TU Delft Reviews

26 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 28 reviews
Huismeester was een leuke en drukke baan wat ik met veel plezier heb gedaan.
Huismeester (voormalige medewerker) –  Delft3 september 2018
Ik wil graag nog wat doen, ik altijd gezellig gewerkt met collega's

en studenten en had een fijne Decaan boven me waar ik goed mee kon praten over het werk wat ik deed als Huismeester.
Ik begon om 8.30 en deed gelijk een controle ronde door het gebouw daarna mijn email te lezen wat er me te wachten stond was altijd leuke dingen .Ik werd altijd wel gebeld voor iets ,wand ik was er voor iedereen. Altijd vriendelijk zijn en blijven al was dat wel eens
moeilijk met de studenten. De baan was niet moeilijk maar leuk.
Met mensen omgaan of ze nou student of Hoogleraar zijn
Pluspunten
gezelligheid onder de collega''s
Minpunten
slecht luisteren naar het personeel.
Papieren tijger
Project technisch (huidige medewerker) –  Universiteitsdienst16 augustus 2018
Fijne werkomgeving maar enorm bureauratisch. Doen vermoeden dat het fijn werken is maar iedereen bemoeit zich met alles. Kan niets voor elkaar krijgen zonder uitgebreid en veelvuldig overleg en vergaderen. Krijg geen tijd om kennis te maken met de onderzoeken en de mooie projecten. Tijd wordt verspeeld met praten en administreren.
Pluspunten
Omgeving
Minpunten
Burocratisch
Muy buena
Internship (voormalige medewerker) –  Gemeente Delft26 april 2018
Valoran al estudiante, se le considera un trabajador mas, disponibilidad de los jefes y superiores, competitividad
Zeer prettige, aangename werksfeer.
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Delft8 maart 2018
Ik ben hier met veel plezier werkzaam geweest.
Jammer dat mijn project voortijdig werd beëindigd i.v.m. interne bezuinigingen indertijd.
Pluspunten
Vriendelijke, prettige werksfeer.
Minpunten
een utidagende werk met weinig toekomst
Project researcher, Geosciences (voormalige medewerker) –  Delft20 maart 2017
Een typische dag op het werk van PhD researcher is hectic. Ik heb geleerd heb dat als je blijf doorwerken, je werd uitgebuiten. De directie is apathic. Je leer veel technische dingen maar toch blijft in de baanmarkt niks waard. De collega's zijn meestal butienlanders met wenig interesse in nederlandse cultuur en taal. Het moeilijkste van de baan is hoe je met je baas omgaat. Hij is zeer onder druk en dan hij maakt jou ook druk. Het leukste van de baan vind ik de nieuwe technologie die leert.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
uitbuiten
Inspirerende werkomgeving
Facilitair medewerker (huidige medewerker) –  Delft14 maart 2017
Actief faciliteren in een jong team onderverdeeld in dienstverlening (FM) en beheer & onderhoud (B&O). Geen dag is hetzelfde en er zullen altijd uitdagingen op je pad komen.

Ik heb veel geleerd over facilitaire strategieen en de uitwerking hiervan. Hierbij moet gedacht worden aan welke richting het facilitaire bedrijf van de TU Delft (FMVG) naar toe wilt. FMVG past bijvoorbeeld een operational excellence strategie toe (bron. Traecy & Wiersema). Dit blijkt uit het aanbieden van een producten diensten catalogus (PDC). Operational Excellence zegt eigenlijk heel goed te zijn in hetgeen wat zij aanbieden, producten & diensten die opgenomen zijn in de PDC.

De directie stelt deze strategie vast en besteedt dit vervolgens uit naar de operationele werkvloer om het ook daadwerkelijk geimplementeerd te krijgen. Dit is in een organisatie als de TU Delft vaak een lange en lastige weg. Veranderingen aanbrengen wordt daarom als moeilijk ervaren. Hierbij zie je dat de directie vaak al te ver is in het uitwerken van plannen, terwijl de werkvloer nog bezig is met omschakelen.

