Triade Flevoland

Triade Flevoland Reviews

variatie werkgelegenheid
ik heb bij verschillende locatie gewerkt, van zwaar gehandicapt tot psychologie en mensen met verschillende beperkingen die je helpt om normaal te functioneren in het leven, dat ze hun doelen bereiken
Pluspunten
vrolijke en gezellige bewoners als ze hun doel bereiken
Minpunten
dat er geen goed begeleiding is voor personeel bij ziekte
Een fijne bedrijf.
Ik heb op 3x lokatie van Triade gewerkt vooral 1 op 1 of 2 op 1
En groepen.

Ik kan alleen concluderen dat de werk sfeer is super,het management staat dich bij de werkvloer.
Ik heb er zeer kort mogen werken omdat ik te kritisch was ben ik er in mijn proeftijd uitgegooid. Er werd slecht omgegaan de ouderen bw 19a .niemand durfde zijn mond open te trekken bang om zijn haar baan te verliezen toen ik het wel deed hoefde ik niet meer terug te komen.
De gene die mij ingewerkt had kwam toen voor mij op en werd na 13 jr dienst op non actief gesteld

En hygiëne was ver te zoeken
Pluspunten
Lieve cliënten
Minpunten
Onrecht jegens cliënten
Een balans tussen hard werken en goed sfeer
- Goede sfeer op de werkvloer. Iedereen is erg aardig en behulpzaam.
Ik heb geleerd dat samen werken en open staan voor feedback.

Management staan dichtbij de werkvloer en er is geen hoge drempel.

Cliënten staan centraal maar begeleiders zijn ook heel belangrijk.

Ik heb hier geen moeilijk dingen mee gemaakt.

Mensen helpen en hen een fijne dag geven.
Pluspunten
Gratis maaltijden
Activiteitencentrum met pit!
Een typische dag is gezellig; als begeleider ben je betrokken bij de cliënt en verzorg je een zinvolle dagbesteding. We wisselen actieve- met ontspannende activiteiten, zoals wandelen en zwemmen, voetenbadjes, handmassages en snoezelen. De jongeren waarmee ik werk hebben allemaal een andere behoefte, hebben een laag niveau en vertonen bovendien moeilijk verstaanbaar gedrag. Met iedereen wordt er dus omgegaan op een manier die voor hem/haar nodig is. Daarnaast regel ik administratieve zaken, zoals ondersteuningsplannen en zorgoverleg. Ook ben ik bevoegd medicatie toe te dienen en ben ik in het bezit van een weerbaarheidscursus.

Ik heb geleerd hoe met deze jongeren om te gaan, snel te schakelen, zowel zelfstandig als in teamverband te werken, initiatief te nemen, oplossingsgericht te zijn. Verder heb ik me verder ontwikkeld en vaardigheden die ik al bezat aangevuld of uitgeprobeerd.

We hebben een zelforganiserend team. Er heerst een gezellige sfeer. Het moeilijkste van de baan vind ik dat er weinig informatie/inwerk wordt gegeven over wat er wordt verwacht en dat je dit gaandeweg moet opdoen/ontdekken. Ook vind ik het moeilijk dat door het grote team 'subgroepen' ontstaan en feedback soms uitblijft, waar je dit van je collega's nodig hebt of vraagt.

Het leukste van de baan zijn onze cliënten. De kleine, simpele dingen die een lach op hun gezicht toveren en het contact. Onze cliënten kunnen niet praten, maar zeggen des te meer!
Goede werksfeer, collegialiteit
Hard werken, maar ook ruimte voor elkaar. Je staat samen voor het zorg geven aan mensen met een verstandelijke beperking. Dat geeft een goed gevoel.
Pluspunten
Leuke collega's, goede werksfeer
Minpunten
Te grote, logge organisatie
Erg productieve en fijne omgeving.
De Stek almere-Wij gaan hier allemaal met respect met elkaar om. Er worden continu mogelijkheden aan je geboden, zowel aan ruiter, client en vrijwilliger. Er word goed gekeken naar wat zowel mens als dier nodig heeft. Vrijwilligers onderling kunnen prima met elkaar comminiceren en er worden tips gegeven en in ontvangst genomen waar nodig. Ik heb geen spijt ervan dat ik mij aangesloten heb bij Triade
Pluspunten
Erg fijne mensen en dieren waar je jezelf bij kan zijn.
Een fijne werkgever.
Veel bewegingsvrijheid in een zelfsturend team.
Fijne, toegewijde collega's.

Leuke cliënten.
Pluspunten
Autonomie.
Minpunten
Communicatie.
ik heb er 23 jaar leuk gewerkt
elke dag was weer anders, samen werken, met de directie niet veel contact , er waren geen moeilijke dingen, variatie geen dag het zelfde
Zorg instelling Triade
Bij de zorg instelling Triade werkte ik als flexwerker met een 0 uren contract.

Ik werd opgeroepen en ingezet als ze mensen tekort kwamen. En voornamelijk in de nachtdienst.

een typische nacht op het werk was om 23.00 beginnen, en achter het bureau zitten, en de computers goed in de gaten houden.

Op de computers zat een centraal in luister systeem waarmee je instellingen over heel Flevoland deed in luisteren, zodat je de cliënten kon horen ( cliënten met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking). Zo kan je horen of ze misschien uit bed waren gevallen of een epileptisch insult hadden. Je had een halfuur pauzen en op 07.00 was je dienst afgelopen.

De directie heb ik nooit gezien.

De collega's waren fijn om mee te werken maar vaak was ik wel de jongste op het kantoor.

