Trekpleister Reviews

Hele leuke groep
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Almelo26 maart 2018
Goed om te werken het is aangenaam gezellig en leuk
Pluspunten
Gewoon gezellig
Minpunten
Niks
Leuke winkel met leuke collega’s
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Lunetten5 maart 2018
Gezellige winkel met hele leuke collega’s. Afwisselend werk, zoals kassa draaien, klanten helpen en een praatje maken met de vaste klanten, actie’s aanduiden, vullen en creatief nadenken over hoe je je producten presenteert.

Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden en de filiaalmanager en assistent nemen de tijd om je alles uit te leggen en eventueel bij te leren.
Pluspunten
Collega’s, afwisselend werk
Minpunten
Weinig personeel
Super gezellig bedrijf met veel kansen
1e verkoopster (huidige medewerker) –  Utrecht2 maart 2018
Super bedrijf. Leuke sfeer. Heb altijd de ondersteuning van mijn fm en dm. Veel cursussen en trainingen waardoor ik mezelf verder heb kunnen ontwikkelen.

Afwisselende werkzaamheden en leuk contact met collega's. Steeds weer nieuwe uitdagingen. Genoeg kansen als je er voor gaat en laat zien dat je wil blijven groeien. Hoop dat ik nog een lange tijd bij dit bedrijf mag blijven werken.
Pluspunten
Leuke sfeer goed contact met je collega s
Minpunten
Lastig om nieuw personeel te vinden
Gezellige werksfeer en productief
Winkelmedewerker (stage) (voormalige medewerker) –  Dordrecht15 januari 2018
Het is een goede plaats waar je je team kan versterken
Pluspunten
Goed Team
het was heel gezellig , maar soms ook wat minder
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ridderkerk3 november 2017
een typische dag op het werk was dat ik aankwam, even een beetje schoonmaakte en daarna had aan het werk ging met vullen.
Hardwerkend
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Geldrop27 september 2017
Het was wel leuk om hier te werken, het was afwisseld werk.
Positief werkklimaat & afwisselende job!
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Utrecht23 juni 2017
Anderhalf jaar geleden begonnen bij Trekpleister in opleiding als assistent filiaalmanager. Deed naast het werk nog een HBO opleiding en vond de combinatie werken-leren erg prettig.
De werkzaamheden in de winkel zijn elke dag verschillend, waardoor het niet snel eentonig wordt. Het contact met de klant is iets wat continu terugkomt in alle werkzaamheden. Het bedrijf staat open voor positieve inbreng en ik heb de kans gekregen mezelf te ontwikkelen. Na 1,5 jaar ben ik gegroeid in mijn competenties en heb ik door mogen groeien tot filiaalmanager met een drogistdiploma.
Pluspunten
Veel afwisselende werkzaamheden, enthousiaste collega's, groot internationaal bedrijf, fijne informele sfeer onderling
Minpunten
Lichamelijk zwaar werk (niet handig in combinatie met eventueel klachten)
Leuke job en goede organisatie
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Utrecht23 juni 2017
De klant blij maken en altijd iets om handen hebben is iets waar je hier elke dag mee te maken hebt. De grote organisatie achter Trekpleister maakt veel mogelijk en met een leuk team samenwerken om je doelen te halen is het leuke van deze baan. Jarenlang parttimer geweest en toen ik fulltime wilde gaan werken kon dat direct en ben ik snel doorgegroeid. Het mooie van deze formule is dat je de service aan de klant geeft en ook nog die mooie aanbiedingen zoals bij het kruidvat, eigenlijk een ideale combinatie. De zoektocht naar collega's die dit ook zo willen lijkt soms eindeloos helaas..
Pluspunten
Leuke collega's en goede sfeer hierdoor en door de klanten
Minpunten
Weinig sollicitanten bij personeelsgebrek
Gezellige ploeg en sfeer
Assistent bedrijfsleidster (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid29 maart 2017
Ik heb heel veel ervaring opgedaan hier.. Vooral over medicijnen en vitamines. En hoe je een jonge ploeg dat vaak wisselt toch in goed verband kan leiden!
Vulploegmedewerker
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Emmen25 januari 2017
Mijn taak is om samen met collega's de vrachtwagen te lossen en daarna moet alles uitgepakt worden en daarna in de schappen in de winkel geplaatst te worden.
Ik sta ook klant te woord als er vragen zijn.
Er heerst een fijne sfeer op de werkvloer.
Goede werkomgeving, leuke collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Leidschenveen16 januari 2017
Ik ben bij trekpleister gaan werken doordat trekpleister de Dirx in Leidschenveen over heeft genomen en ik ben eigenlijk doorgestroomd. Ik heb geholpen met de verbouwing van Dirx naar trekpleister. Binnenkort loopt helaas mijn contract af en dit vind ik best jammer want ik werk bij de trekpleister met een heel leuk team, echt super gezellige meiden. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad bij trekpleister.
leuk
Verkoper (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 oktober 2016
Ik werk graag met mensen, ik ben sociaal, flexibele en betrokken.
Schijnheilige collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)5 juli 2016
Verschrikkelijk bedrijf! Bij het HC denken ze alleenmaar aan geld en niet hoe het er op de werkvloer aan toegaat. Word weinig naar goed personeel omgekeken. Eigen inbreng is bijna geen plaats voor en werksfeer en mensen onderling zijn heel schijnheilig! Je werkt keihard waarna je daarna 10 minuten mag zitten. Had het hier totaal niet naar mijn zin.
Pluspunten
Minpunten
Weinig pauze, hard werken, altijd commentaar
Leuke bijbaan met doorstroom mogelijkheden
Gediplomeerd verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Gouda9 mei 2016
Ik heb bij deze baan veel geleerd en de leidinggevenden geven je ook de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Ik heb er veel geleerd, en als er iets was wat ik nog niet goed kon werd dat herhaald, dus saai werd het ook niet! Ik werkte met een hele groep met vrouwen, dat kan goed zijn of dat kan slecht zijn, maar bij dit filiaal was het altijd erg gezellig en maak je met elke collega wel een babbeltje. Het moeilijkste was de klant tevreden houden, Trekpleister vindt goede service erg belangrijk en soms was de lijn moeilijk te vinden tussen de klant gaat te ver - klant is koning.
Het leukste van de baan was is dat je echt een allround medewerker wordt, geen lange kassabeurten hebt van 8 uur maar soms ook gewoon in de winkel loopt, dingen aanvult en klanten aanspreekt voor advies. Klanten merken dat er bij Trekpleister erg op wordt gelet dat de medewerker alle klanten begroet en ik merk dat daardoor veel klanten terugkomen, al is het maar voor de gezelligheid en een babbel! Erg fijne werkomgeving dus!
Pluspunten
Service- en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel, Mogelijkheid om de cursus "Verkoop in de Drogisterij" te doen op kosten van het bedrijf
Minpunten
Geen vast contract na 3 keer verlenging, lage salarisindicatie
leuk werk waar je veel leert
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Druten2 mei 2016
Leuk werk waar je veel leert, met klanten omgaan en de winkel staande houden.
Pluspunten
Gratis eten
Gezellig en leuk werk. Veel leer en doorgroei mogelijkheden.
Gediplomeerd verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Ermelo16 april 2016
Winkel openen - Kasopmaak - (Dag)Administratie verwerken - Kassa; transacties verwerken - Retouren verwerken - Actief verkopen - Klanten helpen/adviseren - Vracht ontvangen/uitpakken - Producten aanvullen - Spiegelen - Display's inrichten/bedenken - Schappenplan/Schapombouw - Actiemeters inrichten - Prijscommunicatie actie verwerken - Winkel sluiten.