Collegae zijn er in alle leeftijdscategorien. Zeker de laatste jaren is FMVG gegroeid in jonge leeftijdsgenoten. Dit brengt een frisse wind met zich mee en ook de eerder benoemde veranderingen verlopen bij jong persooneel soepeler.

Het moeilijkst van deze baan vind ik toch de dynamic. Het continu omschakelen bij werkzaamheden terwijl het een nog niet af is, gaat tegen mijn natuurlijke principes in. Ik ben erg geordend en houd van structuur in mijn werk. Om deze reden ben ik de laatste tijd voornamelijk bezig
  meer... met projectwerkzaamheden en wat minder werkzaam binnen de adhoc zaken. Dit bevalt mij prima!

Wat een groot voordeel is van het werken bij FMVG is de zelfstandigheid en vrijheid die je krijgt in het werk. Dit betekent ook dat de bevoegdheden en verantwoordelijkheden hoger liggen. Juist dat maakt het werk interessant en zo raak je ook nog eens zeer betrokken!

Buiten dat ik het bijzonder naar mijn zin heb, ben ik toe aan iets nieuws, een andere organisatie en wellicht een totaal andere branche. Ik heb altijd geweten dat ik alles kan leren, maar de eigenlijke vraag is 'waar ligt nu echt mijn hart?'
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
logge organisatie
medewerker bedrijfs restaurant (voormalige medewerker) –  Delft22 december 2016
het was leuk werk tijd leuke mensen was egt supper in de keuken
Gezellige en inspirerende collega's
PhD Researcher (huidige medewerker) –  Delft2 december 2016
Tijdens een PhD doe je onderzoek in jouw vakgebied. In mindere mate ben je ook betrokken in de opleiding en het begeleiden van studenten. Dit maakt het een leuke afwisselende baan. Er heerst een hele vriendelijke omgeving zonder hierarchie. Er is ook ruimte om extra vakken te volgen.
Pluspunten
Eigen werktijden
Minpunten
Verplichtingen van de graduate school
Leuke werksfeer, zelfstandig werken en omgaan met nieuwe studenten
Student Mentor (voormalige medewerker) –  Delft6 augustus 2016
Het Student Mentor programma op mijn opleiding is er op gericht om nieuwe eerstejaars studenten te begeleiden en te ondersteunen. IK was een van de mentoren die de nieuwe studenten zou moeten begeleiden. Tijdens deze baan leerde ik het oplossen van de problemen van de studenten. De baan was vooral zelfstandig en voor zelf invulbaar. Er waren om de 3 weken vergaderingen gepland met andere mentoren en de leidinggevende van het mentor programma
ambiente di lavoro stimolante
tirocinio in laboratorio di ricerca ambientale (voormalige medewerker) –  Delft2 mei 2016
ambiente di lavoro stimolante
ho imparato a lavorare in gruppo,a condividere le mie esperienze lavorative e trarre insegnamenti da quelle degli altri.
ho imparato a lavorare in un laboratorio e utilizzare diversi strumenti di laboratorio
productief
Promotie medewerker (huidige medewerker) –  Delft, ZH6 november 2015
Heel veel geleerd.
Goede opstart voor het grote werk.
Goede werksfeer
Dynamische onderzoeks omgeving voor onderzoekers in biofysica.
PhD Researcher Biophysics (huidige medewerker) –  Delft, ZH7 oktober 2015
+ veel interactie met andere onderzoekers.
+ wekelijks seminars en praatjes.
+ maandelijks activiteiten voor afdeling.
+ zeer goede sfeer.
+ sky is the limit.
Ambiente lavorativo flessibile
Tesista (voormalige medewerker) –  Delft, ZH3 september 2015
La TUDelft è una tra le migliori università tecniche al mondo ed offre un ambiente di ricerca stimolante
Pluspunten
Clima lavorativo interessante
Ordinary high pressure and responsibility as a PhD candidate position
Conservation Scientist (voormalige medewerker) –  Delft15 juni 2015
Ordinary high pressure and responsibility as a PhD candidate position. The most enjoyable part of the work was to be able to work with Old Masters Paintings such as from Rembrandt.
Acquired skills, work under pressure, good organisational skills, managing tight events/agendas and organise meetings, public speaking, knowledge and development of Scanning X-Ray imaging techniques.
Leerzaam en heerlijke werksfeer
BBL Leerling kok (voormalige medewerker) –  Delft, ZH27 mei 2015
Ik werk 4 dagen per week en soms op de weekenden.
Vind het erg leuk om daar te werken. De chef kok heeft veel geduld met de leerling koks en geef ons ook veel tips.