Het moeilijkste aan deze baan was dat je je 8 uur moest concentreren op een beeldscherm waar het soms wel erg rustig op kon zijn.

Het leukste aan deze baan is dat je erg veel voldoening krijgt bij het helpen van de cliënten en je collega's op de andere lokatie's
Pluspunten
leuke collega's
laag drempelig
zeer prettige werkgever al is het in de loop van de jaren wel zakelijker geworden. Het verschil tussen de werkvloer en de laag daarboven is wel groter geworden en dat vindt ik erg jammer. Daar waar op de werkvloer de cliënten centraal staan lijkt de laag daarboven alleen de financiële balans te interesseren.

Maar denk dat dit een landelijke trend is, waarvoor de regering mogen bedanken.
Pluspunten
goede collega's
Minpunten
verschil qua sfeer is per locatie erg groot
Hele leuke collega´s
De cliënt contact momenten waren het leuks, werkte toen met kinderen, gehandicapte, zeer moeilijk verstaanbaar gedrag.
werken met mensen met mogelijkheden
Een super goed bedrijf.
dit bedrijf zet zich in voor de mens met en verstandelijke handicap.

niet gericht op de handicap maar gericht op de mogelijkheden die deze mooie mens kan.
prettig, open bedrijf
Samenwerking met collega's is altijd heerlijk Werk is vrij individueel omdat iedereen zijn eigen cliënten heeft die je begeleid, echte samenwerking beperkt zich dus tot het aansturen van de ondersteuner in het werk. Op kantoor zijn echter altijd wel collega's te vinden om mee te brainstormen en kennis en ervaringen mee uit te wisselen,
Binnen het bedrijf had de tak ambulante ondersteuning wel een status aparte, dit omdat de werkwijze en vergoedingswijze altijd al geheel anders is geweest dan binnen de 24 uurs zorg.

Door veel wisselingen binnen het management is sturing vanaf bovenaf niet altijd even adequaat aanwezig, visieontwikkeling en productontwikkeling wordt hierdoor binnen het team opgepakt.

Voordeel hiervan is dat dit ook een uitdaging geeft en er door de jaren heen een sterk team is ontstaan dat met elkaar weet waar het voor staat en zich weet te profileren als dit nodig is.

Het moeilijke van de baan was dat door wisselingen in het management de doelgroep niet altijd vaststond. Er zijn managers geweest die kozen om multiproblem gezinnen te mijden terwijl andere momenten er geen grenzen leken te zijn en iedereen binnen werd gehaald. Er is dan behoefte aan een duidelijke keuze te maken en dit vast te houden zodat je weet wat er van je verwacht wordt en je hier je kennisontwikkeling op af kunt stellen,

Voor mij was het reuze interessant om vooral veel kennis op te doen van allerlei problematieken die binnen kwamen, Juist het opstarten van steeds weer nieuwe cliënten die binnenkwamen vond ik altijd erg leuk. Het opstarten, de cliënt leren kennen en doorgronden,
 - meer...
Pluspunten
veel vrijheid in indeling werktijden
Minpunten
Veel wisselingen in management waardoor duidelijke visie van bovenaf ontbrak
Plezierige en open werkomgeving
Geen werkdag is hetzelfde je weet nooit van te voren wat je tegen komt.
Het klaar staan voor mensen en hoe dankbaar ze kunnen zijn.

Spontane en gezellige dames.

Zaken die je tegenkomt.

Het spontane van de klanten.
Pluspunten
Zelfstandig kunnen werken
Minpunten
Werken met mensen met een verstandelijke beperking geeft voldoening.
Omgang met deze doelgroep is leuk en dankbaar. Het is mooi om te zien als een cliënt een baan vindt in een regulier bedrijf dankzij de training die je hem hebt gegeven.
Pluspunten
Voldoening van je werk.
Minpunten
Bezuinigingen in de zorg.
Baan met veel betrokkenheid van casemanagers en cliënten
Dit was mijn eerste baan als secretaresse, opleiding gevolgd in 2004 en nu tot uiting brengen.
Ik heb het gezellig gehad met collega's en ondertussen hard gewerkt. Ervoor gezorgd dat altijd alles op tijd af was en met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
Door secretariële en receptionele werkzaamheden een veelzijdige baan.
Minpunten
door Faillissement moeten stoppen
Reorganisatie
Helaas wegens reorganisatie kon ik niet langer blijven werken,maar ik heb al die jaren er met plezier gewerkt.
Pluspunten
Vaste werktijden
oneerlijkheid
het is gezellig werken met de cliënten maar niet met de collega's
Pluspunten
eten en drinken gratis en de werktijden
Minpunten
rokers, roddelen en liegen
gezellige ontspannen werkomgeving
een dag op het werk is gezellig en productief er valt altijd wel een succes te behalen al lijkt het voor de buitenwereld nog zo klein maar als iemand zelf zijn boodschappen afrekent kan dat een hele grote stap zijn
Pluspunten
gezellige collegiale sfeer
Minpunten
was een goede samen werken met collega s
bij triade heb ik zo veel dingen geleerd omgaan met mensen met een beperken dat ze op een hoog niveau kommen.samen met mijn collega s had we een leuk werk sfeer soms moet je wil dingen een paar keer uitleggen of op nieuw doen maar dan leer je ook van.
Pluspunten
helpen elkaar
Minpunten
niet lang dan 4weken op vakantie
Bekijk meer reviews over Triade Flevoland
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Triade Flevoland. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Triade Flevoland gesorteerd op locatie