Trend People Reviews

Fijne werkgever!
Regiomanager (huidige medewerker) –  Woerden23 april 2019
Na twee jaar ervaring te hebben opgedaan als Intercedent bij een andere werkgever, ben ik jaren geleden bij Trend People gestart als Senior Intercedent. Al na 1 jaar kreeg ik de kans om Vestigingsmanager te worden.
Inmiddels werk ik hier al 20 jaar, waarvan de laatste 13 jaar als Regiomanager. De sfeer binnen Trend is erg goed. Met elkaar bereiken we mooie successen.
Trend hecht veel waarde aan persoonlijke aandacht. Niet alleen intern, maar ook richting ons opdrachtgevers en kandidaten.
Productieve en fijne werkomgeving!
Intercedente (huidige medewerker) –  Houten12 april 2019
Een paar weken geleden werd ik benaderd voor een intakegesprek. Er was een leuke vacature beschikbaar bij Trend People zelf. Ik werd voorgesteld en goed op de hoogte gehouden door degene waarmee ik het intakegesprek had gehad. De volgende gesprekken volgde snel en binnen een paar weken kon ik meteen beginnen.

Trend People is een onzettend leuk bedrijf met fijne en behulpzame collega’s. Ik voelde mij meteen welkom. Er is ruimte voor eigen ontwikkeling met een goed inwerktraject.
Pluspunten
Begeleiding, collega's, betrokkenheid
Samen het verschil maken!
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel12 april 2019
Zelf ben ik een klein half jaar werkzaam voor Trend People. Het is een organisatie waarbij collega’s je in het inwerktraject van a tot z meenemen in de cultuur, processen en kernwaarden. Ik voelde me direct welkom en gewaardeerd. Je kan en mag jezelf zijn, meedenken wordt zeker op prijs gesteld en er is ruimte voor feedback.
Ondernemerschap, lokale betrokkenheid en kwaliteit zijn een aantal kenmerken die mij absoluut aanspreken. Dit geldt zowel voor de interne als externe aanpak.
Persoonlijke begeleiding
kandidaat (huidige medewerker) –  Woerden11 april 2019
Als starter op de arbeidsmarkt zijn er zoveel vacatures, zoveel bedrijven die op je af komen. Trend People heeft naar mij geluisterd, en aan de hand van mijn verhaal vacatures gezocht die bij mij passen als persoon. Dit heeft goed uitgepakt, en binnen 2 weken had ik een nieuwe baan, waar ik nog steeds met veel plezier werkzaam ben. Zeker een aanrader!
Persoonlijk, betrokken en korte lijnen!
Intercedente (huidige medewerker) –  Amersfoort10 april 2019
Bij Trend word je echt geholpen, aan je hand meegenomen en begeleid. Je hebt je eigen contact persoon en de lijnen hiermee zijn kort. Trend kijkt echt naar jou wensen en weet deze te vertalen in de juiste match!
Gezellige en persoonlijke organisatie waar hard wordt gewerkt!
Intercedent (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel10 april 2019
Zelf ben ik begin dit jaar aan de slag gegaan bij Trend People. Vanaf dag 1 beland in een ''warm bad'' zoals men dat mooi noemt. Veel gezellige, maar net zo belangrijk ook behulpzame collega's. Iedereen helpt elkaar graag en zo voel je je snel welkom.

Drukke dagen waar veel dingen ineens tussendoor komen zijn eerder regelmaat dan uitzondering maar dat maakt het juist erg leuk. Geen dag is saai! Hiernaast laat de manager je ook vrij in hetgeen wat je doet. Je wordt niet constant vastgehouden aan je handje, wat ik persoonlijk als prettig ervaar.

Een leuke werkgever waar jouw ontwikkeling en vrijheid om je te ontwikkelen bovenin staat waardoor je als werknemer ook de kans krijgt om je te ontwikkelen!
Pluspunten
Goede werk/privé balans, goed management, geen saaie dagen
Trend People hielp mij snel aan een leuke nieuwe baan
Intercedente (huidige medewerker) –  Almere10 april 2019
Via een vriendin ben ik bij Trend People terecht gekomen, ik was net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan. Trend heeft daarbij erg geholpen, ik voelde me echt gehoord. Door de vele vacatures zag ik zelf namelijk door de bomen het bos niet meer. Wat ik vooral prettig vond was de persoonlijke benadering en de moeite en tijd die er door werknemers werd genomen. Een intakegesprek zorgde voor een goed en helder beeld bij beide partijen.
Er was een leuke vacature bij Trend People zelf beschikbaar en ik werd voorgesteld. Kort daarna volgde al mijn eerste sollicitatiegesprek, een tweede gesprek volgde en tenslotte kwam het arbeidsvoorwaardelijke gesprek. Kortom binnen 3 weken had ik een super leuke nieuwe baan!
Pluspunten
Persoonlijke benadering, vriendelijke werknemers

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trend People. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Trend People gesorteerd op locatie