Reviews voor Ploegleider (m/v) bij Trigion

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 158 reviews
1 team 1 taak
Beveiligingsbeambte/Ploegleider (voormalige medewerker) –  Schiphol4 januari 2017
Trigion is een enorm goed gemoedelijk bedrijf waar iedereen voor elkaar klaar staat. Je collega's beschouw je bijna als familie waardoor je veel voor elkaar over heb. De sfeer is altijd goed en bij problemen heb je de Supervisor of hun leidinggevende. Problemen zijn er dan ook maar even. Trigion is helaas het object Schiphol kwijtgeraakt tijdens de vorige tender, dat is nu Securitas. Dit is de domste fout die Schiphol heeft kunnen maken, En is de goede werksfeer zo goed als verpest.
De planning bij trigion was uitstekend, je kreeg alles voor elkaar in overleg. Ik heb dan ook met enorm veel plezier bij Trigion gewerkt en hoop ze snel weer terug te zien.
Pluspunten
Planning, management, werksfeer, collega's
Mijn visie
Ploegleider/Plaatsvervangend Teamleider (voormalige medewerker) –  Zaandam11 maart 2016
Het gevoel hebben dat je met plezier naar je werk gaat daar doe ik het voor. Collega's waar je op kan rekenen, bouwen en van kunt leren dat maakt het plaatje compleet.
Pluspunten
Doel gericht
Minpunten
Te groot!
Een ervaring rijker
Luchthavenbeveiliger/ploegleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol, NH9 juli 2014
De sfeer onder de collega's was geweldig maar van boven af werd er altijd een enorme druk op de werknemers uitgeoefend. Je moet daar maar net tegen kunnen (ik was daar niet blij mee).
Pluspunten
Minpunten
Slecht salaris t.o.v. de risico's en eisen die gesteld worden, Roosters altijd laat binnen, Geven geen vast contract (ontslag na max aantal contracten)
Altijd inzetbaar
Beveiliging Ploegleider  (voormalige medewerker) –  Leeuwarden en Groningen16 mei 2013
Veel werkervaring en kunnen omgaan met mensen, grote technische vaardigheden , representatief en altijd een positieve instelling. Geen 08.00 van 17.00 instelling Tevens een leidinggevende ervaring en de nodige papieren behaald.
Pluspunten
Gezellig en opgewekt
Minpunten
Werk te hard

Zie meer reviews over Trigion

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Trigion gesorteerd op locatie