TSC Crowd Management Reviews

21 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 22 reviews
Het is niet werk voor iedereen misschien
Beveiliger 2 (voormalige medewerker) –  Landelijk19 april 2019
Ik heb bijna 2 jaar voor dit bedrijf gewerkt, ik heb er veel geleerd. Leuke concerten en evenementen meegemaakt, maar toch ben ik voor een reden vertrokken..
Er zijn leuke posities zoals standby of bij het podium staan, maar dit moet je gegund worden door de teamleider of project leider en die zetten vaak hun vrienden op goede posities.
Als je een vaste positie heb moet je soms de hele dag bij een hek of ingang staan, je wordt opzicht wel afgelost om even snel te pauzeren maar dat kan soms lang duren.
Lange reis tijden ik woon in Amsterdam en soms moest ik helemaal in Rotterdam of Eindhoven werken, soms moest je wel want ze hadden niks anders in de buurt gelukkig had ik een auto want anders moet je carpoolen of met ov en diensten zijn vaak tot laat.
Sommige collega's en leidinggevenden zijn asociaal en onvriendelijk en ik werd een aantal keer naar gediscrimineerd.
Ook krijg je te maken met vervelend en agressieve bezoekers.
Het is ondankbaar werk!
het bedrijf denkt alleen aan hun eigen zak ze verdienen tussen de 25 - 40 p.u voor elke beveiliger of service medewerker. En ze geven je 9 euro p.u om op te leven. Toch is als niet negatief er zijn vriendelijke collega's en bezoekers. En zoals ik zei je krijgt de beste concerten, festivals te zien. Wellicht leuk als tijdelijk werk maar geen carrière. Of vast werk.
Pluspunten
Leuke concerten zien
Minpunten
Slechte salaris, asociaal collega's, vaste posities
Hospitality medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht3 april 2019
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij TSC. Goed geregeld en fijne collega’s
Pluspunten
Gratis eten als je laat werkt
Minpunten
Laat werken
Prettige samenwerking
Evenementenbeveiliger (huidige medewerker) –  Utrecht5 september 2018
Goede samenwerking met de directe collega's, goede communicatie. Je wordt goed geïnformeerd.
Elke dag een feestdag!
Evenementenbeveiliger (huidige medewerker) –  Randstad en incidenteel landelijk27 maart 2018
Als evenementenbeveiliger werk je bijna altijd met gasten die genieten. Dat geeft mij veel energie en de kans van mijn werkdag een feestdag te maken. Dat komt ook omdat in de uitvoering de collega’s en leiding werken als één team die zin hebben de opdracht top in te vullen.

Soms sta je op een minder leuke positie. Ik heb in de jaren geleerd ook daar positief naar te kijken. Immers waar je ook verantwoordelijk voor bent tijdens een opdracht draag je bij aan de veiligheid van mensen.

Werken bij TSC betekent werken in lokaties als Ziggodome, Afas Live, Arena, RAI, Thialf en GelreDome. En ‘s zomers op festivals als Pinkpop, Lowlands, Zand en heel veel iets kleinere.

Ik heb als intussen 60 jarige heel veel concerten mogen doen. Guus, André Hazes, Marco Borsato, U2, Beyonce, Ed Sheeran, Elton John, Kiss, Harry Styles, Muse, Adam Lambert & Queen en heel veel andere. En mooie projecten als Sail, Vrienden van Amstel Live, The Passion, Bevrijdingsconcert ad Amstel, Postcodekanjer en openstelling Koninklijk paleis.

Ik werk er voor mijn plezier, en zo moet je er ook naar kijken!

