Trigion

Reviews voor Ploegleider (m/v) bij Trigion

Ploegleider (m/v)5 reviews
Werk op Schiphol ben leidinggevende en veel kan daar niet over vertellen.
Het is dynamisch en een stad op zich
Trigion is een enorm goed gemoedelijk bedrijf waar iedereen voor elkaar klaar staat. Je collega's beschouw je bijna als familie waardoor je veel voor elkaar over heb. De sfeer is altijd goed en bij problemen heb je de Supervisor of hun leidinggevende. Problemen zijn er dan ook maar even. Trigion is helaas het object Schiphol kwijtgeraakt tijdens de vorige tender, dat is nu Securitas. Dit is de domste fout die Schiphol heeft kunnen maken, En is de goede werksfeer zo goed als verpest.
De planning bij trigion was uitstekend, je kreeg alles voor elkaar in overleg. Ik heb dan ook met enorm veel plezier bij Trigion gewerkt en hoop ze snel weer terug te zien.
Pluspunten
Planning, management, werksfeer, collega's
Minpunten
Het gevoel hebben dat je met plezier naar je werk gaat daar doe ik het voor. Collega's waar je op kan rekenen, bouwen en van kunt leren dat maakt het plaatje compleet.
Pluspunten
Doel gericht
Minpunten
Te groot!
De sfeer onder de collega's was geweldig maar van boven af werd er altijd een enorme druk op de werknemers uitgeoefend. Je moet daar maar net tegen kunnen (ik was daar niet blij mee).
Pluspunten
Minpunten
Slecht salaris t.o.v. de risico's en eisen die gesteld worden, Roosters altijd laat binnen, Geven geen vast contract (ontslag na max aantal contracten)
Veel werkervaring en kunnen omgaan met mensen, grote technische vaardigheden , representatief en altijd een positieve instelling. Geen 08.00 van 17.00 instelling Tevens een leidinggevende ervaring en de nodige papieren behaald.
Pluspunten
Gezellig en opgewekt
Minpunten
Werk te hard
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8
Reviews over Trigion gesorteerd op locatie