TU Delft
Leuk
Leerzame stage, tijd ging snel en ik vond het enorm gezellig
Een gezellige werkomgeving
Het werken bij de TU Delft is voor mij het mooiste wat er in mijn werkbare periode is geweest (51 jaar)
TU Delft: pretenties in een provinciestadje
Met een beetje zelfrespect ga je hier niet werken.
Inspirerend en uitdagend
Als technische universiteit heeft de TUD een verantwoordelijkheid om vooruit te streven en up-to-date te blijven met de ontwikkelingen in het bedrijfsleven. Dit is zeker van toepassing, nu meer dan ooit, aangezien er oude rituelen en manieren van doen vervangen worden met nieuwe methodes en aanpakken. Het vergt misschien een algeheel wat jongere organisatie om aantrekkelijker te zijn voor starters.
prettig en vriendelijk bedrijf
Ik werk inmiddels al twintig jaar binnen deze organisatie, eigenlijk meestal wel met veel plezier. Ik heb ook op diverse afdelingen kunnen werken en zo veel ervaring opgedaan met verschillende werkzaamheden. Ik heb veel collega's, met de meeste heb ik een goed informeel contact.
Retours d'expérience
Ce séjour d’études m’a permis de développer ma technique du dessin, mon style, ma sensibilité et la manière de mettre un évidence l’usage.
Acquisition de compétences techniques indispensable au designer transport
Pluspunten
Qualité de l'enseignement, l'ensemble des infrastructures, l'ambiance générale
Goed
Fijne en leerzame werkomgeving. De begeleiding en ondersteuning is goed.
Fijne werkomgeving, leuke collega`s
Binnen de TU Delft is het een prettige werkomgeving, geen dag is hetzelfde. Diversiteit binnen de afdelingen en hele fijne collega`s. De Tu delft is een semi overheid instantie, waar zaken veelal langzamer verlopen dan commerciele bedrijven.
Pluspunten
Flexibele organisatie
Minpunten
Verspilling van Talent
Prettige werkomgeving
Begonnen als communicatie-assistent en uiteindelijk doorgegroeid tot medewerker. De mogelijkheid gekregen om veel te leren op het gebied van schrijven, website ontwerp, CMS en het maken van communicatieplannen. Open cultuur waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten.
Huismeester was een leuke en drukke baan wat ik met veel plezier heb gedaan.
Ik wil graag nog wat doen, ik altijd gezellig gewerkt met collega's

en studenten en had een fijne Decaan boven me waar ik goed mee kon praten over het werk wat ik deed als Huismeester.

Ik begon om 8.30 en deed gelijk een controle ronde door het gebouw daarna mijn email te lezen wat er me te wachten stond was altijd leuke dingen .Ik werd altijd wel gebeld voor iets ,wand ik was er voor iedereen. Altijd vriendelijk zijn en blijven al was dat wel eens

moeilijk met de studenten. De baan was niet moeilijk maar leuk.

Met mensen omgaan of ze nou student of Hoogleraar zijn
Pluspunten
gezelligheid onder de collega''s
Minpunten
slecht luisteren naar het personeel.
Papieren tijger
Fijne werkomgeving maar enorm bureauratisch. Doen vermoeden dat het fijn werken is maar iedereen bemoeit zich met alles. Kan niets voor elkaar krijgen zonder uitgebreid en veelvuldig overleg en vergaderen. Krijg geen tijd om kennis te maken met de onderzoeken en de mooie projecten. Tijd wordt verspeeld met praten en administreren.
Pluspunten
Omgeving
Minpunten
Burocratisch
Muy buena
Valoran al estudiante, se le considera un trabajador mas, disponibilidad de los jefes y superiores, competitividad
Zeer prettige, aangename werksfeer.
Ik ben hier met veel plezier werkzaam geweest.
Jammer dat mijn project voortijdig werd beëindigd i.v.m. interne bezuinigingen indertijd.
Pluspunten
Vriendelijke, prettige werksfeer.
Minpunten
een utidagende werk met weinig toekomst
Een typische dag op het werk van PhD researcher is hectic. Ik heb geleerd heb dat als je blijf doorwerken, je werd uitgebuiten. De directie is apathic. Je leer veel technische dingen maar toch blijft in de baanmarkt niks waard. De collega's zijn meestal butienlanders met wenig interesse in nederlandse cultuur en taal. Het moeilijkste van de baan is hoe je met je baas omgaat. Hij is zeer onder druk en dan hij maakt jou ook druk. Het leukste van de baan vind ik de nieuwe technologie die leert.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
uitbuiten
Inspirerende werkomgeving
Actief faciliteren in een jong team onderverdeeld in dienstverlening (FM) en beheer & onderhoud (B&O). Geen dag is hetzelfde en er zullen altijd uitdagingen op je pad komen.

