Reviews voor Trigion in Den Haag

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 157 reviews
Leuke afwisselende baan!
Regio receptioniste (huidige medewerker) –  Den Haag, Rotterdam & Utrecht27 juni 2017
Heel afwisselend, je leert superveel en leert ook veel mensen en verschillende bedrijven kennen.
Trigion als organisatie een dikke onvoldoende.
Objectbeveiliger (huidige medewerker) –  Den Haag25 april 2017
Totaal geen doorgroeimogelijkheden gevonden bij Trigion.

Hiernaast is de communicatie ook uitermate matig bij dit bedrijf.
Er wordt van alles belooft maar er wordt hier niks van waargemaakt wat erg demotiverend en slecht voor de sfeer op de werkplek is.

Ik kan jullie trigion als organisatie niet aanbevelen.

Wel werk ik met leuke collega's wat de dagelijkse werkzaamheden prettig laat verlopen!
Pluspunten
De collega's
Minpunten
Communicatie
Een goede instap, jammer van de nieuwe CAO.
beveiligingsmedewerker object (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH3 februari 2016
Trigion was goed alleen als zij objecten verliezen en personeel te veel hebt wordt jouw ervaringen minder prettig en uiteindelijk, als kan, kun je beter mee stoppen. Met alle gevolgen van dien (gezonder).
Pluspunten
Weinig
Minpunten
Niet opkomen voor medewerkers, te veel ja knikken naar opdrachtgevers.
Trigion, uitbesteed aan onderzoeksraad voor de veiligheid, Den Haag
Beveiliger/ receptioniste/telefoniste (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH, Onderzoeksraad voor de veiligheid.18 januari 2016
Ik heb met veel plezier mijn werkzaamheden voor Trigion gedaan.
De doorsnee dagen waren rustig, met soms wat pieken.Ik werkte als beveiliger/ receptioniste/telefoniste.
Ik was verantwoordelijk voor de binnenkomst en aanmelden van gasten/ werknemers.controleren van legitimatie,en het verstrekken van passen.
Tevens was de agenda van de medewerkers van de raad mij taak. Dit hield in het plannen van vergaderingen en vergaderruimten.
het openen en sluiten van het pand , alsmede brand en sluitronde lopen.
Het begeleiden van personeel bij een calamiteit.
Binnenkomende poststukken uitzoeken,uitgaande post verzorgen en verzenden.Ik werkte zelfstandig, zonder andere collega op de dienst.Kortom, ik was een duizendpoot.
Het moeilijke van de baan: Sneeuw scheppen voor de ingang en pad!
Het leukste van de baan: Het zelfstandig mijn taak uitvoeren, en alles wat erbij hoorde, of kwam!
Pluspunten
catering ter plaatse.
Minpunten
Eigenlijk geen minpunten, sorry!!
Gezelllig maar ook hectisch.
Mobiel surveillant (huidige medewerker) –  Den Haag, ZH2 november 2015
Je begint op de basis met een bak koffie waar je met collega's gezellig een praatje maakt. Vervolgens pak je je spullen en stap je in de bedrijfswagen. Vervolgens rij je naar een Object en voer je brand en sluit rondes uit.

Soms komt het nog wel eens voor dat je een receptie dienst hebt. Je verwelkomt de bezoekers en personeelsleden en helpt ze waar het nodig is.

Ook heb je te maken met Alarmen te maken. Hier gaan we naartoe om te kijken of er iets aan de hand is. Dit kan een Overvals Alarm zijn maar ook een brandalarm of een technische storing. Hierop handelen we volgens de instructies die zijn meegegeven.

We rijden ook veel controle rondes om objecten heen en kijken naar eventuele inbraakschades.

Je leert erg veel. Naast dat je de panden leert kennen leer je ook met bepaalde situaties om te gaan. ( inbraak, Brand. )

De werksfeer is altijd wel gezellig. Je ziet elkaar maar heel even op de basis en verder kan je 's nachts nog wel eens een kopje koffie met elkaar drinken.
Minpunten
Weinig uren, Geen kans op vast werk.
Fijne werkgever
Gemeente Den Haag (parkeerbeheer) (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH26 oktober 2015
Wij werden uitgezonden aan de gemeente den haag afdeling parkeren.
Goede communicatie tussen de bedrijven onderling en naar de werknemers toe.
Goede trainingen gehad en opleiding kunnen volgen tot BOA.
gezellige collega's
Services, Rijswijk- Receptioniste (voormalige medewerker) –  den Haag9 juli 2015
Voornamelijk bij LogicaCMG werkzaam geweest. Hier heb ik het pand geopend, telefoon beantwoord, toegangspassen uitgegeven en vergaderzalen besproken.
Mobiel surveillance
Mobiele surveillant (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH6 juli 2015
Heerlijk gewerkt bij hun. onder anderen alarmmeldingen rijden. klanten bezoeken.
Gezellig en georganisseerd bedrijf
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Den Haag19 mei 2014
Heel erg naar mijn zin gehad, goede communicatie, maandrooster ver van tevoren.
Salaris altijd op tijd en mocht er een storing zijn wordt dat altijd netjes gecommuniceerd
Pluspunten
Algehele werksfeer is pluspunt
Objectbeveiliger Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Objectbeveiliger (voormalige medewerker) –  Den Haag15 april 2013
Ik werkte in een team van ongeveer 6 mensen per overdag. 2 op een meldkamer en tot 4 personen op de werklvloer. Je voerde toegangscontrole uit, bij de ingang en postkamer. Daarnaast liep je surveillance rondes in en om het gebouw. Ook volgde we EHBO-oproepen op. s`Avonds liep je een brand-en sluitronde. Tijdens de surveillance liepen we ook controle rondes voor blusmiddelen en nooduitgangen. s`Nachts en in het weekend was je met z`n tweeën op de meldkamer, en de surveillant liep controle rondes.
Ik kon over het algemeen met al mijn collega`s overweg, het team maakte het werk nog leuker. Het moeilijkste van de baan was dat je niet zoveel inbreng had op het reilen en zeilen van de werkvloer en het samenwerken met de meldkamer. De leidinggevende bemoeide zich daar weinig mee.
Pluspunten
leuke collega`s, mooi en interessant object.
Minpunten
werken met verouderde materialen en computersystemen.
geweldige werksfeer
Object beveiliger (voormalige medewerker) –  Den Haag8 februari 2013
ik heb bij Trigin een zeer aangename tijd gewerkt en door bedrijfs economische reden worden tot mijn spijt de contarcten niet verlengd daaroor ben ik per direct op zoek naar een nieuwe uitdaging
Pluspunten
goede werksfeer

Zie meer reviews over Trigion

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.