TRIODOS BANK Reviews

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 7 reviews
Productieve gezellige werkomgeving
Medewerker Portfolio Administratie (voormalige medewerker) –  Zeist25 april 2017
Portfolio Administrator, facturen maken controle contracten en diverse andere werkzaamheden verricht. Heel veel geleerd hoe om te gaan met contracten en diverse culturen.
Pluspunten
Duurzame organisatie
Minpunten
verloop op de afdeling
Goed bedrijf met veel mogelijkheden
Assistent Kredietadministratie (voormalige medewerker) –  Zeist30 oktober 2016
Een werkgever die veel belangstelling heeft voor de samenleving op aarde
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Bezielde organisatie
Management Assistent - detachering (voormalige medewerker) –  Zeist2 juni 2016
De Triodos Bank is een bezielde organisatie die werkelijk haar doel om 'iets terug te geven aan de wereld' naleeft. Zeer insprirerend, al helemaal voor een bank.
Een typische dag bestond o.a. uit vele complexe agenda-issues voor de directeur Organisation & Operations en in mindere mate voor de directeuren Business Banking en Retail Banking; ook was het organiseren van (internationale) evenementen aan de orde van de dag. Omdat de opdracht van de drie nieuwe directeuren het invoeren van de 'Lean' filosofie is, lag er ook een accent op het signaleren van knelpunten in de bestaande processen en het meedenken aan potentiële oplossingen.
De directie heb ik als integer en ambitieus ervaren maar ook met te weinig inzicht/interesse in de processen (uitvoerende werkzaamheden) op de werkvloer.
Zelden heb ik voor een organisatie gewerkt waar de collega's zowel collegiaal en zorgzaam als professioneel zijn naar elkaar.
Helaas werd mijn expertise van 15 jaar ondersteuning bieden op directie -en corporate niveau oorspronkelijk niet serieus genoeg genomen en werd mijn advies om minstens 1 1/2 Fte's op deze plek te zetten in de wind geslagen. Dat was om verschillende redenen heel jammer. Gelukkig heb ik onlangs begrepen dat men ondertussen wél dat advies heeft overgenomen en is men bezig om 2 Fte's in te huren om de drie nieuwe directeuren te ondersteunen (voelt alsnog als een kleine overwinning).
Pluspunten
Heerlijke biologische lunches in het restaurant
Minpunten
Reistijd naar Zeist (HQ van de bank ligt niet dicht bij treinstation)
Wisselende werkzaamheden
Beleggen, Controle en Kredieten (voormalige medewerker) –  Zeist, UT20 september 2015
Begin als antroposofische bank was het erg gezellig, alles erg gemoedelijk, samen met een aantal collega's hebben wij deze bank van een kleine bank naar een middelgrote bank gebracht, de laatste jaren was de werkdruk erg hoog, soms kwamen er 10000 klanten per maand binnen vanwege de bonussen e.d. bij andere banken, wij hebben daar niet om gevraagd en reclame gemaakt, onze bank was er nog niet op ingesteld, sinds Zembla is groei enorm geweest en is de druk onder het personeel erg hoog geweest en dat heeft ook zijn tol geëist.
Pluspunten
Elke maandag ochtend hele bank bij elkaar, jaarlijks uitje met al personeel waarbij kennismaking met bedrijven die bij ons kredieten hadden, waardoor je beter kon bevatten wat er speelde
Minpunten
werkdruk laatste jaren

Zie meer reviews over TRIODOS BANK

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TRIODOS BANK. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4

Reviews over TRIODOS BANK gesorteerd op locatie