Review over Trigion van een werknemer

Bekijk alle reviews over Trigion

Altijd dik in orde, doorgroeien onmogelijk
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Ter Apel1 maart 2019
De roosters waren niet altijd even optimaal maar bij veel andere bedrijven is het zeker vreselijk. Planners hielden rekening met je. Loon heb ik nog nooit achteraan gemoeten dus goed teken.

Doorgroeien was volledig onmogelijk. Er lijken te veel lagen te zitten tussen management en werkvloer, daar tussen zweven nog wel wat teamleiders maar die worden vooral ingezet om slecht nieuws gesprekken te doen. (Dus na 23 maanden mag je weg).

Na je 3e contract krijg je een computer mail en dat is het. Geen persoonlijke touch, dat was zeer zeer zeer teleurstellend aangezien je denkt een goede band te hebben met de hogere lagen...

Andere reviews over Trigion van werknemers

Verschrikkelijke werkgever
Beveiligingsmedewerker op luchthaven Schiphol (voormalige medewerker) –  Schiphol13 augustus 2019
Trigion Luchthavenbeveiliging was een regelrechte ramp. Niet collegiaal, niet menselijk... meer wil ik er niet over kwijt.
Mega beveilingsbedrijf. Heel veel diverse opdrachtgevers o.a. AZC, KPN, IND UWV, Belastingkantoor, Uraniumverrijkings bedrijf URENCO en nog meer.
Algemeen beveiligingsmedewerker (huidige medewerker) –  Schiedam1 augustus 2019
Een mooi baan waarbij je met heel veel mensen hetzij afkomst. cultuur, diversiteit dagelijks mee te maken krijgt. Het moeilijkste van deze baan is om ieder mens gelijkwaardig te behandelen en te respecteren. Dit zou je in feite als karaktereigenschap moeten hebben en valt niet aan te leren. Althans niet voor iedereen denk ik.
Geen aanziens des persoon zoals het mooi klinkt.
Het valt niet mee. De omstandigheden waar je wel eens mee te maken heb eist veel inzicht, helderheid, kalmte en rust. Denk hierbij aan calamiteiten zoals brand, ongeluk, onenigheid waarbij geweld aan te pas komt enzovoort!
Kortom een baan die je voortdurend blijft boeien en waarvan je telkens blijft leren hoe te zijn als mens en voor je medemens.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.