Review over Trigion van een werknemer

Bekijk alle reviews over Trigion

Stug en log bedrijf dat protocollen boven zijn personeel verkiest.
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Emmen19 maart 2018
Totale Chaos. Protocollen spreken elkaar tegen waardoor je werk bijna onmogelijk gemaakt word. Er is overal wel een protocol voor verzonnen, het enige dat het aantal protocollen overstijgd is het aantal onzekerheden en vraagtekens waar het personeel en de klant mee loopt de enige zekerheid die je hebt is dat het onzeker is. Persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief zijn vieze woorden en moeten zoveel mogelijk worden vermeden. De cursussen en opleidingen die Trigion bied zijn er om administratieve redenen, en missen inhoud of aanvulling op de werkzaamheden. Het enige positieve aan Trigion als werkgever is dat het salaris op tijd betaald word.
Pluspunten
Salaris goed en op tijd
Minpunten
Onzekerheid, planning, bedrijfscultuur

Andere reviews over Trigion van werknemers

Verschrikkelijke werkgever
Beveiligingsmedewerker op luchthaven Schiphol (voormalige medewerker) –  Schiphol13 augustus 2019
Trigion Luchthavenbeveiliging was een regelrechte ramp. Niet collegiaal, niet menselijk... meer wil ik er niet over kwijt.
Mega beveilingsbedrijf. Heel veel diverse opdrachtgevers o.a. AZC, KPN, IND UWV, Belastingkantoor, Uraniumverrijkings bedrijf URENCO en nog meer.
Algemeen beveiligingsmedewerker (huidige medewerker) –  Schiedam1 augustus 2019
Een mooi baan waarbij je met heel veel mensen hetzij afkomst. cultuur, diversiteit dagelijks mee te maken krijgt. Het moeilijkste van deze baan is om ieder mens gelijkwaardig te behandelen en te respecteren. Dit zou je in feite als karaktereigenschap moeten hebben en valt niet aan te leren. Althans niet voor iedereen denk ik.
Geen aanziens des persoon zoals het mooi klinkt.
Het valt niet mee. De omstandigheden waar je wel eens mee te maken heb eist veel inzicht, helderheid, kalmte en rust. Denk hierbij aan calamiteiten zoals brand, ongeluk, onenigheid waarbij geweld aan te pas komt enzovoort!
Kortom een baan die je voortdurend blijft boeien en waarvan je telkens blijft leren hoe te zijn als mens en voor je medemens.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.