Video afspelen via YouTube-knop
Trigion
Meerdere objecten
je werkt meestal bij meerdere objecten, leukste van mijn baan dat je niet alleen werkt
Het is afschuwelijk bij Trigion
Ik heb gewerkt voor Trigion. De personeelsleden die daar een contract hebben werken de nieuwelingen niet goed! Zelf vertellen ze jou wat wel niet mag en vervolgens breken ze zelf de regels. Ze zeiken onderling over een personeelsleden tekort, maar nieuwelingen een kans geven hoo maar! Ze roddelen ontzettend veel met elkaar(werkvloer). Lief in je gezicht maar achteraf je afkraken bij de baas om zelf in een goed daglicht te komen te staan. Ze laten je ook nog eens hard werken voor weinig geld. Het is 1 en al vriendjes politiek onder de werknemers die al binnen zijn. Het management deugt ook voor geen meter, ze doen alsof alles vlekkenloos verloopt terwijl het hele bedrijf aan het wankelen is. Bespaar jezelf de tijd en moeite zelfs bij de AH of de Primark zullen ze je beter behandelen.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, vriendjespolitiek, geen emphatie, geen doorgroeimogelijkheden, heugelaars in dienst
werkomgeveing
Prettige werkgever is een sociale werkgever waar ik al jaren voor werk.
leuke werkomgeving met goede en gezellige collega's
leuke baan,

eerst als centralist in de nachten, later in het jaar als centralist camera overdag
Verschrikkelijke werkgever
Trigion Luchthavenbeveiliging was een regelrechte ramp. Niet collegiaal, niet menselijk... meer wil ik er niet over kwijt.
Mega beveilingsbedrijf. Heel veel diverse opdrachtgevers o.a. AZC, KPN, IND UWV, Belastingkantoor, Uraniumverrijkings bedrijf URENCO en nog meer.
Een mooi baan waarbij je met heel veel mensen hetzij afkomst. cultuur, diversiteit dagelijks mee te maken krijgt. Het moeilijkste van deze baan is om ieder mens gelijkwaardig te behandelen en te respecteren. Dit zou je in feite als karaktereigenschap moeten hebben en valt niet aan te leren. Althans niet voor iedereen denk ik.
Geen aanziens des persoon zoals het mooi klinkt.

Het valt niet mee. De omstandigheden waar je wel eens mee te maken heb eist veel inzicht, helderheid, kalmte en rust. Denk hierbij aan calamiteiten zoals brand, ongeluk, onenigheid waarbij geweld aan te pas komt enzovoort!

Kortom een baan die je voortdurend blijft boeien en waarvan je telkens blijft leren hoe te zijn als mens en voor je medemens.
Spitze Arbeitsplatz
Alles versorgt, gute Weiterbildung, passende Vergütung.
Pluspunten
Arbeitskleidung würde gewaschen und gepflegt
Minpunten
Kein Anspruch auf mehr Lohn
Drama
Het bedrijf denkt dat je geen privéleven hebt, alles wat boven een beveiliger uitsteekt doet mee aan de verrotte bedrijfscultuur.
Pluspunten
Salaris op tijd
Minpunten
Vriendjes politiek
Vriendjespolitiek
Waardeloos bedrijf, snap niet dat hun nog opdrachten binnen hengelen met zo'n bedrijfscultuur
Pluspunten
Vrije dag
Minpunten
Planning-teamleider
Zorgvuldige werkgever
Ik werk nu enige tijd bij Trigion. De organisatie heeft een prettige manier van werken. De samenwerking met de planning is fijn. In goed overleg is altijd veel mogelijk en natuurlijk heb je hier een eigen verantwoordelijkheid in. De betrokkenheid van de leiding en het management is groot.
Pluspunten
Salaris en afwisselende objecten
Gezellige team
Gezellige collega's goed inkomen, leuke objecten dus veel afwisseling
Pluspunten
Leuke objecten
Minpunten
Korte aanstellingen, 0 uren contracten, of 2 jaar en half jaar eruit
Veelzijdige baan je bent meer dan alleen beveiliger
Je begint je dienst met collega's en bespreek wie welke positie waarneemt onder het genot van een bak koffie.

