Trigion
Bij dit bedrijf heb ik nieuwe ervaringen opgedaan en veel geleerd met de cursussen.
Als je in de beveiliging aan de slag wil zou ik het zeker aanbevelen want je kan flexibel werken en zelf aangeven als je meer wil werken.
Mooie beloften komen alleen niets na
Ze beloven je van alles maar ik ga er nooit meer voor werken
Wordt je een mooier plaatje voorgehouden dan werkelijkheid!
Wordt je een mooier plaatje voorgehouden dan werkelijkheid!
Nee!
De werkdruk is hoog en er wordt veel gesjoemeld met werkuren. Verplicht vakantiedagen op moeten geven, maar als je ze dan indient worden ze afgewezen. Dat soort dingen, 1tip: houdt de planning te vriend ;). Maar ik vindt dat over het algemeen de HR medewerkers zijn wel meer meegaand geworden dan vroeger.
Axxicom Airport Caddy niet de moeite waard
Jammer dat het bedrijf de processen niet op orde heeft, de passagiers en de medewerkers zijn er de dupe van.
Passagiers missen vluchten, medewerkers krijgen constant de wind van voren door de airlines.

Management is alleen met zichzelf en de cijfers bezig en laat de rest van de organisatie aan zijn lot over.

Jammer want het kan een leuk bedrijf zijn op deze aparte werkplek.
Werkomgeving/organisatie
Werkomgeving en collega's zijn leuk.
Het probleem is dat er binnen Trigion totaal niet naar je geluisterd wordt.
Ballentent nooit voor gaan werken !!
Vreselijke organisatie-vriendjes politiek arrogante managers-geen empathie aanwezig-stelletje dictators
Prettige werkgever
Fijne werkgever, management stond/staat open voor gesprekken en eventuele aangedragen verbeteringen.
Productief en gezellige werkomgeving
Afwsiselende baan met leuke uitdagingen. Heel veel klantcontact met facilitaire ondersteuning gevend aan de operatie.
leuke collega's af en toe wat probleempjes met de planning
je hebt doorgroei mogelijkheden. Groot bedrijf dus werk genoeg van alle soorten.
leuke werkgever
leuke baan, alleen veel werkdruk, daar moet je wel tegen kunnen.
Gezelligheid
Op mijn locatie was de TL wel een aardige gozer.
Alleen zijn rechterhand die letterlijk zowat alles voor hem deed ( wat hij overgens hartstikke tof vond), had het niet zo op mij en 2 andere

collega's waardoor wij eruit zijn gebonjourd. Leugens kwamen boven twafel en zelf verwijten kwamen vanuit de TL naar mij en me andere collega's.

Voor de rest was het top werken, en normale tijden.

Collega's over het algemeen wel aardig, ook al heb je overal ratten ertussen lopen.

Ze doen er niks aan om je te houden, kwantiteit boven kwaliteit is Trigion hun motto. Zowel in de objecten als bij de MS,

MS / retail is bij hun de nieuwe MS. Dus wees gewaarschuwd, je doet 50-50.
Pluspunten
leuke werkplek
Minpunten
Kwantiteit boven kwalteit
het gaat om de winst
Trigion is al ieder groot beveiliging bedrijf .

zo lang ze winst maken ben je een topper . Als ze verlies draaien moet ten ze je kwijd.
Pluspunten
soms was je vrij
Minpunten
vaak was je niet vrij
Slavernij
Uitermate slecht behandeld door vervangend teamleidster. Product genoemd die geleverd moet worden. Bij ziekte elke dag lastig gevallen want bij ziekte wordt er geen brood verdiend, en werd mede verantwoordelijk gesteld voor het feit dat het bedrijf niet meer met Trigion wou samen werken maar deze teamleidster vergat dat al 5 gastvrouwen het bedrijf hebben verlaten door het onderbetaalde salaris
Pluspunten
Toeslag op zaterdag
Minpunten
Teamleidster werd niet aangepakt door HR
Leuke objecten om in te werken
Ochtend, avond en nacht zijn verschillend.
Iets doen voor een ander kwa veiligheid of behulpzaamheid geeft een goed gevoel.
Zeee productieve werkomgeving
Een baan met veel uitdaging en je werkt met collega's samen van diverse afkomsten.
Pluspunten
Veel uitdaging
Minpunten
Wisseldiensten
Het is afschuwelijk bij Trigion
Ik heb gewerkt voor Trigion. De personeelsleden die daar een contract hebben werken de nieuwelingen niet goed! Zelf vertellen ze jou wat wel niet mag en vervolgens breken ze zelf de regels. Ze zeiken onderling over een personeelsleden tekort, maar nieuwelingen een kans geven hoo maar! Ze roddelen ontzettend veel met elkaar(werkvloer). Lief in je gezicht maar achteraf je afkraken bij de baas om zelf in een goed daglicht te komen te staan. Ze laten je ook nog eens hard werken voor weinig geld. Het is 1 en al vriendjes politiek onder de werknemers die al binnen zijn. Het management deugt ook voor geen meter, ze doen alsof alles vlekkenloos verloopt terwijl het hele bedrijf aan het wankelen is. Bespaar jezelf de tijd en moeite zelfs bij de AH of de Primark zullen ze je beter behandelen.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, vriendjespolitiek, geen emphatie, geen doorgroeimogelijkheden, heugelaars in dienst
werkomgeveing
Prettige werkgever is een sociale werkgever waar ik al jaren voor werk.
leuke werkomgeving met goede en gezellige collega's
leuke baan,

eerst als centralist in de nachten, later in het jaar als centralist camera overdag
Verschrikkelijke werkgever
Trigion Luchthavenbeveiliging was een regelrechte ramp. Niet collegiaal, niet menselijk... meer wil ik er niet over kwijt.
Mega beveilingsbedrijf. Heel veel diverse opdrachtgevers o.a. AZC, KPN, IND UWV, Belastingkantoor, Uraniumverrijkings bedrijf URENCO en nog meer.
Een mooi baan waarbij je met heel veel mensen hetzij afkomst. cultuur, diversiteit dagelijks mee te maken krijgt. Het moeilijkste van deze baan is om ieder mens gelijkwaardig te behandelen en te respecteren. Dit zou je in feite als karaktereigenschap moeten hebben en valt niet aan te leren. Althans niet voor iedereen denk ik.
Geen aanziens des persoon zoals het mooi klinkt.

Het valt niet mee. De omstandigheden waar je wel eens mee te maken heb eist veel inzicht, helderheid, kalmte en rust. Denk hierbij aan calamiteiten zoals brand, ongeluk, onenigheid waarbij geweld aan te pas komt enzovoort!

Kortom een baan die je voortdurend blijft boeien en waarvan je telkens blijft leren hoe te zijn als mens en voor je medemens.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trigion. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8