TSN Verzorging & Verpleging

TSN Verzorging & Verpleging Reviews

TSN als werkgever
De combinatie van verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en flexibiliteit die ik heb als medewerker bij TSN is ideaal! Tevens heb ik leuke collega's die bereid zijn om mij te helpen. Er zijn doorgroeimogelijkheden en het is in de organisatie belangrijk om de kennis van de medewerkers up-to-date te houden door middel van cursussen .
Pluspunten
flexibel, doorgroeimogelijkheden
Leugenachtig, over het paard getild, god spelend
Zij leugenachtig, god spelend en over het paard getilde kleptomanen
Leukste 'zorgwerkgever' voor Rotterdam e.o.
TSN levert verzorging en verpleging in de wijk.
Als wijkvpk heb je veel vrijheid en lever je de mooiste zorg die er echt toe doet. Mede daardoor kunnen mijn cliënten thuis blijven wonen.

Je kan het goed combineren met je privé leven.

ś ochtends ga ik op route en bezoek ik de verschillende cliënten met hun verschillende aandoeningen thuis. Ik heb overleg met huisarts en/of specialist. 1x per 6 weken heb ik met mijn team een overleg om de zorg bij de verschillende cliënten te bespreken. We werken met een tablet op deze manier kunnen cliënten en mantelzorgers meekijken. Daarnaast kan ik me dmv scholingen verder ontwikkelen binnen TSN.

TSN is niet failliet dat was destijds de huishoudelijke tak.

Wij hebben ons gespecialiseerd wat we goed in zijn en dat is (complexe) zorg bij de cliënten thuis
Pluspunten
Vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibiliteit
TSN Thuiszorg is continu in beweging!
TSN is een jong en dynamisch bedrijf en altijd in beweging! Wij zijn continu op zoek naar de juiste manier om de collega's in de wijk te kunnen faciliteren, en om zo met elkaar de beste zorg te kunnen verlenen.
Pluspunten
Op pad in de leukste wijken van Groningen, korte lijnen binnen de organisatie, doorgroeimogelijkheden en kansen om je te specialiseren, veel vrijheid, zelfstandig werken met je collega's in de buurt. Continu in verandering, zowel onze organisatie als ons beroep. Hier moet je tegen kunnen.
Fijne werksfeer met veel doorgroeimogelijkheden!
Leuke collega's: iedereen zet zich elke dag in om de beste zorg te verlenen, zowel op kantoor als in de teams.
Ik heb veel contact met collega's en je krijgt de vrijheid om vragen te stellen en elkaar te helpen.

Innovaties en initiatieven worden gestimuleerd. En doorgroeien en opleidingen volgen is mogelijk.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Goede werkgever met doorstroom mogelijkheden
TSN is een werkgever die er is voor het personeel, binnen TSN is er veel doorgroei mogelijkheid. Ze motiveren personeel om door te scholen en bieden dit vanuit de organisatie ook aan.
Als werknemer ervaar ik het werken bij TSN als flexibel, ook mbt de opleiding die ik volg. Ik ben een 22 jaar en het uurloon is erg gunstig 16,68.
Pluspunten
flexibel, doorstroommogelijkheid, Goed loon
Minpunten
Hoge werkdruk, lange routes
prettige werksfeer bij klanten
Zeer afwisselend werk bij cliënten. Helaas door faillissement is hieraan een eind gekomen.
Pluspunten
variabele werktijden
Werken volgens een route
Het werken met en voor mensen is leuk om te doen. Ik vind het vooral belangrijk om een luisterend oor te hebben.
Pluspunten
Een bijdrage kunnen leveren
Minpunten
Te weinig tijd meer hebben voor een praatje
Goede communicatie
TSN is een professioneel bedrijf waar ik met veel plezier heb mogen werken. Er was niet wekelijks contact met het kantoor maar alles goed loopt dan hoeft dat ook niet.
Wanneer ik toch vragen hadden dan kon ik op een gemakkelijke manier contact opnemen met het kantoor en kreeg ik goede respons terug.
Alleskunner en stressbestendig
Ben je werkzaam als huishoudelijkhulp bij TSN Thuiszorg kun je veel meemaken clienten die moeilijk zijn en zeer ziek zijn. Je moet je kunnen inleven. Daarnaast moet je natuurlijk zorg dragen dat het huis goed schoongehouden wordt zodat de client een prettig leven kan leiden.
Pluspunten
Persoonlijk en dankbaar werk
Minpunten
Overlijden van mensen
Ik had goed contact met de bewoner van het huis waar ik werkte.
had niks te maken met collega`s....de baan was niet moeilijk iedereen heeft te maken met huishouding bij zich zelf thuis en ik deed dit er naast om mensen die het nodig hadden te helpen.
Commercieel ingesteld en vernieuwend binnen de zorg
TSN is één van de hoofdrolspelers op het podium dat Zorg heet.
Dit maakt dat TSN ondanks het feit dat het een landelijke organisatie is een sterkte lokale focus heeft.

TSN biedt Verpleging, Begeleiding en Huishoudelijke hulp in de thuiszorg.