Tijdens je dienst wissel je vaak nog halverwege van positie zodat je scherp blijft en de dienst niet te lang dradig wordt.

Zo regel je het transport wie waar moet lossen en zo ben je de receptioniste en ontvang je bezoekers en ben je vergaderzalen aan het reserveren.
Pluspunten
Teamleider op positie waardoor problemen snel opgelost kunenn worden.
Minpunten
Veel open diensten
Als ze je niet meer nodig hebben kan je oprotten.
Ik werkte hier 7 jaar gewerkt.

Je zag NOOIT een leidinggevende de voortgangsgesprekken zijn nergens op gebaseerd.

(Ze weten namelijk niet wat je doet)

Als ze het object kwijt raken krijg je een contract onder je neus dat je kan oprotten omdat JIJ je Werk niet goed doet.

Waar ik nu werk worden ze ook bedrigion genoemd en dat zegt echt genoeg.
Pluspunten
Minpunten
Leiding
Altijd dik in orde, doorgroeien onmogelijk
De roosters waren niet altijd even optimaal maar bij veel andere bedrijven is het zeker vreselijk. Planners hielden rekening met je. Loon heb ik nog nooit achteraan gemoeten dus goed teken.

Doorgroeien was volledig onmogelijk. Er lijken te veel lagen te zitten tussen management en werkvloer, daar tussen zweven nog wel wat teamleiders maar die worden vooral ingezet om slecht nieuws gesprekken te doen. (Dus na 23 maanden mag je weg).

Na je 3e contract krijg je een computer mail en dat is het. Geen persoonlijke touch, dat was zeer zeer zeer teleurstellend aangezien je denkt een goede band te hebben met de hogere lagen...
Werkomstandigheden prima
Trigion is een prima bedrijf, maar de inroostering laat voor mij te wensen over en daardoor lig ik vaak overhoop met de planning. Alsmede de reiskosten worden niet vergoed, daar er wordt berekend van mijn vorig adres bij aantreding dienst. P
Minpunten
Ochtenddiensten
gezellig
Ik ga met veel plezier naar mijn werkplek en relax.
Pluspunten
gezellig en ontspannen
goede werk plek
geen dag is het zelfde een wereldje apart
ik heb beroepsgeheim
Pluspunten
variatie
Minpunten
alle tijden beschikbaar wezen
Professioneel bedrijf
Groot bedrikf waar je goed word ontvangen. Alles wat je meekrijgt oogt professioneel. Het blijft werken in de beveiliging dus er word veel flexibilteit van je verwacht. Ze zijn wel duidelijk ook als je bijv. eens geen vrij kan krijgen. Het is niet leuk maar je weet wel waar je aan toe bent. Door overnames op Schiphol over gegaan naar een van de grote concurrenten (gelukkig heb ik nog werk) maar ik hoop nog elke dag dat Trigion terug komt, zo veel professioneler als de concurrentie. Wel wat weinig aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling.
Pluspunten
Professioneel, zakelijk
Minpunten
Flexibel zijn, weinig vrije tijd
Leuk en gezellig bedrijf
Ik leer erg veel, het team is erg gezellig en de werkdruk is goed mee om te gaan.
Pluspunten
veel ondersteuning waar nodig
Minpunten
af en toe chaotisch
....
het werk is prima, Alleen veel weekenden werken en dat is prive niet bevorderlijk
Dat het nog bestaat
Voor de buitenkant lijkt het een top bedrijf. Intern rammelt het aan alle kanten. Naar kennis en ervaring wordt niet gekeken als er maar een poppetje zit.
Pluspunten
Salaris correct en op tijd
Minpunten
De rest
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8