TSC WE LOVE CROWDS
Pluspunten
Maaltijden op lange diensten, doorbetaalde pauze, superleuke opdrachten, collegiale sfeer, planning
Minpunten
cao
Leuk en afwisselend werk met veel leuke collega's.
Service medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost17 maart 2018
Ik doe dit werk nu bijna een jaar en ga nog steeds met heel veel plezier naar mijn werk. Het is afwisselend, je ziet veel concerten en evenementen en je bent veel met verschillende mensen in contact wat het nooit saai maakt. Wat ik vooral heel fijn vind aan TSC is dat ze je zien als persoon en niet als nummer. Tijdens mijn sollicitatie werd heel nadrukkelijk gezegd, we kijken niet naar leeftijd, maar naar jou als persoon. Ik ben 47 jaar en leer nog steeds nieuwe dingen bij TSC. Ik vind het een top werkgever en ik hoop dat ik nog heel lang voor ze mag werken!
Pluspunten
Ze kijken naar jou als persoon, het is afwisselend, je bent met veel verschillende mensen in contact van over de hele wereld.
Minpunten
Dat kan ik niet bedenken.
Best bedrijf
Beveiliger (huidige medewerker) –  Rotterdam16 maart 2018
Volgende week 20 jaar in vaste dienst meer hoef ik niet te zeggen 😀
Pluspunten
Minpunten
Lange diensten
Leuke projecten en veel statische posities
Medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht16 maart 2018
Je gaat werken bij de leukste optredens, concerten en festivals. Let er wel op dat dit bijna altijd betekend dat je op statische posities staat. Gedurende 8 tot 15 uur (bij pinkpop bijvoorbeeld). Daartegenover staat dat pauzes vaak doorbetaald zijn, en dat eten en drinken meestal geregeld zijn. Het operationele management heeft een goede en frisse verandering doorgaan. Arbeidsomstandigheden kunnen afhankelijk van verwachting bij het bedrijf tegenvallen.
Pluspunten
Vaak is eten geregeld en doorbetaalde pauze
Minpunten
Statische posities, weinig afwisselling werkzaamheden en geen toeslagen onanks onregelmatigheid van het werk.
Zeer wisselende en uitdagende werkzaamheden op de mooiste evenementen.
Divers evenementen beveiliger. (huidige medewerker) –  .16 maart 2018
Ik werk nu in mijn 8ste jaar bij TSC, en zeker niet zonder reden.
Een goede sfeer, informele omgang en hoge standaard maken elke klus weer interessant.
Daarbij de mogelijkheid je ambities binnen het bedrijf te ontplooien zorgen ervoor dat je zelf je route binnen TSC kunt bepalen.
Gratis naar evenementen
Groepsleider Beveiliging (huidige medewerker) –  Rotterdam15 maart 2018
Ik ben een MEGA muziekfan! En doe dit als bijbaan naast mijn studie. Heb inmiddels alle grote artiesten gezien; Madonna, Anouk, Beyonce, Live, U2, Drake, Broederliefde, Paul Simon, Elton John, Bluf, Marco Borsato, Coldplay, Rianna, Ed Sherhan, Celine Dion.....

Ik werk elke jaar bij: Lowlands, Pinkpop, Dominator, Masters of Hardcore..... Doe concerten in Ziggo Dome, AFAS, Arena, Gelredome, Ahoy en beursen in de RAI Amsterdam.....

Echt super afwisselend werk en betaalt veel beter dan de bijbanen van mijn klasgenoten (komt ook door de reis en km vergoeding).

Ik ben begonnen als servicemedewerker en heb op kosten van TSC de ESO opleiding gedaan. Werk nu ook als beveiliger. Had ik nooit verwacht, maar dat is echt super relaxed werk! :-) Ik geef nu ook soms leiding als groepsleider.
Pluspunten
gratis naar evenementen, op tijd je geld, eten+drinken goed geregeld, sfeer onder collega's
Minpunten
soms saaie posities
Prachtige werkomgeving
Consultant Educatie & Uitvoering (huidige medewerker) –  Utrecht14 maart 2018
Bij TSC Crowdmanagement heb ik vanaf het begin de mogelijkheid gekregen om professioneel te groeien en heb ik al vele jaren te maken met prettige , leergierige en attente en betrokken collega's.
Dat maakt er mogen werken een unieke belevenis en dan heb ik het nog niet eens over alle geweldige evenementen waar je aanwezig mag zijn !
Pluspunten
cursussen ; uitstekende ondersteuning en verzorging ; afwisseling van werkzaamheden en evenementen
Minpunten
Niks te klagen
Super leuke job!
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht14 maart 2018
het werk als service medewerker is erg leuk en afwisselend.
Er zijn veel evenementen waar je kunt werken en elke dag is altijd weer anders.

Zeker als student raad ik het aan om als bijbaan te hebben!
Pluspunten
Leuke en afwisselende klussen
Leuke collega’s en veel variatie
Objectbeveiliger & Evenementenbeveiliger (huidige medewerker) –  Landelijk13 maart 2018
Event: Er zijn veel leuke collega’s op de werkvloer waarvan je veel kan leren. Samenwerking op de werkvloer is prima en er wordt pauze gegeven en gerouleerd waar en wanneer mogelijk. Heb je vragen, dan zijn er altijd collega’s om je heen die je kunnen helpen.

