Trigion Reviews

144 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 160 reviews
Mobiel Surveillant
Mobiel surveillant (huidige medewerker) –  Zuid nederland8 december 2016
Ik ben al bijna 15 jaar werkzaam bij Trigion.
Eerlijk is eerlijk het was een mooi bedrijf maar het wordt er niet beter op hier.
Management is momenteel bang voor hun eigen baan en zullen dus zeker niet aan de bel trekken.
De echte Teamleiders geven geen sturing, ze werken alleen op kantoortijden en lezen wat er is gebeurd en handelen klachten af en maken routes ed. Ze gaan nooit daadwerkelijk de weg op met een collega, zij moeten je dan 1x per jaar beoordelen maar zien je nooit want zij werken overdags en de echte werkvloer werkt s'avonds en snachts wat hun een vertekend beeld geeft. Je word dus beoordeeld over wat je op papier of tegenwoordig digitaal achterlaat.
Het materiaal wordt overdags niet gecontroleerd dus is het kapot dan kom je daar tijdens je dienst achter met alle gevolgen van dien en is het jouw probleem om op te lossen.
Planning word steeds minder.. voorheen had je een redelijk vast rooster maar tegenwoordig is dat verleden tijd. Ze maken steeds meer gebruik van inhuur en laten hun vaste medewerkers liever -uren opbouwen dat kost het bedrijf uiteindelijk minder geld maar ondertussen gaat de kwaliteit er dan ook hard op achteruit.
Sales is compleet weg bezuinigd, klanten kunnen zich voortaan zelf aanmelden is het motto.
Diensten op de weg worden weg bezuinigd of vol gezet met het gevolg dat de gebieden waar je over waakt steeds groter worden en daarbij horen ook langere aanrijtijden voor de klant en hogere werkdruk voor de surveillant.
Het bedrijf heeft alle ingrediënten in huis om een top bedrijf te kunnen zijn maar door de huidige organisatie en uitvoering
  meer... ben ik bang dat we binnenkort wel eens met zn allen kunnen gaan zwemmen.  minder
Pluspunten
Fijne collegas
Minpunten
Zie onderstaande
Leuk werk weinig mogelijkheden
Luchthaven beveiliger (huidige medewerker) –  Rotterdam2 december 2016
Vriendelijke collega's maar weinig doorgroei mogelijkheden
super leuke werk plek
Beveiligingsmedewerkster, stagiaire (voormalige medewerker) –  Utrecht16 november 2016
je loop rondes en controleert de toegangsbewijzen van mensen.
de collega's waren super lief waren ook bereid om dingen uit te leggen als ik iets niet snapte.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
op veel dingen letten
Uitdagende wisselende baan
beveiligingsbeambte AZC (huidige medewerker) –  Hoogeveen13 oktober 2016
Geen dag is het zelfde op een AZC, het is altijd weer een verrassing wat de dag je ons brengt, de werkzaamheden zijn heel gevarieerd vergeleken met andere beveiligingsfuncties.

Ik heb veel geleerd om met verschillende culturen samen te werken, wat niet altijd even makkelijk is. Een AZC kun je zien als een hotel mensen komen en mensen gaan, alleen deze mensen hebben hun (hotelkamer) niet voor het uitkiezen en delen deze met andere mensen die ze niet kennen dat geeft soms onenigheid.

