Video afspelen via YouTube-knop
Trigion
Meerdere objecten
je werkt meestal bij meerdere objecten, leukste van mijn baan dat je niet alleen werkt
gezellige werk omgeving
Ik heb hier met plezier mijn werk gedaan.
en weer meer ervaring opgedaan.
Leuk bedrijf
Trigion is een werkgever met genoeg mogelijkheden kwa werkplek en diversiteit daarvan.
Betaald op tijd en indien nodig voor prive problemen mee denkend.
Pluspunten
Op tijd betalen, diversiteit in werkplekken
Minpunten
geen kans op vast contract
Speculatie
Er wordt gauw een link gelegd omtrent speculeren van collega's, waar men op afgerekend wordt.
Pluspunten
Goede werkgever
Minpunten
Speculatie
Slecht management!
Het werken bij Trigion is doorgaans prima met de collega's.
Teveel managers die niet luisteren naar de werkvloer en of naar de klanten. Alleen hun eigen belang speelt hier een rol. Planning is slecht in onderlinge communicatie de wil is er, maar ook hier spelen managers een slechte rol. Geen duidelijkheid naar de werkvloer waardoor er onvrede ontstaat. Teamleiders die gewoon te kakken worden gezet en niets gedaan krijgen. Ook hier is er weer sprake van mis management, waardoor het moreel op de werkvloer word aangetast. Verder is het niveau van aannemen van personeel beveiliging zeer slecht.

De onderlinge werksfeer collega's is vaak goed, maar ook hier ontstaan strubbelingen omdat er geen duidelijkheid word verschaft.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Te veel managers lagen
Mooi vak
Winkelsurveillance is een vak. Niet iedereen is hiervoor geschikt. Goed om kunnen gaan met mensen is essentieel.
Bulkwerk
8 uur lang niets anders doen dan het verwerken van alarmen. Dit kan best saai worden.
1 team 1 taak
Trigion is een enorm goed gemoedelijk bedrijf waar iedereen voor elkaar klaar staat. Je collega's beschouw je bijna als familie waardoor je veel voor elkaar over heb. De sfeer is altijd goed en bij problemen heb je de Supervisor of hun leidinggevende. Problemen zijn er dan ook maar even. Trigion is helaas het object Schiphol kwijtgeraakt tijdens de vorige tender, dat is nu Securitas. Dit is de domste fout die Schiphol heeft kunnen maken, En is de goede werksfeer zo goed als verpest.
De planning bij trigion was uitstekend, je kreeg alles voor elkaar in overleg. Ik heb dan ook met enorm veel plezier bij Trigion gewerkt en hoop ze snel weer terug te zien.
Pluspunten
Planning, management, werksfeer, collega's
rotterdam
stadhuis rotterdam
mooie werkervaring goede werk omstadigheden
mijn werkomgeving(Reade)was uitstekend,ik werkte met veel plezier
Ik was gevraagd door Trigion om voor hun te komen werken op voorspraak van de opdrachtgever(Reade) waar ik eerder 3 jaar voor werkte maar dan voor een andere bedrijf destijds waar ik ook geen verlenging kreeg.
Trigion vroeg mij en ik accepteerde het omdat zij mij verwachtingen gaven voor een lange overeenkomst,helaas na 3 jaar kwam het wederom tot een einde.Ik heb voor trigion een werkboek en handleiding geschreven met alle veiligheidsaspecten voor receptie en beveiliging,als dank werd ik afgescheept...zij kwamen nauwelijks informeren in die 3 jaar hoe het ging,de contacten die ik had deed ik met de opdrachtgever direct en daarom was de samenwerking met de klant optimaal...de reden van niet verlengen was "we hebben teveel mensen".
Een prettige werkomgeving met leuke collega's
Mijn vaste object was een gemeentehuis.
Wij deden naast beveiligen van het pand ook diverse bodetaken.

Mijn collega's waren goed om mee te werken, er was altijd een prima sfeer.

De baan was erg divers en dat vond ik ook wel prettig.
Mobiel Surveillant
Ik ben al bijna 15 jaar werkzaam bij Trigion.
Eerlijk is eerlijk het was een mooi bedrijf maar het wordt er niet beter op hier.

Management is momenteel bang voor hun eigen baan en zullen dus zeker niet aan de bel trekken.

De echte Teamleiders geven geen sturing, ze werken alleen op kantoortijden en lezen wat er is gebeurd en handelen klachten af en maken routes ed. Ze gaan nooit daadwerkelijk de weg op met een collega, zij moeten je dan 1x per jaar beoordelen maar zien je nooit want zij werken overdags en de echte werkvloer werkt s'avonds en snachts wat hun een vertekend beeld geeft. Je word dus beoordeeld over wat je op papier of tegenwoordig digitaal achterlaat.

Het materiaal wordt overdags niet gecontroleerd dus is het kapot dan kom je daar tijdens je dienst achter met alle gevolgen van dien en is het jouw probleem om op te lossen.

Planning word steeds minder.. voorheen had je een redelijk vast rooster maar tegenwoordig is dat verleden tijd. Ze maken steeds meer gebruik van inhuur en laten hun vaste medewerkers liever -uren opbouwen dat kost het bedrijf uiteindelijk minder geld maar ondertussen gaat de kwaliteit er dan ook hard op achteruit.

Sales is compleet weg bezuinigd, klanten kunnen zich voortaan zelf aanmelden is het motto.

Diensten op de weg worden weg bezuinigd of vol gezet met het gevolg dat de gebieden waar je over waakt steeds groter worden en daarbij horen ook langere aanrijtijden voor de klant en hogere werkdruk voor de surveillant.