Object: Ik ben van mening dat er meer uit te halen valt dan er nu gebeurd. De communicatie ligt op een laag pitje richting de medewerkers op de werkvloer. Het is daardoor duidelijk te zien dat TSC de focus heeft gericht op de evenementen. Dit kan beter, maar er zal enigszins in geïnvesteerd moeten worden in de object medewerkers. De professionaliteit is er, maar er wordt weinig naar omgekeken.

De communicatie kan hier en daar nog wel verbeterd worden, maar geen bedrijf is perfect.
Al met al, een goede werkgever, vooral als bijbaantje/hobby.
Pluspunten
Betalen op tijd, veel variatie voor events op toplocaties en leuke collega’s op de werkvloer.
Minpunten
Soms lange dagen, maar daar kies je natuurlijk zelf voor, communicatie kan verbetert worden.
Slechte planning en management
Hondengeleider (voormalige medewerker) –  Utrecht18 december 2017
Laten eigen personeel zoals mij met een 0 uren contract (hondengeleider) thuis zitten en huren duur externe mensen in. Daar heb je je o.a. Kerst en oud en nieuw voor uitgesloofd. Ergste is dat ze ook nog na een half jaar een telefonisch onderzoek doen waarom je bent weggegaan bij hen. Want er lopen veel mensen weg bij tsc.....en weet je wie t onderzoek deed???? De planning van TSC die jou thuis heeeft laten zitten en duur heeft ingehuurd. Wat een organisatie. Om serieus te nemen?? Succes met je beslissing.
Pluspunten
Loon altijd kloppend en op tijd
Minpunten
Slechte planning en info. Geen serieus aanspreekpunt voor de hondengeleiders.

Wat jammer dat wij onvoldoende werk voor je hebben kunnen vinden. We zijn als organisatie constant bezig met verbetering, zo ook op gebied van begeleiding en planning.

Bij deze willen we je graag uitnodigen om te verkennen of wij weer kunnen samenwerken.

Met enthousiaste groet,

Neeltje

Slecht
Beveiliger 2 (voormalige medewerker) –  Utrecht4 oktober 2017
Slecht! Ze zorgen niet goed voor de werknemers en onderling niet sociaal
Pluspunten
Minpunten
Niet sociaal

Wat jammer dat je ervaring met ons zo is tegengevallen?

Mogen wij je een keer bellen (of jij ons) om te praten over wat er verkeerd is gegaan?

Groet Neeltje

Veel variatie
Evenementenbeveiliger (huidige medewerker) –  Utrecht8 juni 2017
Veel variatie, soms wel lange diensten, maar altijd ruimte voor pauze
Sociale werkgever, en een leuke werksfeer.
Beveiliger Evenement (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 mei 2017
Het werk was goed uit te voeren, wij kregen duidelijke instructies.
Leuke werksfeer
Beveiliger (huidige medewerker) –  Heel Nederland1 mei 2017
Ik wek al jaren voor de bedrijf als oproepkracht en heb het altijd goed naar mijn zin. Heel veel leuke collega,s
Pluspunten
Alles goe geregeld
Productieve en gezellige werkomgeving
Evenementenbeveiliger in opleiding (huidige medewerker) –  Utrecht1 december 2016
Mijn collega's zijn top om mee samen te werken en je leert veel bij TSC Crowd Management. Je collega's, leidinggevende en eventueel aanwezige mentor(en) zijn bereid om je te helpen met vragen en je nieuwe dingen aan te leren.

Doordat ik in de evenemten werk, blijft je gedachten actiever omdat je inzetbaar bent door heel Nederland heen en elk evenemt, indoors of outdoors zijn eigen werkinstructies beschikt.
Pluspunten
Goeie collega's, goed betaald incl. reiskostenvergoeding en parkeervergoeding, bij langere diensten gratis eten (korte diensten alleen drinken).
Minpunten
Soms wat langere reistijden doordat je in heel Nederland inzetbaar bent.
gezellige collega's en leuke werkzaamheden
beveiliger (huidige medewerker) –  Utrecht28 juni 2016
als je aansluit als nieuwe collega dan word je goed in ontvangst genomen, vaak zijn de evenementen waar we voor werken ook leuke klussen.
Pluspunten
goed eten geregeld.
Minpunten
soms te lang op een positie
gezellige sfeer
Evenementenbeveiliger (huidige medewerker) –  Utrecht18 april 2016
zeer leuke collega's en leuke diensten zeer vriendelijk
je word met alles geholpen
je kan zelfstandig werken en met teamverband
Pluspunten
geregelde lunches

Zie meer reviews over TSC Crowd Management

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TSC Crowd Management. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over TSC Crowd Management gesorteerd op locatie