Het leuke ervan is dat je mensen die het moeilijk hebben helpt weer toekomst te zien waar het leven om draait, ze krijgen weer hoop en willen iets betekenen voor de maatschappij.
Pluspunten
afwisseling in werkzaamheden
Minpunten
geen gestructureerde diensten
teogangscontrole en werkzaamheden op de receptie
Objectbeveiliger (voormalige medewerker) –  Ter Apel16 september 2016
Een leuke dienst op een vertrek en opvanglocatie voor asielzoekers. Tijdens de dienst samen met 2 collega's op deze receptie, om het uur wordt geruild en gaat 1 medewerker naar buiten om toegangscontrole uit te voeren en mensen van buitenaf de toegang te weigeren. Ook wordt hier al het telefoonverkeer wat aankomt in Ter Apel door ons na goed navragen doorverbonden naar 1 van de vele locaties die we hier hebben in Ter Apel. De bewonerspost wordt hier ook uitgereikt aan de bewoners en staan we ook bewoners voor algemene vragen te woord. Het grootste probleem hierbij is vaak de taalbarriere en hier ligt ook dus de grootste uitdaging. Al met al met een goed gevoel vertrokken na de dienst, dat ik samen met mijn collega's de dienst tot een goed einde hebben gebracht.
Leuke bedrijven om te werken
Telefoniste/Hostess (huidige medewerker) –  Amsterdam1 september 2016
Ik heb als regio receptioniste hele leuke bedrijven waar ik werk. Erg gevarieerd
Geen goede ervaring, veel ruis binnen het bedrijf. Je wordt niet gehoord
Security hostess (huidige medewerker) –  Amsterdam29 augustus 2016
Ik vond het niet prettig, maar dat is persoonlijk. De 1e jaren heb ik met heel veel plezier daar gewerkt, maar later werd het voor mij onwerkbaar.
Pluspunten
Minpunten
Planning heel slecht, geen goede communicatie.
Fijne samenwerking met leidinggevende en collega's
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Den Bosch21 juni 2016
Het leuke van deze baan was, dat alle collega's tegelijk aan dit project zijn begonnen en daarom hebben we 3 maanden samengewerkt, het was zeer intensief werk, lang staan, maar gasten waren zeer tevreden over het ontvangst van het personeel en onder de indruk van vriendelijkheid bij ontvangst en vertrek, ook allemaal de zelfde kleding gedragen tijdens werkzaamheden, klaar staan voor collega's en bijspringen waar dat nodig was, gezamenlijk eten en koffiedrinken met steeds weer andere collega's, zodat je wel mensenkennis krijgt daardoor.

Als dank van zowel Trigion en Het NoordBrabants Museum, hebben we samen met collega's een afscheidsfeest gehad met een lekker buffet.

Fijn samengewerkt met allebei de werkgevers, voor herhaling vatbaar.
Pluspunten
Geen zwaar werk, op tijd pauze.
Minpunten
In het begin liep het wat moeizaam, dit was een nieuw project.
grote spijt
nvt (voormalige medewerker) –  Schiphol21 juni 2016
Ik heb grote spijt dat ik voor dit bedrijf ben gaan werken.

Ik kwam hier via het UWV die mij verplichte om alles aan te nemen dat voor mijn voeten kwam, dus ook deze beveiligingsbaan met opleiding, waar ik ook een diploma heb gehaald beveiliger 2.

Het werk is saai zonder uitdaging en uitzichtloos, je wordt gediscrimineerd door dubbel nationaliteit collega's, je serieuze werk houding wordt met minachting bekeken.

De leidinggevende vinden het leuk om nieuwkomers te pesten, door op alle slakken zout met het oog op strakke regels in de beveiliging maar waar ze zelf niet aan houden omdat ze erboven staan.

Aangezien ikzelf altijd veel met leidinggevende heb samengewerkt wordt je positieve inbreng voorzichtig voorgesteld als een verbeterpunt als een reden gevonden om je belachelijk te maken ten overstaande van de groep.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Planning, aansturing , Inwerk procedure deugde niet.
Objectbeveiliger / Mobeilserveillant (voormalige medewerker) –  Treubstraat in Rijswijk2 juni 2016
Trigion Is de voormalige NVD , waar de zogenaamde managers niet welkom waren en toen hebben zij de naam veranderd in Trigion maar de denkwijze en de zg managers zijn blijven zitten.
Heb bijna 5 jaren voor NVD / Fack en daarna 3 jaren Mobielserveillant voor hun gewerkt.
In de Beveiliging is het alleen vriendjes politiek en dus geen echte managers.
Moest in de Mobielserveillant mijn eigen TomTom en eigen Maclite meenemen want die hadden zij niet in de Mobielserveillant.
De Tamleider en Managers waren allemaal Vriendjes onderling , praten altijd achter je rug , slechte Team Leiders waren zij en ben blij dat ik niet meer voor ze werkt.
Pluspunten
Minpunten
Deze bedrijf bestaat al voor met Minpunten
geen beste tijd voor mij geweest
arrestantenverzorger (voormalige medewerker) –  Schiedam31 maart 2016
Kijk er niet graag op terug.

Inkomsten moet je kij hard voor werken als je denk iets verdient te hebben sturen ze naar een adres ver van je huis zodat je reiskosten mag voorschieten.
Als je er tegen in gaat krijg je een aantekening bij 3 aantekeningen lig je eruit.

