met prettige werksfeer
Medewerker reisbureau (huidige medewerker) –  Nederland14 december 2016
Iedere werkdag is het weer een verrassing wat er komen gaat. Zo ben je de ene keer bezig met standaard pakketreizen te boeken en de andere keer een uitdagende maarwerkreis aan het samenstellen. Er heerst een informele werksfeer waarbij eigen inbreng goed mogelijk is. Je runt met je collega's je eigen vestiging en dit zorgt voor veel betrokkenheid. TUI is reisbureau en reisorganisatie in één, je werkt dus niet alleen voor een reisbureau maar bent ook gelijk servicepunt voor internet- en callcenterboekingen. Dit maakt het werk nog veelzijdiger!
Pluspunten
Uitgebreid product/assortiment, reisbureau en reisorganisatie in één, sfeer
Minpunten
Reisbureau cao
Ontspannen sfeer en goede arbeidsvoorwaardes
Digital designer (huidige medewerker) –  Rijswijk29 augustus 2016
Je kan redelijk veel leren, maar omdat het een groot bedrijf is hou je je al snel vast aan 1 bepaald ding waar je je in specialiseert. Niet weggelegd voor een duizendpoot.
Pluspunten
ov-business card, grote cafetaria, laptop, kortingen op vakanties
Minpunten
weinig diversiteit, hiërarchie
nvt
Sales Agent in Curaçao (voormalige medewerker) –  Curaçao11 augustus 2016
TUI is een organisatie waar je veel kan leren en je werkt in een leuke en gezellige sfeer.
Zeer goede werkgever
Medewerker salarisadministratie (huidige medewerker) –  Rijswijk10 mei 2016
Afwisselende werkzaamheden, alles goed in balans
informele werksfeer.
Platte organisatie
Pluspunten
40 procent personeelskorting
Fijne werkomgeving
Medewerker Channel Internet (voormalige medewerker) –  Rijswijk5 april 2016
Een leuk bedrijf met leuke collega's en gezellige sfeer. Open deuren beleid.
TUI Nederland is een prettige weekgever.
ICT Director (voormalige medewerker) –  Enschede1 april 2016
TUI Nederland is een prettige werkgever maar helaas heeft de fusie van TUI Nederland met TUI België geleid tot mijn ontslag.
In mijn ogen is dit een onjuiste beslissng gewwes, de tijd zal het leren.
toendertijd veel drukte in winkel, hierdoor nauwelijks tijd voor pauzes
Travel Agent (voormalige medewerker) –  Maarssenbroek/Utrecht(Stad)13 december 2015
Toendertijd:hoge werkdruk, hierdoor weinig tot geen tijd voor pauzes. Manier van omgaan vanuit directie naar personeel toe niet als prettig ervaren.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
ongezellige werksfeer
Leuke sfeer op de afdeling
Mmedewerkster Customer Services Specialist (voormalige medewerker) –  Enschede, OV1 oktober 2015
De dag begint met de verdeling van de e-mails die je samen met je collega's beantwoordt en afrond. Het team bestaat uit 13 collega's. Waar ik samen met 5 andere collega's verantwoordelijk voor ben is het product "overland". Dus alle bestemmingen die bereikbaar zijn met een bus,trein of auto. Dit binnen Europa.
De werkzaamheden bestaan uit het oplossen van problemen die voor of tijdens vertrek spelen. Je hebt contact met reisbureau medewerkers maar ook met de particuliere klant.
Het moeilijkste,maar ook meest uitdagende, is als er een probleem ter plaatse ontstaat en je dit voor de klant moet oplossen.
Het leukste is dat je een tevreden klant hebt en alles is opgelost.
arkefly cabin attandant
CCM cabin crew (voormalige medewerker) –  schiphol-rijk17 maart 2015
Ik was stewardess op zich een leuke baan.
Je leert veel mensen kennen en je werk altijd met verschillende collega's.
Pluspunten
gratis maaltijd, korting voor je vakantie reizen, je ziet veel landen, leuke collegas
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden als je niet slijmt bij de hoge pieten, als buitenlander moet je jezelf elke keer bewijzen, lange werkdagen, veel roostrwijzigingen, geen vast contract als je geen hoge functie heb, onzekere baan
Gezellige werkomgeving en sfeer maar veel ad hoc projecten
Intern Product Development, Strategy & Delivery (voormalige medewerker) –  Rijswijk, ZH4 februari 2015
Een typische dag op het werk was dat je een to do lijstje van de dag ervoor erbij pakte en deze begon af te werken, waar vervolgens al veel ad hoc taken bij kwamen die vaak een korte deadline hadden waardoor je overige taken bleven liggen.

Wat ik geleerd heb is om prioriteiten te stellen, mensen te vragen voor hulp wanneer er veel informatie van andere afdelingen nodig was en meteen nodig was, meedenken en ideeën delen.

De directie heb ik persoonlijk niet veel gezien, niet op de werkvloer in ieder geval. Wel werd er elke week een mail verstuurd vanuit de directie/management met wat er in de TUI Group gaande was om iedereen op de hoogte te stellen.

Collega's waren allemaal zeer begaan met elkaar en iedereen hielp iedereen. Zeer leuke en ontspannen werksfeer en heel collegiaal.

Het moeilijkste van de baan was toch wel om voor jezelf prioriteiten te stellen. Een prioriteit voor een ander was niet per se een prioriteit voor iemand anders of degene die om hulp gevraagd werd had iets veel dringender.

Het leukste van de baan was de vrijheid die je kreeg om mee te denken en om je ideeën te delen met de rest. De creativiteit en de samenwerking was ook heel leuk.
Erg gezellige werkomgeving met leuke collega's bij een goed bedrijf
reisbureau medewerker (voormalige medewerker) –  Haarlem30 januari 2015
Een gezellige werkomgeving met leuke klanten. Collega's die erg bereidwillig waren mij de verschillende systemen uit te leggen. Ook de leidinggevende(n) waren erg aardig en behulpzaam. Jammer dat deze winkel ging sluiten en het een beetje een sluitstuk werd wat betreft de energie die erin werd gestoken. Ik had een tijdelijk contract maar mocht toch op een cursus. Over het algemeen vind ik TUI een erg goede werkgever ook omdat het bedrijf constant aan het vernieuwen is en zeker met zijn tijd meegaat.
Pluspunten
behulpzame collega's en cursus volgen
Goede eerste werkervaring
Medewerker HRM (voormalige medewerker) –  Rijswijk5 november 2014
Dit was een mooie startfunctie na mijn afstuderen. Hier heb ik de basis van het HR vak geleerd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Tui Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Tui Group gesorteerd op locatie