Regelmatig de leiding bij afwezigheid FM of leidinggevende.
Ik heb geleerd wat echt bij mij past en waar ik kan laten zien wat ik kan.
Goede band met gezellige collega's.
Het leukste aan dit werk vind ik het omgaan met klanten, hen te helpen met waar zij naar op zoek zijn. Het dagelijkse praatje. Het geeft mij voldoening tijdens mijn werkdag.
Pluspunten
Intern opleiding en cursus mogen doen. Verkoper MBO2 behaald en Verkopen In Drogisterij (VID)
Grote onderneming.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam1 maart 2016
Een trekpleister als geen ander altijd super druk en bomvol... uitbreiding in de ruimte zou zeker geen overbodige luxe zijn. Ik heb geleerd mijn verantwoording daar na te komen. De collega's waren net als ik nog jong en daarom extra gezellig. Echt moeilijk was het niet het leukste aan de baan was het contact met de mensen.
functie als verkoopmedewerkster
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam8 februari 2016
Het leuke van een baan in een winkel vindt ik toch de klant gericht kunnen helpen en de klant met een goed gevoel de deur uitlaten gaan.

Wat ik in die jaren heb geleerd heb is dat je te alle tijden eerlijk moet wezen tegen de klant, want dat waarderen ze heel erg en dat ik ook de reden dat de klant vaker terug komt.
Pluspunten
lekker me eigen centjes verdienen
Minpunten
minder shoppen
Medewerker
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoogeveen, DR13 januari 2016
Verkopen, achter de kassa, vakken vullen en mensen helpen. Heb hier een super fijne tijd gehad.
Kassa medewerker (huidige medewerker) –  Zoetermeer, ZH25 oktober 2015
Een typische dag op werk ging bij Trekpleister zo:

Eenmaal op werk moest ik mij altijd inklokken daarna de aanbiedingen, werkplanning en eventueel ander belangrijke informatie lezen.

Vervolgens deed ik mijn naamkaart + alarm om en ging ik mijn collega overnemen bij de kassa. En kon ik zelfstandig aan de slag met de handelingen die op de werkplanning stonden.
Pluspunten
Gratis avond eten
Minpunten
Geen waardering

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Trekpleister. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Trekpleister gesorteerd op locatie