Ik heb hier gewerkt als Zorgcoordinator t.b.v. diverse Zuid-Hollandse gemeentes.
Pluspunten
Moderne en snelle communicatie d.m.v. moderne communicatiemiddelen
Minpunten
Soms wat onpersoonlijk
mooi werk
TSN thuiszorg nederland.
Hulp en ondersteuning geven van ouderen, zieken en gehandicapten thuis bij het dagelijks leven. Taken die hierbij worden uitgevoerd zijn bijv. huishoudelijke werkzaamheden (bedden opmaken, de was, afwassen enz) eventueel het adviseren over zaken zoals voeding, hygiëne en huishoudelijke hulpmiddelen. Tevens sociale controle en contact met familie over de gang van zaken.
Pluspunten
werken met mensen
Minpunten
de waardering van de cliënten
Het schoonmaken bij de oudere vaste cliënten die ik toegewezen heb gekregen, en de waardering die ik van deze mensen krijg, maken het werk tot een zinvolle tijdbesteding.
Pluspunten
de tevreden cliënten
Minpunten
de magere beloning
Huishoudelijke hulp
geen colegiaal contact, je werkt alleen.
directie laat alles aan mij over behalve de planning, de tijden en afspraken.

moeilijkste was steeds te moeten wachten op een oproep. je kunt niet weg en krijgt er niet voor betaald!

soms had ik wel super leuke cliënten.

ik heb geleerd voor mezelf op te komen en duidelijk te zijn tegen iedereen. daar kom ik het verste mee.
Pluspunten
leuke cliënten als je geluk hebt
Minpunten
werd weinig rekening gehouden met vervoer of pauzes
Leuke werk plek. Leuke Clienten
Ik maakte iedere dag schoon voor oudere mensen
veel geleerd op schoonmaak gebied.

De directie sprak ik weinig en mijn collega's niet.

moeilijkste aan de baan vond ik de mensen die steeds op je vingers staan te kijken en strijken.

het leukste vond ik dat het heel dankbaar werk is en de mensen vaak blij worden van je aanwezigheid.
weinig contact met het kantoor alles via mail.
om 8.50 uur stond ik bij client op de stoep. even de week door nemen en dan in overleg met client aan het werk. elke week de zelfde cliënten dus het werk ging vanzelf. ik werkte zelfstandig en wist wat er gedaan moest worden. bij ieder client was dat wel iets anders dus bij de een deed ik meer in de zelfde tijd dan bij de ander.
collega's zag ik alleen bij de verplichte bij een komsten zoals de cliënten mappen controle.

het moeilijkste van de baan geen idee eigenlijk, misschien de tijdsdruk.

het leuke van de baan het omgaan met mensen en de voldoening die het geeft als de mensen blij zijn als je komt en blij zijn als het huis weer lekker schoon is.
Pluspunten
je maakt mensen blij
Minpunten
weinig tot geen contact met collega's en kantoor
bij de mensen thuis was het heel gezellig en leerzaam
mooiste van de baan waren de clientes ,en het moeilijkste was dat je het gevoel hebt ze in de steek moet laten door een verrotte regering en een reorganisatie.
Pluspunten
de clientes
Minpunten
het werk
een dag in de thuiszorg
dat er een cliënt zijn slechte gezicht vermogen gebruikte om mij aan te raken, wat ik daar van heb geleerd is dat ik het de cliënt op een vriendelijke manier heb verteld dat ik dat niet leuk vindt we weer gezellig verder konden gaan en ik tot het overlijden van de cliënt
daar ben blijven werken.

met collega's heb ik niet zo veel contact gehad alleen met een werk overleg en dat was gezellig .

heb niet echt moeilijk heden ervaren

het leukste de dankbaarheid van de cliënte als het weer lekker schoon gemaakt was en de gezelligheid van de cliënte
goed bedrijf.
Het is een leuke baan omdat, de ouderen altijd blij zijn als je er weer bent en ze waarderen het heel erg dat je helpt bij het huishouden.
Pluspunten
een uur pauze tussen de middag.
Minpunten
als je veel clienten hebt moet je veel reizen.
Thuiszorg groningen was een geweldige werkplek en hele fijne collega's
Helaas kan ik over TSN niet veel vertellen gezien ik na overname van thuiszorg groningen ontslag heb gekregen.Thuiszorg groningen was voor mij een geweldige werkgever en ik heb hier heel veel geleerd.Op administratief gebied heb ik me alles zelf aangeleerd en ben hier door heel ver gekomen waar ik best trost op ben.Toch heb ik na mijn ontslag nog een half jaar als zomerzorgcoördinator gewerkt en dit is mij heel goed bevallen en ze waren erg tevreden over mij .Helaas was dit na 3 dec 2012 afgelopen gezien het einde contract was.Toch moet ik zeggen dat ik na mijn ontslag goed ben geholpen door TSN om mij zelf verder te ontwikkelen en daar door ben ik ook begonnen met de opleiding tot branche pedicure want ik wilde niet doelloos thuis zitten.En zo heb ik toch weer heel veel bijgeleerd.Niet alleen over de voeten maar ook over het menselijk lichaam.(pysiologie,Pathalogie en anatomie)
Pluspunten
veel kans om je zelf te ontplooien
Minpunten
geen idee
Stel een vraag over solliciteren of werken bij TSN Verzorging & Verpleging. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over TSN Verzorging & Verpleging gesorteerd op locatie