TU Delft
Leuk
Leerzame stage, tijd ging snel en ik vond het enorm gezellig
Ambiente lavorativo flessibile
La TUDelft è una tra le migliori università tecniche al mondo ed offre un ambiente di ricerca stimolante
Pluspunten
Clima lavorativo interessante
Ordinary high pressure and responsibility as a PhD candidate position
Ordinary high pressure and responsibility as a PhD candidate position. The most enjoyable part of the work was to be able to work with Old Masters Paintings such as from Rembrandt.
Acquired skills, work under pressure, good organisational skills, managing tight events/agendas and organise meetings, public speaking, knowledge and development of Scanning X-Ray imaging techniques.
Leerzaam en heerlijke werksfeer
Ik werk 4 dagen per week en soms op de weekenden.
Vind het erg leuk om daar te werken. De chef kok heeft veel geduld met de leerling koks en geef ons ook veel tips.

Ik heb echt leuke collegas.
Pluspunten
Gratis eten
Minpunten
Goede betrouwbare werkgever met goede arbeidsvoorwaarden, vooral secundair, die veel kansen biedt maar waar het opbrand risico relatief hoog ligt
TU Delft is een betrouwbare werkgever. De werkomgeving verschilt van afdeling tot afdeling, maar doorgaans is er een collegiale sfeer waarbij evenwel ook onderlinge concurrentie bestaat voor het doorgroeien naar spaarzame hogere posities. Werkdruk ligt in het algemeen hoog, maar er is wel veel ruimte voor eigen invulling. Positieve feedback moet je doorgaans ergens van buiten de TU halen, of van studenten. Primaire arbeidsvoorwaarden zijn redelijk, secundaire goed. Een typische werkdag bestaat uit studentcontact (geven van een college/projectgroep/begeleiden student), het voorbereiden onderwijs, een overleg over onderzoeksproject of voorstel, een administratieve klus en het schrijven aan een artikel, rapport of onderzoeksvoorstel. Er is derhalve veel werk dat op individuele basis wordt gedaan. Wetenschappelijk personeel opereert als het ware als een persoonlijk BV'tje. Er is doorgaans weinig hierarchie en veel ruimte voor het kiezen van eigen richting, maar de uitdaging ligt in het combineren van alle taken en het is erg makkelijk om langdurig te veel hooi op je vork te nemen. Dit levert niet noodzakelijkerwijs een hogere waardering op. Universiteiten bestaan bij de gratie van hobbyisme en veel (gratis) overwerk. Het afbrandrisico valt niet te onderschatten. Niettemin, wanneer je er in slaagt een goede onderzoeksomgeving te creëren binnen de randvoorwaarden van het geven van onderwijs dan is er veel mogelijk en kan het werk aan de TU als zeer prettig worden ervaren. De randvoorwaarden in de zin van beoordelingscriteria, taakstelling binnen de afdeling, collegiale collega's - meer...
Pluspunten
ruimte voor ontplooiing
Minpunten
hoge werkdruk en weinig directe waardering voor geleverde prestaties
Het is een goed begin voor mijn carrière start. Zou mij graag nog meer willen ontwikkelen op het financieel gebied.
Gastcollege verzorgt 10 jaar geleden op uitnodiging
Was eenmalig maar zeer leerzaam ook voor studenten.

Vind het leuk om kennis en ervaringen uit praktijk met studenten te kunnen delen.
Stage agréable
Personnel de l'université agréable. Bonnes conditions de travail. Matériel disponible et en bon état.
Expérience professionnelle non rémunérée car il s'agissait d'un stage dans une université étrangère.
Very multi-cultural environment with high quality research opportunities
Great learning environment with interesting people from all disciplines.
Kennisvergaring en vrijheid van handelen
Vanaf de aanvang bij deze werkgever hebben ik en het MT een aantal zaken spijkervast afgetimmerd.
Met als gevolg dat ik over al deze jaren vrijwel ongestoord de leiding heb gekregen.

Ik had ongekende vrijheid in handelen en werkplanning, als de taak maar naar tevredenheid werd uitgevoerd.

Kortom een geweldig leuke en kennis verhogende baan.
Pluspunten
Ongekende vrijheid van handelen van je eigen werkpakket
Minpunten
Soms een heel gepuzzel om aan voorwaarden te voldoen
Productive, learning
Social Networking, Consulting and meeting different people and groups are good things in Ecolution
Leerzame werkplek met vriendelijke collega's
TU Delft is een leerzaame leerwerk plek waar je veel kennis op kan doen. Mijn collega's zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Verder heb ik nieuwe dingen geleerd zoals: het organiseren van congressen en evenementen wat heel goed is bevallen.
goed en sfeervol
7 jaar met goede werksfeer gewerkt, jammer dat het werd overgenomen
Interessant bedrijf binnen Universiteitswereld
Kleinschalige stichting gesitueerd binnen de TU Delft, met groot netwerk.
Bekijk meer reviews over TU Delft
Stel een vraag over solliciteren of werken bij TU Delft. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over TU Delft gesorteerd op locatie