Ik heb veel geleerd over facilitaire strategieen en de uitwerking hiervan. Hierbij moet gedacht worden aan welke richting het facilitaire bedrijf van de TU Delft (FMVG) naar toe wilt. FMVG past bijvoorbeeld een operational excellence strategie toe (bron. Traecy & Wiersema). Dit blijkt uit het aanbieden van een producten diensten catalogus (PDC). Operational Excellence zegt eigenlijk heel goed te zijn in hetgeen wat zij aanbieden, producten & diensten die opgenomen zijn in de PDC.

De directie stelt deze strategie vast en besteedt dit vervolgens uit naar de operationele werkvloer om het ook daadwerkelijk geimplementeerd te krijgen. Dit is in een organisatie als de TU Delft vaak een lange en lastige weg. Veranderingen aanbrengen wordt daarom als moeilijk ervaren. Hierbij zie je dat de directie vaak al te ver is in het uitwerken van plannen, terwijl de werkvloer nog bezig is met omschakelen.

Collegae zijn er in alle leeftijdscategorien. Zeker de laatste jaren is FMVG gegroeid in jonge leeftijdsgenoten. Dit brengt een frisse wind met zich mee en ook de eerder benoemde veranderingen verlopen bij jong persooneel soepeler.

Het moeilijkst van deze baan vind ik toch de dynamic. Het continu omschakelen bij werkzaamheden terwijl het een nog niet af is, gaat tegen mijn natuurlijke principes in. Ik ben erg geordend en houd van structuur in mijn werk. Om deze reden ben ik de laatste tijd voornamelijk bezig
 - meer...
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
logge organisatie
het was leuk werk tijd leuke mensen was egt supper in de keuken
Gezellige en inspirerende collega's
Tijdens een PhD doe je onderzoek in jouw vakgebied. In mindere mate ben je ook betrokken in de opleiding en het begeleiden van studenten. Dit maakt het een leuke afwisselende baan. Er heerst een hele vriendelijke omgeving zonder hierarchie. Er is ook ruimte om extra vakken te volgen.
Pluspunten
Eigen werktijden
Minpunten
Verplichtingen van de graduate school
Leuke werksfeer, zelfstandig werken en omgaan met nieuwe studenten
Het Student Mentor programma op mijn opleiding is er op gericht om nieuwe eerstejaars studenten te begeleiden en te ondersteunen. IK was een van de mentoren die de nieuwe studenten zou moeten begeleiden. Tijdens deze baan leerde ik het oplossen van de problemen van de studenten. De baan was vooral zelfstandig en voor zelf invulbaar. Er waren om de 3 weken vergaderingen gepland met andere mentoren en de leidinggevende van het mentor programma
ambiente di lavoro stimolante
ambiente di lavoro stimolante
ho imparato a lavorare in gruppo,a condividere le mie esperienze lavorative e trarre insegnamenti da quelle degli altri.

ho imparato a lavorare in un laboratorio e utilizzare diversi strumenti di laboratorio
productief
Heel veel geleerd.
Goede opstart voor het grote werk.

Goede werksfeer
Dynamische onderzoeks omgeving voor onderzoekers in biofysica.
+ veel interactie met andere onderzoekers.
+ wekelijks seminars en praatjes.

+ maandelijks activiteiten voor afdeling.

+ zeer goede sfeer.

+ sky is the limit.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij TU Delft. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over TU Delft gesorteerd op locatie