Die zijn snel gevonden als ze je lastig vinden worden.
Pluspunten
heb ik niet
Minpunten
Je hebt maar te luisteren ten koste van alles.
Fijne werkplek.
Beveiligingsmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam31 maart 2016
Heb met veel plezier gewerkt. Veel geleerd door de kansen en het vertrouwen die ik kreeg van deze werkgever.
fijne samenwerking met collega,s
beveiliger (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 maart 2016
heb altijd fijn gewerkt bij trigion allen met bepaalde leidinggevende kon ik niet overweg
Mijn visie
Ploegleider/Plaatsvervangend Teamleider (voormalige medewerker) –  Zaandam11 maart 2016
Het gevoel hebben dat je met plezier naar je werk gaat daar doe ik het voor. Collega's waar je op kan rekenen, bouwen en van kunt leren dat maakt het plaatje compleet.
Pluspunten
Doel gericht
Minpunten
Te groot!
Een goede instap, jammer van de nieuwe CAO.
beveiligingsmedewerker object (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH3 februari 2016
Trigion was goed alleen als zij objecten verliezen en personeel te veel hebt wordt jouw ervaringen minder prettig en uiteindelijk, als kan, kun je beter mee stoppen. Met alle gevolgen van dien (gezonder).
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Niet opkomen voor medewerkers, te veel ja knikken naar opdrachtgevers.
onmenselijk
Telefoniste/receptioniste (voormalige medewerker) –  Schiedam, ZH28 januari 2016
geen begrip voor mijn situatie
geen prettige werksfeer
leukste van de baan het bedrijf waar je aan uitgeleend wordt
Trigion, uitbesteed aan onderzoeksraad voor de veiligheid, Den Haag
Beveiliger/ receptioniste/telefoniste (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH, Onderzoeksraad voor de veiligheid.18 januari 2016
Ik heb met veel plezier mijn werkzaamheden voor Trigion gedaan.
De doorsnee dagen waren rustig, met soms wat pieken.Ik werkte als beveiliger/ receptioniste/telefoniste.
Ik was verantwoordelijk voor de binnenkomst en aanmelden van gasten/ werknemers.controleren van legitimatie,en het verstrekken van passen.
Tevens was de agenda van de medewerkers van de raad mij taak. Dit hield in het plannen van vergaderingen en vergaderruimten.
het openen en sluiten van het pand , alsmede brand en sluitronde lopen.
Het begeleiden van personeel bij een calamiteit.
Binnenkomende poststukken uitzoeken,uitgaande post verzorgen en verzenden.Ik werkte zelfstandig, zonder andere collega op de dienst.Kortom, ik was een duizendpoot.
Het moeilijke van de baan: Sneeuw scheppen voor de ingang en pad!
Het leukste van de baan: Het zelfstandig mijn taak uitvoeren, en alles wat erbij hoorde, of kwam!
Pluspunten
catering ter plaatse.
Minpunten
Eigenlijk geen minpunten, sorry!!
Goed sfeerwerk
Beveiliger, straatcoach (voormalige medewerker) –  Amsterdam Nieuw West17 november 2015
Ik heb als straatcoach gewerkt.
Veel contact met de buren
De jongens aanspreken die overlast gaan doen
Wij werken samen met de politie
Het werk met collega´s was gezellig
Het leukste van de baan was de contact met iedereen
Het moeilijkste van de baan was omgaan met alcoholisten jongens
Pluspunten
Goede materiaal
Minpunten
Slechte begeleiding
Gezelllig maar ook hectisch.
Mobiel surveillant (huidige medewerker) –  Den Haag, ZH2 november 2015
Je begint op de basis met een bak koffie waar je met collega's gezellig een praatje maakt. Vervolgens pak je je spullen en stap je in de bedrijfswagen. Vervolgens rij je naar een Object en voer je brand en sluit rondes uit.

Soms komt het nog wel eens voor dat je een receptie dienst hebt. Je verwelkomt de bezoekers en personeelsleden en helpt ze waar het nodig is.

Ook heb je te maken met Alarmen te maken. Hier gaan we naartoe om te kijken of er iets aan de hand is. Dit kan een Overvals Alarm zijn maar ook een brandalarm of een technische storing. Hierop handelen we volgens de instructies die zijn meegegeven.

We rijden ook veel controle rondes om objecten heen en kijken naar eventuele inbraakschades.

Je leert erg veel. Naast dat je de panden leert kennen leer je ook met bepaalde situaties om te gaan. ( inbraak, Brand. )

De werksfeer is altijd wel gezellig. Je ziet elkaar maar heel even op de basis en verder kan je 's nachts nog wel eens een kopje koffie met elkaar drinken.
Minpunten
Weinig uren, Geen kans op vast werk.
Fijne werkgever
Gemeente Den Haag (parkeerbeheer) (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH26 oktober 2015
Wij werden uitgezonden aan de gemeente den haag afdeling parkeren.
Goede communicatie tussen de bedrijven onderling en naar de werknemers toe.
Goede trainingen gehad en opleiding kunnen volgen tot BOA.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.