Het bedrijf heeft alle ingrediënten in huis om een top bedrijf te kunnen zijn maar door de huidige organisatie en uitvoering
 - meer...
Pluspunten
Fijne collegas
Minpunten
Zie onderstaande
Leuk werk weinig mogelijkheden
Vriendelijke collega's maar weinig doorgroei mogelijkheden
super leuke werk plek
je loop rondes en controleert de toegangsbewijzen van mensen.
de collega's waren super lief waren ook bereid om dingen uit te leggen als ik iets niet snapte.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
op veel dingen letten
Uitdagende wisselende baan
Geen dag is het zelfde op een AZC, het is altijd weer een verrassing wat de dag je ons brengt, de werkzaamheden zijn heel gevarieerd vergeleken met andere beveiligingsfuncties.

Ik heb veel geleerd om met verschillende culturen samen te werken, wat niet altijd even makkelijk is. Een AZC kun je zien als een hotel mensen komen en mensen gaan, alleen deze mensen hebben hun (hotelkamer) niet voor het uitkiezen en delen deze met andere mensen die ze niet kennen dat geeft soms onenigheid.

Het leuke ervan is dat je mensen die het moeilijk hebben helpt weer toekomst te zien waar het leven om draait, ze krijgen weer hoop en willen iets betekenen voor de maatschappij.
Pluspunten
afwisseling in werkzaamheden
Minpunten
geen gestructureerde diensten
teogangscontrole en werkzaamheden op de receptie
Een leuke dienst op een vertrek en opvanglocatie voor asielzoekers. Tijdens de dienst samen met 2 collega's op deze receptie, om het uur wordt geruild en gaat 1 medewerker naar buiten om toegangscontrole uit te voeren en mensen van buitenaf de toegang te weigeren. Ook wordt hier al het telefoonverkeer wat aankomt in Ter Apel door ons na goed navragen doorverbonden naar 1 van de vele locaties die we hier hebben in Ter Apel. De bewonerspost wordt hier ook uitgereikt aan de bewoners en staan we ook bewoners voor algemene vragen te woord. Het grootste probleem hierbij is vaak de taalbarriere en hier ligt ook dus de grootste uitdaging. Al met al met een goed gevoel vertrokken na de dienst, dat ik samen met mijn collega's de dienst tot een goed einde hebben gebracht.
Leuke bedrijven om te werken
Ik heb als regio receptioniste hele leuke bedrijven waar ik werk. Erg gevarieerd
Geen goede ervaring, veel ruis binnen het bedrijf. Je wordt niet gehoord
Ik vond het niet prettig, maar dat is persoonlijk. De 1e jaren heb ik met heel veel plezier daar gewerkt, maar later werd het voor mij onwerkbaar.
Pluspunten
Minpunten
Planning heel slecht, geen goede communicatie.
Fijne samenwerking met leidinggevende en collega's
Het leuke van deze baan was, dat alle collega's tegelijk aan dit project zijn begonnen en daarom hebben we 3 maanden samengewerkt, het was zeer intensief werk, lang staan, maar gasten waren zeer tevreden over het ontvangst van het personeel en onder de indruk van vriendelijkheid bij ontvangst en vertrek, ook allemaal de zelfde kleding gedragen tijdens werkzaamheden, klaar staan voor collega's en bijspringen waar dat nodig was, gezamenlijk eten en koffiedrinken met steeds weer andere collega's, zodat je wel mensenkennis krijgt daardoor.

Als dank van zowel Trigion en Het NoordBrabants Museum, hebben we samen met collega's een afscheidsfeest gehad met een lekker buffet.

Fijn samengewerkt met allebei de werkgevers, voor herhaling vatbaar.
Pluspunten
Geen zwaar werk, op tijd pauze.
Minpunten
In het begin liep het wat moeizaam, dit was een nieuw project.
grote spijt
Ik heb grote spijt dat ik voor dit bedrijf ben gaan werken.

Ik kwam hier via het UWV die mij verplichte om alles aan te nemen dat voor mijn voeten kwam, dus ook deze beveiligingsbaan met opleiding, waar ik ook een diploma heb gehaald beveiliger 2.

Het werk is saai zonder uitdaging en uitzichtloos, je wordt gediscrimineerd door dubbel nationaliteit collega's, je serieuze werk houding wordt met minachting bekeken.

De leidinggevende vinden het leuk om nieuwkomers te pesten, door op alle slakken zout met het oog op strakke regels in de beveiliging maar waar ze zelf niet aan houden omdat ze erboven staan.

Aangezien ikzelf altijd veel met leidinggevende heb samengewerkt wordt je positieve inbreng voorzichtig voorgesteld als een verbeterpunt als een reden gevonden om je belachelijk te maken ten overstaande van de groep.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Planning, aansturing , Inwerk procedure deugde niet.
Trigion Is de voormalige NVD , waar de zogenaamde managers niet welkom waren en toen hebben zij de naam veranderd in Trigion maar de denkwijze en de zg managers zijn blijven zitten.
Heb bijna 5 jaren voor NVD / Fack en daarna 3 jaren Mobielserveillant voor hun gewerkt.

In de Beveiliging is het alleen vriendjes politiek en dus geen echte managers.

Moest in de Mobielserveillant mijn eigen TomTom en eigen Maclite meenemen want die hadden zij niet in de Mobielserveillant.

De Tamleider en Managers waren allemaal Vriendjes onderling , praten altijd achter je rug , slechte Team Leiders waren zij en ben blij dat ik niet meer voor ze werkt.
Pluspunten
Minpunten
Deze bedrijf bestaat al voor met Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8