Ik heb echt leuke collegas.
Pluspunten
Gratis eten
Minpunten
Goede betrouwbare werkgever met goede arbeidsvoorwaarden, vooral secundair, die veel kansen biedt maar waar het opbrand risico relatief hoog ligt
Universitair Docent (huidige medewerker) –  Delft, ZH16 maart 2015
TU Delft is een betrouwbare werkgever. De werkomgeving verschilt van afdeling tot afdeling, maar doorgaans is er een collegiale sfeer waarbij evenwel ook onderlinge concurrentie bestaat voor het doorgroeien naar spaarzame hogere posities. Werkdruk ligt in het algemeen hoog, maar er is wel veel ruimte voor eigen invulling. Positieve feedback moet je doorgaans ergens van buiten de TU halen, of van studenten. Primaire arbeidsvoorwaarden zijn redelijk, secundaire goed. Een typische werkdag bestaat uit studentcontact (geven van een college/projectgroep/begeleiden student), het voorbereiden onderwijs, een overleg over onderzoeksproject of voorstel, een administratieve klus en het schrijven aan een artikel, rapport of onderzoeksvoorstel. Er is derhalve veel werk dat op individuele basis wordt gedaan. Wetenschappelijk personeel opereert als het ware als een persoonlijk BV'tje. Er is doorgaans weinig hierarchie en veel ruimte voor het kiezen van eigen richting, maar de uitdaging ligt in het combineren van alle taken en het is erg makkelijk om langdurig te veel hooi op je vork te nemen. Dit levert niet noodzakelijkerwijs een hogere waardering op. Universiteiten bestaan bij de gratie van hobbyisme en veel (gratis) overwerk. Het afbrandrisico valt niet te onderschatten. Niettemin, wanneer je er in slaagt een goede onderzoeksomgeving te creëren binnen de randvoorwaarden van het geven van onderwijs dan is er veel mogelijk en kan het werk aan de TU als zeer prettig worden ervaren. De randvoorwaarden in de zin van beoordelingscriteria, taakstelling binnen de afdeling, collegiale collega's  meer... en enigszins meedenkende leidinggevende moeten dan wel meewerken.  minder
Pluspunten
ruimte voor ontplooiing
Minpunten
hoge werkdruk en weinig directe waardering voor geleverde prestaties
Crediteurenadministratie (huidige medewerker) –  Delft26 februari 2015
Het is een goed begin voor mijn carrière start. Zou mij graag nog meer willen ontwikkelen op het financieel gebied.
Gastcollege verzorgt 10 jaar geleden op uitnodiging
Fontys Breda en onderwijs-assistent Fontys Venlo (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH11 februari 2015
Was eenmalig maar zeer leerzaam ook voor studenten.

Vind het leuk om kennis en ervaringen uit praktijk met studenten te kunnen delen.
Stage agréable
Assistant chercheur (stage) (voormalige medewerker) –  Delft Pays-Bas15 december 2014
Personnel de l'université agréable. Bonnes conditions de travail. Matériel disponible et en bon état.
Expérience professionnelle non rémunérée car il s'agissait d'un stage dans une université étrangère.
Very multi-cultural environment with high quality research opportunities
Student-assistant Design & Construction management (voormalige medewerker) –  Delft, ZH25 september 2014
Great learning environment with interesting people from all disciplines.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TU Delft. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over TU Delft gesorteerd op locatie