TSN Verzorging & Verpleging Reviews

TSN Thuiszorg is continu in beweging!
Wijkverpleegkundige (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)2 april 2019
TSN is een jong en dynamisch bedrijf en altijd in beweging! Wij zijn continu op zoek naar de juiste manier om de collega's in de wijk te kunnen faciliteren, en om zo met elkaar de beste zorg te kunnen verlenen.
Pluspunten
Op pad in de leukste wijken van Groningen, korte lijnen binnen de organisatie, doorgroeimogelijkheden en kansen om je te specialiseren, veel vrijheid, zelfstandig werken met je collega's in de buurt. Continu in verandering, zowel onze organisatie als ons beroep. Hier moet je tegen kunnen.
Fijne werksfeer met veel doorgroeimogelijkheden!
Medewerker (huidige medewerker) –  Groningen2 april 2019
Leuke collega's: iedereen zet zich elke dag in om de beste zorg te verlenen, zowel op kantoor als in de teams.
Ik heb veel contact met collega's en je krijgt de vrijheid om vragen te stellen en elkaar te helpen.
Innovaties en initiatieven worden gestimuleerd. En doorgroeien en opleidingen volgen is mogelijk.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Goede werkgever met doorstroom mogelijkheden
Verpleegkundige niveau 4 (huidige medewerker) –  Groningen (stad)25 oktober 2018
TSN is een werkgever die er is voor het personeel, binnen TSN is er veel doorgroei mogelijkheid. Ze motiveren personeel om door te scholen en bieden dit vanuit de organisatie ook aan.
Als werknemer ervaar ik het werken bij TSN als flexibel, ook mbt de opleiding die ik volg. Ik ben een 22 jaar en het uurloon is erg gunstig 16,68.
Pluspunten
flexibel, doorstroommogelijkheid, Goed loon
Minpunten
Hoge werkdruk, lange routes

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TSN Verzorging & Verpleging. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,3

Reviews over TSN Verzorging & Verpleging gesorteerd op vacaturetitel